30 Hari Untuk Senarai E-mel yang Lebih Besar – Panduan Ultimate Membina Senarai E-mel Menguntungkan

Perkara nombor satu yang hampir setiap usahawan dalam talian berjaya melakukannya adalah mereka mempunyai senarai e-mel. Ini adalah senarai pelanggan yang memilih untuk menerima lebih banyak maklumat daripada anda, untuk mendapatkan akses kepada latihan percuma, atau orang yang membeli sesuatu daripada anda.

Pada satu titik atau yang lain kita semua telah membuat jalan ke senarai emel. Dari peruncit dalam talian terbesar hingga solopreneur yang menjalankan perniagaan dari ruang tamu mereka, pemasaran e-mel masih merupakan kaedah nombor satu untuk terlibat dan mengikuti khalayak anda.

Media sosial telah pasti mengubah permainan sedikit, tetapi pemasaran e-mel di sini untuk kekal. Apa yang telah diubah ialah bagaimana orang mengakses e-mel mereka. Oleh itu, jangan sampai ada yang cuba memperbodohkan anda sehingga menganggap pemasaran e-mel sudah mati.

Sebenarnya, sebilangan syarikat, malah syarikat utama, mengreditkan lebih daripada 75% penjualan mereka terus ke pemasaran e-mel!

Jika anda mempunyai senarai e-mel dan anda membuat produk, mempunyai program latihan, perkhidmatan, produk fizikal, atau webinar yang anda ingin beritahu orang tentang; maka anda hanya menghantar e-mel ke senarai anda untuk hasil segera! Tidak perlu lagi menunggu iklan berbayar anda disetujui atau bergantung kepada afiliasi untuk menghantar e-mel kepada anda.

Pengiklanan dan afiliasi berbayar adalah cara yang luar biasa untuk mendapatkan trafik, tetapi mempunyai senarai e-mel anda sendiri adalah lebih baik! Itulah sebabnya selama 30 hari ke depan saya ingin mengajar anda langkah yang sama yang digunakan oleh pakar untuk membina senarai e-mel yang membayar anda berulang kali!

Dengan 30 hari ke senarai yang lebih besar, anda akan berjaya untuk menang dalam talian yang besar, dan membina aset yang anda perlukan untuk membantu mengekalkan pendapatan anda. Terdapat satu pemalar dalam dunia pemasaran, dan itu adalah e-mel! Anda mesti mempunyai senarai e-mel jika anda mahu membuatnya!

Daripada melanggar ini ke dalam bab seperti buku biasa, saya hanya akan membuat setiap hari proses seksyen sendiri supaya anda dapat dengan mudah mengikuti!

Beberapa langkah mungkin terasa seolah-olah mengulanginya sendiri, dan itu hanya kerana anda perlu konsisten dengan usaha penjanaan lalu lintas anda. Setiap bahagian akan mempunyai kandungan dan perkara yang unik untuk hari itu. Hanya ambil perhatian bahawa kadangkala anda mungkin melakukan strategi yang sama.

Juga, berasa bebas untuk bekerja lebih cepat pada langkah-langkah. Saya merancang ini supaya setiap langkah mengambil masa beberapa jam setiap hari. Sebilangan mungkin mengambil sedikit kerja, dan yang lain sedikit. Idea ini adalah supaya anda terus memandang hadiah dan tetap konsisten.

Sebagai contoh, jika anda sudah mempunyai senarai e-mel yang akan berlaku, tetapi ingin menggunakan ebook ini untuk menambah lebih banyak pelanggan, daripada anda hanya boleh skim Hari 1 hingga 4, dan lompat terus ke bahagian lalu lintas pada Hari 5. Sila cuba membaca setiap bahagian walaupun ketika saya memberikan pandangan berharga yang akan membantu anda di sepanjang jalan.

Selanjutnya, perlu diingat bahawa panduan ini bertujuan untuk sebarang jenis perniagaan dalam talian. Sama ada anda perniagaan batu bata dan mortar tempatan, kedai e-dagang, pemasar maklumat, pemasar gabungan, pengarang Amazon Kindle, CPA, atau bahkan penata rambut, ini dapat membantu anda mendapatkan lebih banyak pelanggan dan lebih banyak perniagaan yang pada akhir hari ini mengapa kita semua dalam perniagaan untuk diri kita sendiri!

Ingat, bahawa konsistensi tuduhan! Jangan putus asa jika selepas 5 hari anda tidak melihat banyak kemajuan dalam pembuatan senarai anda. Anda perlu melihat proses ini hingga selesai, dan rajin. Selain mempunyai senarai e-mel yang berjaya dalam perniagaan ini berjaya kerana mereka konsisten!

Ia akan menjadi menyeronokkan untuk melihat senarai e-mel anda berkembang.

Mari kita mulakan!

Hari # 1: Membuat Magnet Utama Anda

Ini akan menjadi salah satu bahagian yang lebih panjang dari ebook ini, tetapi yang paling penting untuk diikuti, kerana ia merangkumi satu perkara yang mesti anda lakukan agar senarai anda berjaya!

Perkara pertama yang anda mesti ada untuk memulakan usaha membina senarai anda adalah magnet utama. Bagi mereka yang sudah mempunyai magnet utama, dan ingin membina senarai mereka, anda boleh mengambil beberapa kaedah dalam bahagian ini yang akan membantu anda meningkatkan magnet memimpin anda untuk meningkatkan penukaran anda.

Jika tidak, anda boleh melangkau ke “Day # 5” yang mengajar bahagian lalu lintas pertama. Pastikan anda sekurang-kurangnya menelusuri Hari 2, 3, dan 4 untuk memastikan anda mempunyai urutan susulan, dan bahawa anda mempunyai borang web dan penyediaan autoresponder dengan betul.

Sekiranya anda memulakan dengan membuat senarai, maka anda pasti ingin memastikan anda mempunyai sesuatu untuk menarik minat orang untuk menyertai senarai e-mel anda dan memberikan maklumat peribadi mereka seperti alamat e-mel mereka!

Kembali pada hari-hari awal bangunan senarai dan pemasaran dalam talian anda hanya boleh mengatakan “Sertai My Newsletter”, dan orang-orang akan dengan senang hati melakukannya! Pada masa ini walaupun orang tidak terbuka hanya untuk berkongsi e-mel mereka, dan bahkan alamat e-mel terbaik mereka dengan anda.

Oleh itu, anda mesti memberi mereka alasan yang baik untuk memilih untuk belajar lebih banyak daripada anda.

Berikut adalah 6 contoh magnet utama yang sangat baik yang anda boleh buat untuk memberikan. Ingat, semakin banyak tawaran yang menarik anda, semakin ramai orang dengan senang hati akan menyerahkan alamat e-mel mereka untuk menerimanya.

1. Petua Laporan PDF

Ini boleh menjadi senarai petua yang akan membantu orang menyelesaikan masalah yang mereka cari penyelesaiannya. Sebagai contoh, jika anda seorang akauntan cukai yang menawarkan perkhidmatan CPA, maka anda boleh menulis laporan yang dipanggil: “Simpanan Cukai Top 8 Setiap Pemilik Perniagaan Kecil Perlu Tahu Tentang”.

Sekiranya anda adalah perniagaan kecil yang mencari bantuan dengan cukai, maka anda lebih baik percaya bahawa akan menarik perhatian anda, dan membuat anda menyerahkan alamat e-mel anda!

Dalam laporan ini, anda dapat berkongsi 8 petua penjimatan cukai teratas, dan bahkan melakukan perenggan atau halaman pada awal dan akhir yang menghantar orang ke laman web anda untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut.

Sekiranya anda seorang pemasar afiliasi dengan laman web yang menjual orang di tilam, maka anda dapat membuat laporan yang disebut: “Cara Mencari Tilam Yang Sempurna Untuk Anda”. Kemudian anda membuat laporan 3 hingga 5 halaman pendek yang menerangkan petua anda untuk mencari tilam yang sempurna.

Untuk memberikan satu lagi contoh, katakan anda menjual produk haiwan peliharaan di kedai e-dagang yang boleh dibuat laporan yang mengatakan “6 Produk Binatang Setiap Pemilik Anjing Tidak Dapat Hidup Tanpa!”

Itu akan menjadi menarik di laman web anda, dan akan menjana pelanggan e-mel yang anda kemudian boleh ikut kemudian apabila anda mempunyai jualan di kedai anda, dan di dalam laporan itu, anda boleh dapat mengesyorkan 6 produk dari kedai anda dengan pautan langsung!

Satu lagi contoh untuk jenis magnet plumbum ini terdapat di sini dalam bab ini! Saya hanya dapat mengambil 6 magnet utama yang saya cadangkan sekarang, dan melakukan laporan bebas yang dipanggil: “6 Magnets Lead yang Berkesan Sangat Berkesan”.

Sekiranya anda terperangkap dengan idea-idea yang dilihat oleh pasaran anda di laman Q & A seperti http://answers.yahoo.com atau www.quora.com. Anda juga boleh melakukan pencarian frasa kata kunci khusus anda seperti “produk haiwan kesayangan”, “pajak perniagaan kecil”, atau “kasur” ke www.youtube.com atau www.google.com dan melihat ‘Frasa Cari Kata-Kata’ yang datang up!

Semak imbas forum di pasaran anda, atau lihat juga buku terlaris di ceruk anda di Amazon. Cuma berfikir secara kreatif dan mula menulis. Ia boleh dibayangkan untuk menulis magnet utama anda dalam masa beberapa jam dari awal hingga akhir!

2. Latihan Video

Seperti laporan tip teratas, anda boleh merakam video yang mengajar orang sesuatu yang penting kepada mereka! Jangan biarkan idea video menakutkan anda. Video ini boleh semudah slaid PowerPoint di mana anda merekodkan suara anda yang memberikan kandungan pada slaid, dan anda menggunakan perisian menangkap skrin mudah untuk merekodkannya.

Jenis video ini mudah dibuat. Anda juga boleh mengetuk video ini dengan cepat.

Berikut adalah 3 program perisian rakaman tangkapan skrin yang berbeza.

1) www.Screencast-O-Matic.com – Ini adalah perisian menangkap skrin percuma dengan peningkatan $ 15 / tahunan (pada masa menulis ebook ini). Pilihan peningkatan tahunan membuang tanda air pada video. Kos yang sangat rendah pada pendapat saya.

2) Jing – Ini adalah perisian percuma yang juga membolehkan anda merakam video, dan mempunyai peningkatan yang rendah agar lebih mudah bekerja dengan fail video.

3) Camtasia – Ini adalah perisian berasaskan web yang lebih mahal, tetapi jujurnya kelihatan sangat serius jika anda merancang untuk melakukan banyak video di masa depan kerana ia mempunyai mudah untuk menggunakan editor yang boleh digunakan untuk semua jenis video yang tidak melibatkan tangkapan skrin anda. Saya cadangkan bermula dengan salah satu pilihan percuma atau kos rendah agar kaki anda basah ketika membuat video terlebih dahulu.

Satu lagi cara mudah untuk membuat video atau satu siri video untuk diberikan adalah dengan menggunakan telefon bimbit anda! Ya, walaupun video selfie ketika ditahan masih bagus untuk anda! Anda boleh membuat video hebat dalam masa 10 minit atau kurang! Cukup membuat senarai sama ada di atas kertas atau di kepala anda tentang apa yang ingin anda tutup dan mula rakaman!

Video tidak sukar! Bahagian kesukaran pembuatan video baru bermula. Setelah kaki anda basah dalam proses pembuatan video, anda juga boleh mula membuat video untuk mempromosikan halaman arahan anda seperti yang akan kita bincangkan nanti dalam ebook ini.

3. Pelajaran E-Coaching

Kaedah pemberian popular lain adalah menawarkan latihan e-mel atau e-mel! Ini adalah strategi yang hebat untuk mendapatkan orang ramai dalam kebiasaan membuka e-mel anda secara konsisten.

Oleh itu, daripada menawarkan hadiah anda dalam bentuk PDF tunggal atau video seperti idea magnet utama sebelumnya, anda boleh menawarkan 5 hingga 10 e-mel yang menyampaikan kandungannya setiap hari, setiap hari, atau mingguan!

Manfaat lain untuk strategi ini ialah ia bermakna anda boleh melancarkan usaha membina senarai anda dengan hanya memerlukan email pertama! Kemudian sudah tentu tambahkan yang lain, dan sekali pelajaran e-bimbingan anda semua dibungkus sehingga anda tidak perlu melakukannya lagi kecuali anda memutuskan untuk mengemas kininya.

Semua ini dapat dihantar secara automatik melalui autoresponder anda yang akan kami bicarakan lebih lanjut pada hari ke-2.

Sekali lagi, cari topik hangat untuk membuat kandungan, dan gunakannya untuk magnet senarai anda! Kuncinya adalah mencari kandungan yang benar-benar ingin diketahui oleh khalayak anda, dan memudahkan mereka melalui semuanya.

4. Wawancara Eksklusif

Temubual seorang pakar dalam industri anda adalah satu cara yang unik untuk cepat membuat magnet utama. Ini bermaksud meneliti untuk mencari pengarang, penceramah, blogger, tuan rumah rancangan radio, atau pakar lain di pasar anda yang popular untuk melakukan wawancara 15 hingga 30 minit dengan anda yang anda rakam secara elektronik.

Cukup dengan soalan teratas untuk diajukan, dan bergabunglah di Skype atau Google Hangouts!

Kemudian anda menghantar wawancara sebagai fail audio kepada khalayak anda selepas mereka ikut serta dalam senarai e-mel anda!

5. Acara Webinar Khas

Mengadakan webinar langsung walaupun di pasaran anda adalah kaedah terbaik untuk mula membuat senarai, dan setelah webinar anda selesai, anda boleh menggunakannya sebagai magnet utama yang berterusan.

Anda hanya memilih tarikh acara webinar khusus anda dan mengarahkan lalu lintas ke halaman pendaftaran anda. Anda boleh menggunakan Google Hangouts (percuma) atau GoToWebinar untuk menjadi tuan rumah webinar.

Webinar juga berganda sebagai alat jualan yang kuat kerana anda boleh menjual produk atau perkhidmatan anda dengan mudah pada akhir mereka. Kadang kala sekutu untuk anda akan membantu menghantar trafik kepada anda.

Sama seperti magnet utama yang lain, kunci anda adalah memilih topik yang anda tahu penonton anda mahukan lebih banyak maklumat!

Diskaun Eksklusif atau Kod Kupon

Ini mungkin adalah yang paling mudah untuk membuat magnet utama setakat ini! Anda boleh membuat kod kupon unik yang boleh anda tawarkan kepada orang yang optin ke senarai e-mel anda!

Ini adalah penyelesaian yang hebat kerana ia menyelesaikan dua masalah.

1) Apa yang akan kamu berikan?

2) Memberi pelanggan anda alasan segera untuk membeli dari anda!

Cara paling mudah ialah membuat kod kupon generik dan menawarkannya kepada pelanggan anda untuk memuat turun, atau memberi mereka akses ke halaman diskaun istimewa untuk mengakses produk anda pada masa akan datang!

Tugasan Hari # 1: Pada ketika ini anda harus memilih magnet utama yang anda mahu pergi dan mula membuatnya. Jangan terlalu banyak memikirkan langkah ini! Cuma mula mencipta! Anda boleh menyempurnakannya kemudian.

Kesempurnaan akan membawa kepada kegagalan dalam perniagaan. Walaupun anda ingin memasukkan bahan-bahan yang berkualiti dengan penjenamaan anda, anda perlu sedar kecuali magnet utama anda telah selesai anda boleh mengharapkan pelanggan e-mel sifar baru!

Mari buat magnet utama ini dan beralih ke hari ke-2 di mana kita akan menyediakan perisian autoresponder kita supaya kita dapat mula mengumpulkan pelanggan e-mel!

Hari # 2: Persediaan Akaun Autoresponder Anda

Semasa kita bergerak dalam proses ini jumlah bacaan yang anda lakukan pada setiap hari akan berkurangan kerana kami mahu anda memfokuskan semua usaha anda untuk mengambil tindakan! Itu akan menjadi kunci kepada anda memenangi dan mengembangkan senarai e-mel anda selama 30 hari ini! Dalam bahagian ini, mari kita meneroka proses penubuhan autoresponder anda.

Sekiranya anda sudah mempunyai autoresponder yang anda sukai, maka anda boleh melangkau langkah ini dan beralih ke Hari # 3 sekarang atau esok!

Langkah ini sedikit lebih teknikal, tetapi cukup mudah bahawa sesiapa sahaja boleh menyelesaikannya! Saya akan memberi anda pautan langsung kepada tutorial dalam talian yang berguna yang anda perlukan untuk melengkapkan pelbagai langkah yang disebut terus dari empat syarikat utama yang saya akan mengesyorkan anda memulakan.

Seseorang mesti mempunyai alat perisian yang anda perlukan untuk membina senarai e-mel adalah autoresponder. Ini akan bertindak sebagai pangkalan data anda untuk menyimpan alamat e-mel anda, membantu mengautomasikan bangunan senarai anda, memberi anda bentuk opt-in yang diperlukan untuk mengembangkan senarai anda, dan membolehkan anda mendapatkan pelanggan e-mel baru.

Terdapat banyak autoresponden dalam talian, tetapi saya akan berkongsi dengan anda empat yang paling popular. 2 teratas (Aweber dan Getresponse) adalah autoresponder yang paling banyak digunakan untuk perniagaan dalam talian.

Tolong jangan biarkan diri anda terlalu hangat di sini atau bimbang untuk memilih autoresponder yang sempurna untuk anda! Perkara yang paling penting ialah anda memilih autoresponder! Semua empat ini melakukan apa yang anda perlukan! Ia datang ke harga dan tahap keselesaan.

Anda boleh melawat setiap orang dan dapatkan idea mengenai harga. Penentuan harga berubah dengan ini. Saya akan mengatakan dari sudut pandangan ciri, keempat-empatnya menawarkan set ciri yang sama. Secara peribadi, berdasarkan pengalaman saya, Aweber adalah yang paling mudah untuk bekerja di luar kotak, dan mereka mungkin yang paling dikenali dalam bidang autoresponder. Jadi itulah sebabnya mereka menduduki tempat teratas dalam senarai saya.

  1. Aweber
  2. Getresponse
  3. MailChimp
  4. ActiveCampaign

Untuk langkah ini, anda perlu memilih pilihan autoresponder anda, dan kemudian ikuti langkah-langkah di laman web mereka untuk membuat senarai pertama anda yang sesuai dengan magnet utama anda. Oleh itu, jika magnet utama anda adalah laporan mengenai 6 cara menurunkan berat badan dengan pantas, anda boleh memanggil senarai anda seperti top6reportloseweight atau yang serupa.

Untuk melengkapkan langkah penyediaan senarai pertama anda, saya akan menyertakan pautan langsung ke bahagian bantuan untuk setiap 4 autoresponder yang disebutkan di atas. Anda perlu menyediakan akaun anda dengan mereka dan kemudian sediakan senarai e-mel anda!

Seksyen Bantuan Aweber

Sekali lagi, saya secara peribadi mendapati Aweber menjadi yang paling mudah untuk bekerjasama. Anda boleh melihat perpustakaan video mereka yang luas dan bermanfaat di sini:

https://videos.aweber.com/

Anda akan ingin menanda pautan ini untuk rujukan masa depan jika anda memilih Aweber sebagai pilihan autoresponder anda.

Bahagian Bantuan Getresponse

Getresponse juga merupakan pilihan popular di kalangan pemilik perniagaan dalam talian. Anda boleh melihat bahagian tutorial mereka dari sini:

https://support.getresponse.com/tutorials?_ga=1.177929376.409134776.1475278516

Seksyen Bantuan MailChimp

MailChimp menjadi popular kerana mereka menawarkan 2,000 pelanggan e-mel pertama anda secara percuma. Anda perlu memeriksa semula model harga mereka kerana apabila anda mendapat lebih dari 2.000 pelanggan, anda akan mula membayar sejumlah wang yang berpotensi. Oleh itu, pastikan untuk membandingkan harga dengan perkhidmatan autoresponder yang lain.

Selain itu, daripada 2,000 pelanggan percuma ini anda mempunyai had untuk menghantar 12,000 e-mel setiap bulan. Jadi, hadkan berapa banyak mesej yang boleh dihantar.

Jika anda mendapati mereka sesuai untuk anda, maka anda boleh menyemak tutorialnya dari sini:

http://kb.mailchimp.com/?_ga=1.246286983.2066520856.1492415264

Bahagian Bantuan ActiveCampaign

Salah satu perkara terbaik ActiveCampaign lebih dikenali kerana mereka mempunyai penanda kuat di tempatnya. Ada yang berpendapat pesaing penandaan mereka adalah rangkaian automatik e-mel InfusionSoft yang lebih mahal. Alat automasi mereka juga mengesankan, seperti pustaka video bersih mereka!

http://www.activecampaign.com/learn/

Pasti pilihan yang baik untuk dipertimbangkan untuk autoresponder anda.

Hari # 2 Tugasan: Tugasan untuk hari # 2 adalah untuk memilih pilihan autoresponder anda! Sekiranya anda sudah mempunyai autoresponder, anda boleh melangkau ke hari ke-3! Pergi dengan autoresponder yang paling anda selesa. Sekali lagi, jangan terjebak pada langkah ini. Sekiranya anda mengalami kerugian dengan Aweber untuk saya, mereka adalah yang paling mudah untuk bekerja ketika memulakan.

Hari # 3: E-mel Susulan

Kami sudah pada hari # 3, dan bergerak terus sepanjang sistem! Pelajaran hari ini mudah, tetapi sangat kuat untuk anda! Ia juga memberi manfaat kepada garis bawah anda! Sekarang saya tahu anda cenderung untuk memulakan pelanggan e-mel, tetapi kami hanya mempunyai dua perkara yang lebih cepat untuk memastikan kami memaksimumkan pendapatan kami dari usaha pembinaan senarai.

Dalam langkah ini, kami menyediakan susulan e-mel, dan kemudian menetapkannya di dalam autoresponder kami. Saya akan mengesyorkan agar kami menghasilkan urutan 5 e-mel yang agak singkat yang memperkenalkan orang kepada siapa anda dan jenis maklumat yang boleh mereka jangkakan daripada anda dalam peti masuk mereka.

E-mel susulan berfungsi dengan pelbagai tujuan termasuk mendapatkan pelanggan e-mel anda dalam kebiasaan membuka e-mel anda, membuat mereka tahu dan mempercayai anda, dan seterusnya membolehkan anda menjualnya secara automatik pada produk anda sendiri atau produk afiliasi.

Bahagian yang terbaik ialah apabila anda membuat susunan mengikut susunan anda, ia boleh menjana wang tunai autopilot selama bertahun-tahun! Ini bermaksud setiap pelanggan e-mel baru akan bermula pada awal urutan susulan. Anda boleh mempunyai 5 e-mel susulan dalam autoresponder atau 200! Ia adalah sepenuhnya dan sepenuhnya kepada anda di sini.

Hanya perlu diingat apabila anda menetapkannya untuk anda itu adalah wang tanpa tangan.

Jadi, mari kita mulakan 3 hingga 5 mesej susulan e-mel untuk langkah ini. E-mel pertama harus melindungi siapa diri anda, apa yang boleh mereka harapkan untuk belajar daripada anda dan syarikat anda, jenis e-mel yang akan anda berikan untuk mereka, dan beritahu mereka berapa kerap mereka harus mendengar daripada anda. Jika setiap hari atau mingguan, biarkan mereka tahu itu.

Selepas e-mel pengenalan anda, kami dapat membuat e-mel lebih lanjut yang memberikan nilai kepada pelanggan anda seperti pautan ke artikel atau catatan blog yang dibuat oleh anda. Dalam ketiga melalui e-mel kelima, anda boleh mempromosikan salah satu produk anda atau produk afiliasi yang berkaitan.

Ini bermakna anda mencari produk berkaitan yang berkaitan dengan pasaran anda, merebut pautan afiliasi untuk produk itu, dan mempamerkan produk ini ke senarai anda. Anda akan terkejut betapa lebih masa apabila anda membina senarai anda berapa ramai orang yang akan menemui email susulan automatik ini, dan klik pautan dan beli langsung dari anda.

Selepas anda menulis e-mel anda sudah tiba masanya untuk memasukkannya ke dalam urutan autoresponder perisian autoresponder yang anda pilih seperti Aweber.

Hari # 3 Penugasan: Mula menulis 3 hingga 5 susulan e-mel dan masukkan ke dalam urutan pilihan autoresponder anda. Ini adalah tugas mudah tetapi mudah untuk diselesaikan. Sekiranya anda mempunyai soalan tentang apa yang perlu masuk ke susunan susulan, anda boleh melihat semula senarai e-mel yang anda telah sertai untuk melihat apa yang mereka lakukan dalam e-mel awal mereka.

Hari # 4: Halaman Squeeze Persediaan (Halaman Pendaratan)

Sekarang kita perlu menyediakan halaman pemerasan kita untuk langkah ini. Halaman pemerasan juga dikenali sebagai halaman arahan. Idea di sebalik laman pemerasan ialah kita memberi orang dua pilihan utama. Pilihan pertama adalah melepaskan alamat e-mel mereka sebagai pertukaran untuk magnet utama anda, dan pilihan kedua adalah meninggalkan halaman.

Untuk memastikan anda menukar yang terbaik untuk mengekalkan laman pemerasan anda semudah mungkin. Sebab mereka memanggilnya halaman pemerasan adalah kerana kita mahu “memerah” maklumat daripada orang-orang yang melawat halaman!

Seperti yang anda lihat dari halaman pemerasan contoh saya, anda ingin menjadikannya mudah. Saya memberi anda templat untuk halaman pemerasan teratas saya. Halaman ini tidak dibuat dengan pembangun halaman mewah. Malah, semuanya dibuat dengan menggunakan editor HTML percuma yang dipanggil Kompozer!

Halaman ini secara konsisten menjadi halaman pemerasan teratas saya yang melihat kadar penukaran melebihi 50%! Dengan laman pemerasan anda, anda ingin pergi untuk penukaran antara 35% dan 50%, tetapi jika anda dapat mencari pemenang di atas 50% yang lebih baik! Oleh itu, itulah sebabnya saya memasukkan templat penukaran teratas untuk anda.

Elemen utama yang anda mahukan di halaman pemerasan adalah tajuk utama yang menarik perhatian. Tajuk utama anda harus menarik minat orang dengan apa yang akan mereka terima dari magnet utama anda.

Sebagai contoh, jika anda melakukan magnet utama di “Simpanan Cukai Top 8 Setiap Pemilik Perniagaan Kecil Perlu Tahu Mengenai”, maka anda akan mempunyai tajuk yang dapat berbunyi seperti ini:

“Ketahui 8 Penjimatan Cukai Teratas Setiap Perniagaan Kecil Yang Perlu Tahu!”

Ini pasti akan menarik mereka kerana ia menimbulkan rasa ingin tahu. Anda juga boleh menggunakan magnet plumbum ini di mana-mana pasaran khusus! Itulah keindahannya!

Jadi fokus pada tajuk utama yang baik, dan sub-tajuk utama yang mudah. Dalam sub-tajuk utama saya, yang muncul di bawah tajuk utama saya mengatakan: “Ikuti formula yang terbukti & sederhana ini untuk menjana pendapatan sebenar melalui Internet.”

Sebagai contoh cukai, anda boleh mengatakan: “Ikuti formula terbukti & mudah ini untuk menjimatkan sejumlah besar cukai anda!”

Untuk mengedit templat halaman pemerasan yang saya sertakan dengan ebook ini, anda boleh menggunakan perisian percuma yang disebut Kompozer yang boleh anda muat turun di www.kompozer.net.

Sebaik sahaja anda memuat turun templat, anda hanya menggantikan kata teks dengan kata-kata anda dan menggantikan imej dengan imej anda. Sekiranya anda mahukan gambar yang boleh anda gunakan, kunjungi www.pixabay.com kerana mereka mempunyai 920,000 gambar bebas royalti percuma yang dapat anda gunakan. Sekiranya anda ingin seorang ahli perniagaan seperti saya, anda boleh mengupah seseorang yang murah di www.fiverr.com atau menggunakan perisian yang dipanggil PixelStudioFx untuk semua keperluan ecover anda.

Untuk memasukkan borang web anda, ikuti arahan yang terdapat pada bahagian bantuan pilihan autoresponder anda. Pautan ini ditemui pada Hari # 2. Mereka menyediakan tutorial berguna untuk menubuhkan borang web anda dan mengintegrasikannya ke halaman anda.

Sekiranya anda benar-benar terjebak di sini jangan takut untuk melayari www.fiverr.com dan taip “autoresponder” untuk mencari seseorang yang dapat membantu anda dengan harga yang sangat kecil. Kadang-kadang membayar $ 5 hingga $ 25 untuk mendapatkan sesuatu yang dilakukan dengan betul jauh lebih baik daripada menghabiskan berjam-jam setelah kekecewaan!

Sebagai alternatif jika anda mahu, anda boleh membuat halaman arahan anda dan memerah halaman menggunakan halaman pra-ujian yang terdapat di www.leadpages.net, www.clickfun nels.com, atau www.optimizepress.com yang menggunakan WordPress.

Menetapkan laman pemerasan adalah salah satu perkara utama yang ingin kami capai hari ini!

Tugas yang paling penting seterusnya adalah untuk menyediakan pautan ke laman pemerasan pada semua halaman yang anda kawalan dalam talian. Ini termasuk blog, laman web, tandatangan e-mel, Saluran YouTube, Profil Twitter, Profil Instagram, Profil Pinterest, Profil LinkedIn, Profil Facebook, Halaman Facebook, profil WeChat, kotak sumber untuk artikel yang mungkin telah ditulis dan diterbitkan dalam talian sudah!

Maksudnya ialah anda ingin mendapatkan pautan halaman pemerasan anda ke seluruh web supaya orang terus kembali ke halaman ini. Anda boleh jujur ​​menjalankan perniagaan enam angka setiap tahun dalam talian dengan hanya laman pemerasan mudah seperti yang kita tetapkan dalam langkah ini di sini pada hari # 4. Jadi ambil serius ini dan dapatkan halaman ini di luar sana!

Sepanjang 25 hari ke depan, tumpuannya adalah untuk mendorong lalu lintas yang akhirnya kembali ke borang optin ini. Anda mahu mendapatkan sebanyak mungkin pelanggan! Luangkan sedikit masa tambahan hari ini memastikan semua pangkalan anda dilindungi, dan laman pemerasan ini boleh didapati di seluruh profil media sosial anda! Ini akan sangat membantu anda dengan langkah-langkah yang akan datang!

Hari # 4 Tugasan: Sediakan halaman pemerasan anda dan borang web autoresponder untuk tugasan hari ini. Kemudian letakkan pautan ke halaman pemerasan anda dan ikut serta di seluruh web di saluran media sosial dan halaman yang sudah anda miliki!

Hari # 5: Tulis Artikel atau Artikel Blog yang Hebat

Hari ini adalah hari yang menggembirakan kerana ini adalah langkah pertama untuk memulakan trafik ke borang pilihan atau halaman pemerasan kami! Ini bermakna kita sekarang berada di bahagian proses di mana kita boleh mula mendapatkan pelanggan e-mel!

Tahniah untuk mendapatkan sejauh ini dalam sistem! Kunci lalu lintas, seperti yang dinyatakan sebelum ini, adalah konsisten! Oleh itu, berhati-hati semasa anda menjalani proses ini. Lakukan langkah-langkah yang disebut pada setiap hari supaya anda dapat melihat saiz senarai anda berkembang secara dramatik!

Sekarang setelah kita melihat petua lalu lintas maka akan semakin sedikit bacaan, dan lebih banyak dilakukan! Bahagian ini akan lebih ringkas.

Oleh itu, untuk pelajaran hari ini anda perlu menulis postingan atau artikel blog berkualiti tinggi, yang akan menarik penonton sasaran anda ke laman web anda dan akhirnya ke senarai e-mel anda.

Satu artikel yang baik boleh memainkan peranan yang besar dalam mendapatkan lalu lintas untuk beberapa tahun yang akan datang, jadi pastikan anda meletakkan dalam usaha untuk mengumpulkan beberapa kandungan yang luar biasa. Untuk langkah ini kita hanya akan menulis artikel ini.

Saya akan memberi anda beberapa idea di bawah ini, tetapi jika anda adalah seseorang yang tidak mahu menulis anda, anda boleh dengan mudah menggunakannya di www.iwriter.com atau www.fiverr.com. Di www.iwriter.com anda akan membelanjakan mana-mana sahaja dari $ 10 hingga $ 40 untuk mendapatkan tulisan yang menarik.

Jenis-jenis artikel yang baik dipanggil “Listikel”. Ini adalah artikel yang mengandungi senarai. Sebagai contoh, seperti senarai 10 teratas yang bagus di sini. Berikut adalah beberapa contoh “Listicle”:

“10 Cara Terbaik Untuk Meningkatkan Hubungan Anda”

“Penjualan Jualan 5 Perkara yang Harus Diperangi”

“Tempat Saya Top 8 Untuk Dapatkan Trafik Web Percuma”

“25 Tempat Anda Mesti Lawati Sebelum Anda Mati”

“6 Tanda Hubungan Anda Adalah Dalam Masalah”

“15 Perkara Yang Harus Anda Sediakan Dalam Peti Sejuk Anda”

Jadi idea di sini adalah untuk membuat sekeping kandungan yang akan menarik orang ramai. Anda boleh mendapatkan idea dengan melayari forum dalam industri anda, kumpulan Facebook, laman web popular di industri anda, melihat liputan majalah di gerai surat khabar dan dalam talian, dan melihat mencadangkan carian frasa di Google atau YouTube!

Satu helah untuk menghasilkan ide artikel hebat untuk industri anda ialah pergi ke Google Images di www.google.com/images dan melakukan carian untuk “cover name magazine” atau “cover magazine niche”. Oleh itu, jika anda berada di ruang kecergasan, anda boleh mencari “sampul majalah kecergasan”. Kemudian lihat topik artikel yang dipaparkan di sampul.

Majalah ingin dibaca, dan ia hanya merangkumi topik yang paling menarik di sampul untuk menarik pembaca mereka! Ini adalah cara terbaik untuk menghasilkan idea-idea kandungan!

Perkara penting seterusnya yang anda perlukan bersama dengan kandungan berkualiti adalah imej yang baik. Anda boleh mencari imej percuma royalti percuma untuk artikel anda di www.pixabay.com atau www.pexels.com.

Anda juga boleh merekabentuk beberapa imej yang menarik menggunakan alat seperti www.canva.com atau www.youzign.com. Ini membolehkan anda menggunakan perisian berasaskan web point-and-click untuk membuat beberapa reka bentuk pembunuh.

Anda ingin menyertakan imej kerana ia akan membantu artikel anda mendapatkan lebih banyak saham di media sosial, dan membolehkan anda mendapatkan lebih banyak trafik dari sumber trafik yang berkaitan secara dalam talian.

Hari # 5 Tugasan: Penyelidikan dan menulis (atau telah menulis) satu artikel yang baik atau pos blog untuk penerbitan dalam talian. Buat satu imej yang baik yang turut bersama dengan artikel anda untuk perkongsian kemudian di media sosial.

Hari # 6: Promosikan Artikel Di Saluran Media Sosial

Tugas hari ini adalah pendek, tetapi sangat penting. Walau bagaimanapun, jika anda baru dan tidak mempunyai akaun media sosial atau persediaan halaman untuk laman media sosial utama langkah ini mungkin membawa anda sedikit untuk mendapatkan persediaan! Yakinlah usaha itu bernilai, dan akan membayar untuk anda!

Sekarang anda telah mencipta sekeping kandungan yang cukup hebat yang anda perlukan untuk mendapatkannya di depan khalayak sasaran anda, dan keluar dari enjin carian. Jadi, untuk langkah ini, anda akan menyerahkan artikel atau catatan blog ke saluran media sosial.

Anda perlu terlebih dahulu menyalin / paste artikel anda ke blog WordPress anda atau ke laman web anda. Jika anda mempunyai kedai e-dagang, kemudian buat seksyen artikel dan tambahkannya di sana. Untuk membuat kerja ini lebih baik untuk anda, ia perlu disiarkan di laman web anda.

LANGKAH PENTING: Sebaik sahaja anda menyiarkan artikel anda di laman media sosial, anda perlu melihat bagaimana ia akan kelihatan apabila anda membagikannya. Facebook mempunyai alat percuma yang dipanggil: “Alat Debugger Facebook” yang boleh anda gunakan.

https://developers.facebook.com/tools/debug/

Letakkan pautan ke kandungan anda ke dalam alat ini, dan mereka akan membiarkan anda melihat imej yang ditunjukkan, dan teks yang mereka gunakan.

Jika ia tidak kelihatan betul, dan anda menggunakan WordPress anda boleh menggunakan plugin yang dipanggil NextScripts untuk membantu anda menetapkan tetapan untuk apabila anda menyiarkan kandungan anda. NextScripts juga akan menghantar kandungan anda secara automatik ke laman media sosial utama untuk anda. Jadi yang akan mengautomasikan proses ini sedikit untuk anda.

Satu lagi Plugin WordPress yang hebat yang saya gunakan untuk menjejaki klik pautan saya, yang dengan mudah membolehkan saya mengubah imej media sosial dan teks, dan yang semuanya dalam satu muka sahaja adalah Penjejak Klik Mudah.

Anda ingin berkongsi dengan saluran media sosial utama, dan ingat bahawa jika anda memulakan di sini, anda mungkin tidak mempunyai banyak media sosial yang mengikuti. JANGAN biarkan ini melemahkan anda. Semua orang bermula tanpa pengikut media sosial! Oleh itu, anda bermula di mana jenama dan syarikat terbesar dalam talian bermula!

Baiklah, mari buat dan hantar pautan ke artikel hebat kami ke saluran berikut:

1) Facebook

Anda boleh membina berikut untuk jenama anda dengan mudah di Facebook, dan ia digunakan secara meluas oleh semua syarikat. Sekiranya anda mempunyai orang yang mengikuti anda untuk perniagaan, tidak ada salahnya menghantar siaran berkualiti ini ke halaman Facebook peribadi anda. Anda juga harus mempunyai halaman Facebook untuk niche anda dan juga syarikat anda. Oleh itu mulakan halaman-halaman itu, dan kemudian serahkan kepada ini.

2) Twitter

Twitter sentiasa menjadi cara yang baik untuk mendapatkan trafik. Sebaik sahaja anda membuat akaun Twitter anda, anda boleh mula mengikuti orang yang berminat dengan topik serupa yang berkaitan dengan jenama anda.

Oleh itu, pergi ke penceramah, penulis, dan jurulatih yang terkenal di pasaran anda dan melihat pengikut mereka, dan mula mengikuti orang-orang yang mengikutinya. Anda akan dapati sekitar 25% dari mereka akhirnya akan mengikuti anda kembali. Itulah bagaimana peringkat anda mula berkembang di Twitter dari awal.

Apabila anda menyiarkan artikel anda pastikan anda menyiarkan tajuk utama yang akan menarik orang masuk dan juga menggunakan hashtags yang berkaitan dengan niche anda. Jika anda mengajar petua latihan anjing, maka anda akan menggunakan hashtags ini #dogtraining #puppytraining #dogobedience

3) LinkedIn

Ramai orang melupakan LinkedIn, tetapi ini adalah saluran yang baik untuk mendapatkan kandungan anda di luar sana. Anda juga boleh menghubungkan Twitter anda dengan LinkedIn supaya setiap kali anda menyiarkannya di Twitter, ia pergi ke LinkedIn.

4) Pinterest

Jangan meremehkan kuasa Pinterest. Ini boleh menjadi sumber lalu lintas yang luar biasa untuk perniagaan anda. Kunci kejayaan dengan Pinterest adalah mencari papan untuk disiarkan di ceruk anda, dan mempertimbangkan untuk membuat papan anda sendiri yang serupa dengan pasaran anda. Menyiarkan ke Pinterest adalah mengapa anda MESTI mempunyai gambar dalam sekeping kandungan anda.

Sekiranya anda baru menggunakan Pinterest, anda boleh mengikuti tutorial mereka di sini:

https://help.pinterest.com/en

Anda akan belajar banyak cara untuk menggunakannya untuk blog anda. Beberapa blog utama dalam talian bergantung hampir 100% pada Pinterest untuk lalu lintas mereka, dan mereka mendapat banyak daripadanya!

Tugasan Hari # 6: Hantarkan bahagian kandungan anda dari hari # 5 ke Facebook, Twitter, LinkedIn, dan Pinterest. Sekiranya anda tidak mempunyai akaun dengan laman web ini, maka anda harus membuat akaun sebelum memposting. Bagi mereka yang ingin melakukan sesuatu yang lebih sedikit pada hari ini, anda boleh mula meneliti satu lagi catatan blog atau artikel untuk menulis sebagai kandungan adalah kunci kejayaan lalu lintas anda.

Hari # 7: Buat Video Dari Perkara Anda

Sekarang untuk tugas hari ini, anda perlu membuat video dari artikel yang anda buat dari hari # 5! Video mungkin kelihatan menakutkan untuk anda, tetapi saya boleh memastikan ia lebih mudah daripada yang anda sedar! Anda tidak boleh mengabaikan potensi besar video yang memberikan anda juga untuk memasarkan perniagaan anda dalam talian.

Untuk langkah ini anda hanya akan mengambil artikel itu dan salin / tampal mata utama ke dalam slaid PowerPoint. Sekiranya anda tidak mempunyai akses kepada PowerPoint, anda boleh menggunakan OpenOffice yang percuma atau juga Slaid Google yang juga percuma.

Langkah pertama ialah membuka perisian. Kemudian setiap mata utama dari artikel anda boleh dibuat ke dalam slaid individu. Titik peluru pada slaid tersebut akan menjadi kandungan yang anda lihat.

Perkara seterusnya yang anda perlukan ialah merakam pembentangan. Untuk melakukan ini, anda memerlukan perisian tangkapan skrin. Kami sebutkan ini di dalam buku ini, tetapi saya akan memberikan anda pilihan di sini.

Berikut adalah 3 program perisian rakaman tangkapan skrin yang berbeza.

1) www.Screencast-O-Matic.com – Ini adalah perisian menangkap skrin percuma dengan peningkatan $ 15 / tahunan (pada masa menulis ebook ini). Pilihan peningkatan tahunan membuang tanda air pada video. Kos yang sangat rendah pada pendapat saya.

2) Jing – Ini adalah perisian percuma yang juga membolehkan anda merakam video, dan mempunyai peningkatan yang rendah agar lebih mudah bekerja dengan fail video.

3) Camtasia – Ini adalah perisian berasaskan web yang lebih mahal, tetapi jujurnya kelihatan sangat serius jika anda merancang untuk melakukan banyak video di masa depan kerana ia mempunyai mudah untuk menggunakan editor yang boleh digunakan untuk semua jenis video yang tidak melibatkan tangkapan skrin anda. Saya cadangkan bermula dengan salah satu pilihan percuma atau kos rendah agar kaki anda basah ketika membuat video terlebih dahulu.

Setelah memilih perisian tangkapan skrin yang ingin anda gunakan, anda boleh menyalakannya dan mula merakam persembahan PowerPoint anda. Kebanyakan komputer riba datang dengan mikrofon yang dipasangkan. Sekiranya anda duduk cukup dekat dengan skrin komputer, ia akan kelihatan baik.

Untuk bunyi terbaik, anda boleh menggunakan mikrofon alat dengar USB. Model yang baik untuk digunakan adalah Logitech H390 yang boleh anda beli murah di Amazon atau di kedai-kedai runcit utama besar.

Sebaik sahaja anda memahami perkara ini, membuat video dari artikel akan menjadi lebih mudah dan senang.

Sebagai alternatif, jika anda memutuskan bahawa anda tidak mahu membuat video PowerPoint, anda boleh menggunakan telefon bimbit, dan rakam sendiri dengan memberikan kandungannya. Video selfie yang memberikan nilai yang baik kepada penonton anda bekerja hebat hari ini!

Kunci untuk membuat video dalam talian adalah dengan tidak berfikir, dan hanya membuatnya. Mula membuat video anda sekarang.

Hari # 7 Tugasan: Tugasan hari ini adalah mudah. Buat video anda dari artikel yang anda buat pada Hari # 5. Jangan terlalu memikirkannya!

Hari # 8: Promosikan Video Ke Saluran Media Sosial

Tugas untuk hari ini akan menjadi sangat cepat dan mudah bagi anda sekiranya anda sudah membuat akaun media sosial anda. Untuk kerja hari ini, anda perlu mengambil video yang baru anda buat semalam dan mula menyerahkannya ke saluran media sosial seperti Facebook, Twitter, dan LinkedIn selepas anda memuat naik video ke YouTube.

Pastikan anda juga menyiarkannya ke halaman Facebook anda, atau menyiarkannya dalam kumpulan yang berkaitan.

Cara lain yang luar biasa untuk mendapatkan lebih banyak manfaat daripada video anda adalah untuk membenamkannya ke laman web atau blog anda selepas anda memuat naik ke YouTube.

Perkara pertama adalah pergi ke www.youtube.com, dan buat akaun dengan mereka. Sekiranya anda sudah mempunyai akaun Gmail atau Google, ia harus menjadi langkah yang pantas. Kemudian anda perlu mengikuti langkah-langkah untuk memuat naik video anda ke YouTube.

Untuk memuat naik video, anda akan pergi ke pautan ini: https://www.youtube.com/upload.

Sekiranya anda terperangkap dengan menggunakan ciri-ciri teknikal YouTube, anda akan dapati beberapa tutorial teknikal hebat di sini.

Perkara yang paling penting untuk diingat tentang memuat naik video ialah anda menggunakan tajuk yang memasukkan kata kunci utama anda di dalamnya. Juga, perlu diingat bahawa kotak huraian adalah tempat untuk memasukkan pautan tapak web anda. Anda dapat meningkatkan klik dengan meletakkan pautan anda di awal dan menggunakannya dalam format ini: http://www.yourlink.com.

Gunakan kata kunci dan huraian yang jelas juga, dan jangan lupa untuk menandakan video anda dengan kata kunci yang sesuai. Saya akan menasihatkan anda untuk mengkaji video teratas lain dalam pasaran khusus anda untuk melihat kata kunci apa yang mereka gunakan dalam tag dan dalam keterangan. Jangan malu melihat persaingan itu.

Oleh kerana anda mempunyai sedikit masa lagi hari ini selepas menyerahkan video ke saluran media sosial, anda boleh melihat sesuatu seperti HootSuite yang dapat membantu anda dengan usaha pemasaran media sosial yang bergerak maju.

Mereka mempunyai platform pendidikan yang hebat untuk menggunakan HootSuite, dan latihan pemasaran sosial yang mungkin berguna. Latihan ini percuma, tetapi sangat membantu anda.

Hari # 8 Penyerahan: Muat naik video anda ke YouTube dan mempromosikan pautan YouTube video anda ke saluran media sosial utama termasuk Facebook, Twitter, dan LinkedIn.

Hari # 9: Persediaan Iklan Facebook Dibayar Untuk Meningkatkan Senarai Anda

Berikan diri anda baik di belakang anda sekarang! Anda kini telah membuat sekeping kandungan untuk pemasaran, dipaparkan di media sosial, dan membuat video! Kini sudah tiba masanya untuk mengambil permainan pemasaran anda ke tahap seterusnya dan pertumbuhan senarai anda juga dengan membuat iklan Facebook.

Seperti yang anda ketahui Facebook menjana wang mereka dengan menyiarkan iklan di laman web mereka, dan anda pasti pernah melihatnya di bar sisi, dalam suapan berita anda, dan juga dalam video. Platform Facebook adalah cara yang luar biasa untuk menjangkau khalayak sasaran anda.

Dengan iklan Facebook, anda boleh menyempitkan ke spesifik seperti usia, jantina, dan kepentingan yang paling penting. Ini membolehkan anda membuat iklan yang dipaparkan kepada orang yang paling mungkin menerima tawaran anda dengan baik.

Dalam langkah ini, anda tentu saja menghantar orang ke halaman pemerasan atau halaman arahan anda supaya anda dapat menjana lebih banyak pelanggan e-mel.

Oleh kerana iklan Facebook dan amalan terbaiknya selalu berubah, saya akan memberi anda pautan terus ke sokongan iklan Facebook yang akan membuat anda dalam perjalanan untuk membuat Iklan Facebook pertama anda.

https://www.facebook.com/business/help?ref=fbb_resource

Segala yang dibincangkan dalam buku ini tidak bertujuan menakutkan anda, dan iklan Facebook sebenarnya tidak berbeza. Anda hanya perlu memulakan iklan anda. Ikuti tutorial hebat yang mereka berikan dan iklan pertama anda hidup dan membantu anda mendapatkan lebih banyak pelanggan.

Berikut adalah beberapa amalan terbaik untuk membantu anda memanfaatkan sepenuhnya pengiklanan dengan Facebook.

1) Buat variasi iklan berganda.

Saya sangat mendorong anda untuk membuat banyak versi iklan semasa anda menyiapkan iklan Facebook anda. Ini boleh semudah menggunakan imej yang berbeza atau menggunakan salinan iklan yang berbeza. Kadang-kadang satu imej dapat menarik 2 atau 3 kali lebih baik. Anda tidak akan tahu sehingga anda mencuba. Jadi jalankan 4 atau 5 versi iklan yang sama, dan Facebook akan memaparkan iklan yang menarik yang terbaik untuk anda.

2) Pantau hasil anda.

Anda akan ingin menyemak keputusan anda dengan kerap. Setiap kali anda membayar pengiklanan adalah kebiasaan yang baik untuk memeriksa hasil anda seperti berapa banyak yang anda belanjakan, berapa banyak klik yang anda dapatkan, dan berapa banyak tayangan yang anda lihat. Jika tera dan klik adalah rendah, maka anda mungkin perlu menyesuaikan iklan sebenar dengan mengubah kata-kata atau imej.

3) Main dengan belanjawan anda.

Iklan Facebook hebat kerana anda boleh mula rendah, dan kemudian meningkatkan. Jadi, anda boleh bermain-main dengan pelbagai belanjawan untuk melihat apakah ia membantu memulakan kempen anda. Mungkin melancarkan iklan anda dengan belanjawan $ 20 / hari.

Anda tidak akan membelanjakan $ 600 untuk bulan kerana anda boleh menjeda iklan selepas 12 jam, atau menyesuaikan tawaran ke bawah untuk menghabiskan $ 5 / hari. Terpulang kepada anda, tetapi bermain dengan belanjawan anda dapat memberi anda wawasan baru mengenai apa yang sedang berlaku

4) Jadilah kreatif untuk minat anda.

Menargetkan minat penonton anda adalah penting untuk kejayaan atau kegagalan iklan anda. Anda mahu masuk ke dalam fikiran mereka untuk menentukan cara terbaik menyasarkan iklan anda untuk mencapai pelanggan sempurna atau pelanggan e-mel anda.

Sesetengah perkara yang boleh anda pertimbangkan untuk minat ialah buku apa yang mereka baca, siapa yang mereka ikuti, apa rancangan TV yang mereka tonton, sukan apa yang mereka mainkan, dan sebagainya.

Berfikir seperti pemasar. Sebagai contoh, jika tawaran anda adalah ebook latihan anjing daripada orang yang akan mengikuti Cesar Millan (jurulatih anjing terkenal), mereka akan menonton rancangan TV “Dog Whisperer”, mereka akan menonton rangkaian TV Animal Planet, dan mereka akan berbelanja di Petco dan PetSmart.

Oleh itu, jangan hanya menargetkan minat umum seperti “anjing”. Sasarkan lebih mendalam, dan benar-benar memahami pelanggan anda.

Anda kini telah mempelajari amalan terbaik pengiklanan Facebook dan mempunyai akses kepada tutorial dari Facebook. Oleh itu, mulailah membuat iklan anda. Sekiranya anda terperangkap mengikuti tutorial lagi, tetapi mereka bangga dengan membuat pengalaman yang cukup mudah.

Perkara utama ialah anda memantau hasil anda supaya anda dapat melihat bilangan pelanggan yang anda peroleh, dan berapa banyak yang anda belanjakan.

Tugasan Hari # 9: Buat iklan Facebook untuk halaman arahan anda untuk mendapatkan lebih banyak pelanggan e-mel dalam senarai anda!

Hari # 10: Persediaan Iklan Solo

Anda melakukan pekerjaan yang hebat dan harus bermula untuk mendapatkan beberapa trafik ke halaman pendaratan anda, dan mungkin juga beberapa pelanggan tambahan. Oleh kerana anda perlu memberi masa kandungan anda untuk diambil, dan iklan Facebook anda untuk dilepaskan, anda mungkin tidak akan melihat kemasukan pelanggan e-mel baru, tetapi setelah anda menerapkan pelajaran hari ini, anda akan melihat pertumbuhan senarai yang ketara!

Iklan solo adalah salah satu cara yang paling berkesan untuk membina senarai e-mel. Ini adalah bentuk iklan berbayar di mana anda membayar seseorang dengan senarai emel yang disasarkan untuk dihantar untuk anda.

Sekarang sebelum kita terlalu jauh jika anda tidak mahu membelanjakan $ 100 hingga $ 300 pada iklan berbayar di peringkat permainan ini, anda boleh mengulangi salah satu pelajaran terdahulu dan bekerja seperti sekeping kandungan baru yang anda memasarkan ke saluran media sosial. Kunci dengan sistem bangunan senarai 30 hari ini ialah anda melakukan sesuatu yang baru setiap hari untuk membantu anda mencapai matlamat anda!

Ok, jadi mari menyelam masuk dan mula mendapat trafik yang besar dan membawa dari iklan solo.

Prosesnya sangat mudah, tetapi seperti perkara lain, anda hanya perlu melompat dan melakukannya! Jangan letakkan ini. Keluar di sana dan bertindak atau saya boleh menjamin anda tidak akan melihat hasilnya.

Apa yang anda perlukan adalah halaman pemerasan anda dan e-mel iklan solo. Ini adalah e-mel yang anda mahu orang itu hantar ke senarai mereka. Jadi untuk ini anda hanya menulis e-mel pendek beberapa ayat yang menonjolkan apa yang mereka akan mendapat untuk memilih ke dalam senarai anda.

Berikut adalah contoh e-mel iklan solo yang baik, dan anda boleh menyesuaikan untuk pasaran niche anda:

–Swipe Copy–

Subjek: Pendapatan Sepenuh Masa Dengan PLR

Halo,

Dapatkan latihan langkah demi langkah percuma ini yang mengajar anda bagaimana menjana pendapatan sepenuh masa dengan kandungan PLR.

http://www.imguruplr.com/fulltimeplrincome/

Cari formula mudah, terbukti, & mudah untuk menjana pendapatan sebenar melalui Internet dengan menggunakan hak label peribadi! Anda serius tidak akan kehilangan apa-apa.

Pergi ke sini sekarang sementara latihan ini masih PERCUMA untuk anda!

http://www.imguruplr.com/fulltimeplrincome/

Yang ikhlas,

(Nama awak)

–Langkah Swipe Salin–

Sebaik sahaja anda telah menulis swap e-mel anda yang mudah seperti yang saya gunakan di atas, anda boleh menggunakan salah satu pautan atau idea di bawah untuk mencari pembekal iklan solo. Saya telah memasukkan penyedia iklan solo untuk pasaran khusus di luar pemasaran Internet juga. Oleh itu, jika anda mengalami penurunan berat badan, kesihatan, kelangsungan hidup, dan pasaran khusus lain, anda boleh mencari penyedia iklan solo.

Iklan solo bukan hanya untuk orang-orang dalam pemasaran internet dan perniagaan online. Jangan menggagalkan proses ini. Hanya mencari tempat untuk membeli iklan solo anda dan dapatkan selepas itu!

www.TrafficForMe.com

Salah satu sumber yang akan datang untuk iklan solo dan lalu lintas yang boleh dipercayai. Anda boleh membeli untuk pelbagai pasaran khusus dengan mereka.

www.DedicatedEmails.com

Mereka bekerja dengan pelbagai pasaran khusus. Harga permulaan anda mungkin lebih tinggi, jadi anda mungkin ingin bermula dengan pembekal lain jika anda baru sahaja bermula.

www.SoloAdsX.com

Senarai hebat pembekal iklan solo pada bila-bila masa. Ini adalah sumber yang hebat yang anda mesti periksa!

www.EmailAbilities.com

Satu lagi tempat yang luar biasa untuk membeli trafik iklan solo walaupun untuk pasaran khusus lain dalam talian.

www.DirectoryofEzines.com

Salah satu direktori berjalan tertua dan paling lama untuk iklan solo. Terdapat yuran untuk membayar Direktori Ezines, tetapi ia adalah harta karun data, terutamanya jika anda berada di pasaran khusus lain.

Kumpulan Iklan Facebook Solo

Jangan memandang rendah kuasa kumpulan Facebook untuk mencari dan menghubungkan dengan pembekal iklan solo. Terdapat beratus-ratus kumpulan ini yang juga menyediakan ulasan berguna dan banyak lagi.

Apabila membeli lalu lintas iklan solo, anda akan melihat beberapa perkataan yang dibuang seperti “Tier 1 Traffic” atau “Traffic Tier 2”. Cukup ketahui bahawa anda mahukan lalu lintas “Tahap 1” dalam kebanyakan kes kerana ini adalah lalu lintas dari negara-negara yang berbahasa Inggeris terutamanya seperti Amerika Syarikat, Kanada, Australia, dan Inggeris. Biasanya, trafik “Tier 1” untuk tawaran berbahasa Inggeris akan mempunyai hasil terbaik untuk anda.

Tugasan Hari # 10: Pilih penyedia iklan solo, tulis e-mel swipe iklan solo anda, dan mulailah mendapatkan lalu lintas ke halaman pemerasan anda! Anda harus melihat beberapa pelanggan baru selepas iklan solo anda berjalan!

Hari # 11: Dapatkan Trafik Dari Forum dan Komuniti Dalam Talian

Kaedah trafik seterusnya adalah mudah dilakukan, anda boleh melakukannya setiap hari untuk menjaga aliran lalu lintas, dan itu adalah kaedah sekolah yang lebih tua yang masih berkesan. Forum dalam talian terdapat di setiap pasaran khusus. Ini adalah komuniti dalam talian di mana khalayak sasaran anda sedang melepak.

Jadi, kaedah trafik ini memerlukan mencari forum panas untuk pasaran anda. Anda boleh dengan mudah melakukan ini dengan pergi ke Google dan melakukan carian untuk “forum niche anda” atau “niche dan forum dalam talian anda”. Sebagai contoh, jika anda berada di bidang golf, anda akan melakukan carian untuk “forum dalam talian golf”.

Untuk kaedah ini untuk berfungsi dengan baik, anda ingin mencari komuniti forum dalam talian yang aktif. Anda boleh melihatnya dengan mudah dengan menyemak catatan terkini dalam forum itu.

Juga, anda ingin melihat siaran untuk melihat apakah ada pilihan tandatangan. Jadi itu adalah bahagian di bawah setiap siaran di mana orang boleh meletakkan pautan ke laman web mereka. Anda juga boleh menyemak halaman profil untuk pengguna dalam forum kerana mereka mempunyai ciri laman web.

Daripada meletakkan laman web utama anda di sini, anda akan meletakkan pautan ke halaman pemerasan anda.

Apabila anda mencari forum atau komuniti dalam talian yang aktif untuk pasaran anda, anda ingin membuat 10 catatan dalam forum ini untuk langkah ini. Saya menasihati anda untuk mencari beberapa catatan yang lebih panas di luar sana dengan pandangan yang paling banyak. Beri maklum balas dan input anda. Bangunlah hubungan dan kewibawaan anda dalam kumpulan. Apabila mereka mula melihat anda sebagai penyumbang pengetahuan yang baik, mereka tentu ingin mengklik pada pautan tandatangan atau pautan profil anda.

Jangan letakkan pautan ke kandungan anda dalam siaran anda. Pastikan anda menetapkannya dalam tandatangan atau profil anda.

Anda boleh berjaya melakukan ini dengan hanya satu forum popular. Anda boleh menemui satu atau dua forum di pasaran anda untuk membina kuasa anda. Jangan tersesat di sana, tetapi luangkan masa untuk memberi nasihat berharga, dan orang akan mahu berhubung dengan anda.

Hari # 11 Penyerahan: Cari forum atau komuniti dalam talian yang popular di pasaran khusus anda dan sediakan akaun anda. Buat 10 jawatan di sana dengan menjawab thread yang paling popular di forum. Anda boleh dengan mudah membuat tabiat harian ini dan menyiarkan 5 hingga 10 kali. Malah mencari forum lain jika anda ingin melakukan lebih banyak kerja. Bayangkan selepas satu bulan memposting 10 kali sehari anda akan mempunyai 300 tempat yang pautan anda dipaparkan di laman web popular yang difokuskan di pasaran anda!

Hari # 12: Tulis dan Serah A Siaran Akhbar Dalam Talian

Sekiranya anda ingin membina otoritas anda dalam talian, dan mendapatkan orang untuk menghormati nama anda dan menawarkan anda cara yang lebih baik untuk melakukan ini adalah melalui siaran akhbar dalam talian. Ini adalah satu lagi kaedah yang sepatutnya dilupakan, tetapi ia masih boleh menjana trafik jangka panjang yang baik dan pendedahan positif untuk anda.

Ideanya adalah untuk menulis siaran akhbar yang memberitahu orang tentang magnet utama anda. Siaran akhbar yang baik menjawab soalan “Siapa, Apa, Kapan, Di mana, dan Mengapa.” Inilah wartawan yang baik dalam artikel mereka.

1) Siapa siaran akhbar mengenai? Jadi ini akan menjadi anda, kelayakan anda di pasaran anda, dan nama perniagaan anda.

2) Apakah siaran akhbar mengenai? Ia akan menjadi magnet utama anda sama ada itu laporan percuma, audio, dan lain-lain.

3) Bilakah ini berlaku? Bilakah anda melepaskan magnet utama ini ke pasaran?

4) Di mana mereka boleh mengaksesnya? Ini adalah peluang yang tepat untuk meletakkan pautan ke halaman pemerasan anda.

5) Mengapa mereka mesti mengaksesnya? Beri mereka sebab yang baik mengapa magnet memimpin anda akan membantu mereka berjaya.

Sekiranya anda tersekat menulis siaran akhbar anda dan mahukan bantuan untuk melakukannya, anda boleh melayari www.fiverr.com dan mengupah seseorang untuk menulisnya untuk anda.

Langkah seterusnya adalah untuk menyerahkan siaran akhbar anda. Cuba gunakan kata kunci anda dalam tajuk siaran akhbar anda ketika menyerahkannya secara online juga.

Anda dapat mencari daftar tempat untuk diserahkan dengan pergi ke Google dan mencari “kirimkan siaran pers secara percuma” atau “kirimkan siaran pers dalam talian”.

Sekiranya anda ingin mengeluarkan sedikit perbelanjaan untuk mendapatkan banyak pendedahan, anda juga boleh mendapatkan bantuan pengedaran siaran akhbar di www.fiverr.com.

Perkhidmatan ini juga bernilai: www.kamenpressreleases.com.

Satu lagi perkhidmatan untuk siaran akhbar adalah http://www.prunderground.com.

Jika anda ingin melihat contoh siaran akhbar dalam talian anda boleh melawat www.prweb.com untuk melihat contoh siaran akhbar yang telah diedarkan oleh mereka.

Hari # 12 Tugasan: Tugasan hari ini adalah mudah. Anda perlu menulis dan mengemukakan siaran akhbar secara dalam talian untuk menjana pendedahan untuk halaman pemerasan anda. Anda boleh menggunakan sumber ini dengan mudah jika anda tidak mahu melakukannya.

Hari # 13: Blogging Tetamu

Satu lagi cara terbaik untuk menjana trafik jangka panjang dan notis untuk perniagaan anda adalah melalui blogging tetamu. Ia membolehkan anda menjangkau penonton yang besar dengan segera. Di sinilah anda menulis kandungan untuk orang lain yang mempunyai blog dengan yang berikut. Kandungan yang anda tulis selalu unik, dan ia membantu mereka mendapatkan kandungan yang berkualiti dan unik di laman web mereka. Jadi, ia adalah penyelesaian menang-menang.

Anda boleh pergi ke Google dan mencari “blogging tetamu” atau “laman blog untuk tetamu” untuk mencari tapak web di mana anda boleh menulis kandungan.

Sekiranya anda ingin panduan blogging tetamu yang lebih lengkap untuk melengkapkan langkah ini, saya akan mengesyorkan menyemak artikel ini:

http://backlinko.com/the-definitive-guide-to-guest-blogging#

Dalam artikel ini, beliau menyoroti beberapa frasa kata kunci tambahan yang boleh anda gunakan untuk mencari dan mengetepikan blog yang lapar untuk kandungan anda. Berikut adalah beberapa daripada mereka:

Kata kunci “peluang pos tamu”

Kata Kunci Anda “ini adalah catatan tetamu oleh”

Kata kunci “penulis yang menyumbang”

Kata kunci anda “mahu menulis untuk”

Kata kunci anda “hantar catatan blog”

Artikel ini mempunyai senarai 140 laman web blogging tetamu.

Sekarang anda tahu bagaimana mencari blog yang ingin menerbitkan kandungan anda yang anda perlukan untuk membuat sekeping kandungan yang sangat baik di sekitar niche anda. Kemudian anda meluangkan masa untuk mula menjangkau laman web ini.

Oleh itu, buat hari ini tulis sekeping kandungan yang unik dan berkualiti tinggi, dan kenal pasti 5 tempat di mana anda akan menawarkan kandungan ini.

Ia mungkin mengambil masa beberapa hari untuk mereka kembali kepada anda, tetapi selagi anda menulis kandungan anda untuk jawatan tetamu, dan menyerahkannya kepada beberapa blog untuk penyerahan, anda akan berada dalam keadaan yang baik.

Titik yang paling penting adalah bahawa dalam bio penulis anda anda menyertakan pautan kepada magnet percuma percuma anda di halaman pendaratan anda.

Tugasan Hari # 13: Tulis jawatan tetamu berkualiti tinggi anda dan serahkan ini ke 5 blog yang anda kenal pasti melalui penyelidikan. Kemudian tunggu untuk dengar kembali, dan lihat jika siaran anda mendapat dan anda berada di hadapan khalayak yang disasarkan.

Hari # 14; Mulakan Peraduan

Cara yang menyeronokkan dan mudah untuk membina senarai e-mel adalah untuk memulakan pertandingan. Mereka telah membuktikan lebih masa untuk menjadi penjana utama yang hebat untuk perniagaan dari semua saiz. Anda juga boleh menggunakan pertandingan untuk melibatkan laman peminat Facebook anda juga.

Satu laman web yang membolehkan anda memulakan pertandingan adalah www.RaffleCopter.com. Mereka mempunyai persediaan yang hebat untuk membuat pertandingan dan menggunakannya untuk membina senarai anda. Anda boleh memulakan secara percuma dengan semua yang anda perlukan.

Apa yang anda berikan kepada anda adalah sepenuhnya kepada anda. Ia boleh menjadi produk percuma, sesi latihan percuma, keahlian percuma percuma, produk percuma dari kedai anda, kad hadiah $ 50 ke kedai anda, kad hadiah $ 100 untuk Amazon.com. Pemberian anda tidak perlu sentiasa berkaitan dengan pasaran khusus anda.

Anda akan terkejut berapa ramai orang mendaftar untuk peluang untuk memenangi kad hadiah!

Anda juga boleh menjalankan pertandingan melalui autoresponder anda seperti Aweber atau Getresposne. Hanya persediaan senarai baru untuk peraduan, dan kemudian selepas tempoh peraduan berakhir, tarik semua petunjuk. Kemudian masukkan bilangan pelanggan yang masuk ke Penjana Nombor Rawak.

Anda boleh mendapatkan lebih banyak perkhidmatan dalam talian seperti www.RaffleCopter.com jika anda melakukan carian Google untuk “menjalankan pertandingan dalam talian”.

Hari # 14 Tugasan: Buat peraduan anda dan mulailah menyebarkan berita itu ke media sosial, dan ke senarai e-mel anda untuk mendapatkan buzz yang lebih banyak lagi.

Hari # 15: Semak Statistik Anda

Hari ini lebih banyak hari rehat, tetapi juga hari yang sangat penting juga! Anda juga boleh menggunakannya untuk mengejar jika anda terlepas tugasan sebelumnya. Untuk hari ini, anda ingin menyemak statistik laman web anda.

Untuk melakukan ini, anda boleh log masuk ke panel kawalan hosting web anda dan lihat berapa banyak pandangan laman pemerasan anda telah diperolehi. Anda juga boleh memeriksa statistik di dalam Aweber yang akan memberitahu anda kadar optin anda. Kadar optin yang hebat untuk laman pemerasan antara 35% dan 45% atau lebih tinggi. Sekiranya anda berada dalam jangkauan itu, anda berada dalam keadaan yang cukup baik untuk meneruskannya.

Anda juga boleh memeriksa nombor tiga kali dari iklan solo anda juga. Paling penting, semak trafik yang dibayar dari Facebook untuk memastikan anda melihat hasil di sana juga.

Sebaik sahaja anda menyemak statistik anda, anda boleh tweak perkara seperti tajuk utama anda pada halaman pemerasan anda jika penukaran lebih rendah atau tweak iklan Facebook anda jika anda melihat hasilnya rendah di sana.

Hari # 15 Tugasan: Semak statistik laman web anda untuk melihat berapa ramai pelawat yang anda terima, dan bilangan pelanggan yang anda miliki sekarang. Kami sudah berada di pertengahan jalan sehingga anda semestinya akan melihat beberapa pelanggan e-mel baru sekarang! Jika anda ingin melakukan sesuatu yang lain hari ini anda boleh membuat persediaan iklan baru atau menulis lebih banyak kandungan. Bagus! Anda telah membuat 15 hari!

Hari # 16: SEO Untuk Laman Web Anda

Anda telah mencapai titik tengah! Kerja hebat! Topik lalu lintas hari ini adalah untuk membantu anda memastikan laman utama utama anda dioptimumkan dengan berkesan untuk enjin carian untuk membantu anda menjana lebih banyak petunjuk untuk perniagaan anda. Blog atau laman web yang dioptimumkan dengan betul dapat menghantar ribuan pengunjung setiap bulan. Ia tidak akan berlaku semalaman, tetapi akhirnya boleh membawa kepada banyak pelanggan e-mel baru.

Anda mesti mempunyai blog atau laman web pusat yang sudah disediakan. Saya akan berkongsi asas pengoptimuman enjin carian. SEO adalah agak mudah, dan jujur ​​banyak tugas yang telah anda lakukan untuk membuat kandungan yang berkualiti, membuat video, dan berkongsi di media sosial adalah sebahagian daripada strategi SEO yang baik!

Bagi mereka yang tertanya-tanya SEO adalah kaedah untuk membuat perubahan pada laman web anda supaya ia lebih tinggi di enjin carian.

Perubahan utama yang anda ingin fokuskan adalah bahawa anda menggunakan kata kunci dalam tag tajuk anda. Tag tajuk adalah medan kandungan yang anda lihat di bahagian atas pelayar anda. Juga, jika anda melihat laman web di Google, tag tajuknya adalah teks berwarna biru dan bergaris bawah yang anda lihat dalam hasil carian.

Ini sepatutnya mempunyai kata kunci anda di dalamnya. Anda boleh mencari kata kunci yang lebih baik menggunakan Google Keyword Planner. Anda juga boleh mengenal pasti kata kunci dengan melihat frasa carian cadangan Google. Jadi, pergi ke Google dan mula menaip frasa kata kunci anda. Kemudian hasil yang muncul adalah hasil yang ditunjukkan oleh Google kepada anda sebagai kata kunci yang relevan yang diinginkan orang untuk mendapatkan maklumat. Carian yang disyorkan juga boleh didapati di bahagian bawah halaman.

Selepas tag tajuk bahagian penting SEO yang seterusnya ialah anda membuat kandungan yang sangat baik, mendapatkan saham sosial, dan menggabungkan pelbagai jenis media dalam kandungan anda seperti video dan gambar.

Oleh itu, di atas tugas-tugas lain cuba meluangkan masa untuk menyiarkan 2 atau 3 kali ke blog atau laman web anda untuk menyegarkan kandungan. Terus mendapat jawatan blog dan perjumpaan tetamu juga kerana mereka akan membantu anda mendapatkan lebih banyak pautan balik dalam fesyen yang bersih yang mesra Google.

Untuk panduan percuma yang lebih komprehensif untuk SEO, saya akan menasihati anda untuk membaca artikel Moz.com mengenai topik ini. Ini adalah “Panduan Permulaan Untuk SEO” mereka, dan akan menjadi titik permulaan yang bagus jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenainya.

Sekiranya anda mempunyai blog WordPress, yang kebanyakan anda harus, anda boleh menggunakan sama ada Plugin Yoast SEO atau Plugin All-In-One SEO untuk membantu anda mengoptimumkan blog anda dengan lebih baik. Kedua-duanya percuma.

Hari # 16 Penugasan: Lihat mengoptimumkan tag tajuk laman web anda, pasang plugin SEO di laman WordPress anda jika anda tidak mempunyainya, dan pelajari lebih lanjut mengenai SEO dari Moz.com. Ingatlah, SEO adalah sumber lalu lintas jangka panjang yang besar untuk anda, dan ini membawa kepada petunjuk yang berterusan. Bayangkan mendapatkan pelanggan e-mel bertahun-tahun setelah kerja anda disiapkan? Itu mungkin dengan SEO, jadi itu adalah perkara yang penting untuk dilakukan.

Hari # 17: Mengomentari Blog

Ya, saya tahu kaedah ini mungkin kelihatan seperti kaedah sekolah lama, tetapi percayalah jika anda ingin hadir di hadapan khalayak anda, ini boleh menjadi berkesan. Sekiranya dilakukan dengan betul, anda benar-benar dapat menghasilkan beberapa pendedahan berterusan yang berterusan ke halaman pemerasan anda, dan itu bermakna lebih banyak pelanggan e-mel.

Kaedah ini hanya akan berfungsi jika anda membuat catatan di blog yang disasarkan, entri terkini, dan jika anda membuat catatan secara konsisten. Menemukan blog untuk memberi komen adalah mudah dilakukan. Cukup jalankan carian Google News untuk frasa kata kunci yang anda targetkan.

Kemudian navigasi ke jawatan blog baru-baru ini dan lihat jika anda boleh meninggalkan komen yang mempunyai medan nama, e-mel, dan laman web. Apabila anda mengulas di blog memberikan nilai sebenar yang menunjukkan anda membaca artikel itu. Anda bahkan boleh membaca artikel, tetapi memberi maklum balas yang membina, menambah input anda sendiri, tetapi fokus untuk memberikan nilai pada siaran.

Cukup ulangi langkah ini, dan jika anda melakukannya setiap hari, anda akan mempunyai kira-kira 100 hingga 200 tempat dalam talian yang mempunyai pautan kembali ke kandungan anda. Sekiranya kandungan itu muncul dalam Google News, anda tahu ia mendapat beberapa daya tarikan dan bola mata. Anda tahu pasaran sasaran anda sedang membaca bahan ini, anda mungkin juga menjadi salah satu yang pertama membuat posting pada artikel itu.

Hari # 17 Tugasan: Cari 10 blog untuk dihubungi dengan pautan ke laman pemerasan anda. Komen pada blog dan sediakan pautan anda. Pertimbangkan untuk melakukan tugas ini setiap hari untuk 3 hingga 5 blog baru.

Hari # 18: Buat 20 hingga 30 Ide Blog Post atau Artikel

Tugasan hari ini adalah untuk membuat anda membuat senarai artikel masa depan yang anda akan menerbitkan dan mengedarkan secara dalam talian melalui blog atau laman web anda. Kandungan adalah raja untuk strategi pemasaran anda. Setiap artikel atau catatan blog juga dapat dibuat menjadi video, dan anda dapat melihat bagaimana akhirnya ini berfungsi sebagai mesin trafik.

Anda juga akan melihat bahawa pada akhirnya lebih masa anda boleh mempunyai semua kandungan yang dikongsi dalam talian dan melihat. Itulah apabila trafik yang serius mula memukul laman web anda, dan apabila anda melihat pertumbuhan senarai itu tetap konsisten. Inilah sebabnya mengapa anda mesti memasukkan pautan atau kotak pilihan di akhir catatan blog anda, dan di laman web anda supaya anda terus membawa orang ke halaman pilihan anda.

Anda ingin membuat artikel yang akan dibaca untuk memaksimumkan kesan yang anda miliki daripada mereka. Oleh itu, untuk tugasan hari ini anda boleh menggunakan alat percuma yang dikenali sebagai Generator Idea Kandungan Portent.

Hanya masukkan kata kunci atau perkara utama anda, dan biarkan alat ini membuat beberapa idea kandungan pembunuh. Mereka tidak akan menjadi yang terbaik, tetapi walaupun anda mendapat 10 idea dari alat percuma ini, dan menggunakan sesuatu yang lain untuk mendapatkan idea lain yang berfungsi juga! Anda juga boleh pergi ke laman sesawang Q & A utama http://answers.yahoo.com untuk mendapatkan idea. Masukkan kata kunci anda, dan biarkan laman jawapan memberi anda idea untuk apa yang dikehendaki orang kandungan.

Anda juga boleh menyertai laman atau kumpulan Facebook yang popular di dalam niche anda, dan melihat jawatan yang mendapat bahagian paling banyak dan suka pada mereka juga.

Sebaik sahaja anda mempunyai idea-idea kandungan ini, anda boleh dengan mudah mendapatkan rentak melakukan 2 jawatan setiap minggu, dan selepas 10 minggu anda mempunyai 20 keping kandungan baru yang beredar dan memandu anda lalu lintas.

Hari # 18 Penugasan: Buat 20 hingga 30 idea blog baru atau isi kandungan menggunakan alat Generator Idea Kandungan Portent, Jawapan Yahoo, dan halaman Facebook. Kemudian gunakan senarai idea ini untuk artikel masa depan anda untuk memastikan aliran lalu lintas yang konsisten.

Hari # 19: Facebook Live

Untuk hari ini anda dapat melakukan sesuatu yang menyeronokkan dan mudah. Itu adalah untuk menjadi tuan rumah Facebook Live anda yang pertama! Tidak, ini bukan bertujuan untuk menakut-nakutkan anda atau apa-apa, tetapi jika anda ingin benar-benar berjaya dalam talian, anda perlu bersedia sedikit sebanyak. Facebook Live adalah salah satu cara terbaik untuk melakukan ini!

Anda hanya menggunakan telefon pintar anda dan aplikasi Facebook, dan navigasi ke bahagian di mana anda akan membuat siaran. Kemudian pilih langsung! Setelah anda hidup dengan Facebook, anda mula membincangkan topik butang panas di ceruk anda. Anda boleh menarik salah satu idea dari 20 atau 30 yang anda kumpulkan bersama semalam.

Sebelum anda membuat siaran langsung, anda boleh membuat nota supaya anda tidak merasa tertekan semasa anda terus berjalan. Hanya bercakap dari hati, dan jangan bimbang tentang tersandung. Orang yang peduli dengan anda, dan walaupun anda mendapat beberapa peserta di firs anda Facebook Live yakin bahawa nombor tersebut akan terus berkembang.

Anda juga boleh menulis penerangan ringkas tentang sesi Facebook Live anda supaya orang tahu apa yang diharapkan apabila mereka mendengar anda. Jadilah deskriptif dan pastikan anda berkongsi pautan ke halaman utama anda.

Sebaik sahaja anda selesai dengan video live Facebook anda, ia akan kekal secara kekal di laman Facebook peribadi anda atau di halaman peminat Facebook. Kemudian anda boleh berkongsi siaran itu pada saluran media sosial. Anda juga boleh memuat turun video dan memuat naiknya ke YouTube juga.

Untuk mendapatkan daya tarikan dan manfaat selanjutnya dari sesi live Facebook, anda boleh menghantar pautan ke www.rev.com dan membayarnya $ 1 / minit untuk menyalin kandungan untuk anda! Jika anda melakukan 10 minit Facebook Live, anda akan membayar $ 10 untuk mendapatkan transkripsi yang tepat.

Kemudian anda mengambil transkripsi ini dan membuat catatan blog dari itu! Cara super sejuk untuk mendapatkan dua keping kandungan dari usaha yang sama.

Hari # 20: Tuliskan Blog Blog Baru

Sekarang anda perlu masuk ke dalam irama yang cukup baik untuk mendapatkan trafik ke halaman pemerasan anda. Idea kursus ini adalah untuk membantu anda mengembangkan corak konsistensi yang akan membantu anda mencapai kejayaan besar dalam talian!

Oleh itu, untuk hari ini anda perlu menulis jawatan blog baru dan menyiarkannya. Kemudian tunduk kepada saluran media sosial utama untuk mendapatkan bola mata segar pada catatan blog ini.

Anda boleh menggunakan www.iwriter.com untuk ini atau anda boleh melakukan Facebook Live dengan pantas dan membuat outsourcing pembuatan kandungan ke www.rev.com agar tulisan tersebut ditulis dalam masa lebih kurang 20 minit!

Tugasan Hari # 20: Tulis catatan blog dan serahkan ke saluran media sosial.

Hari # 21: Pelancaran Iklan Solo atau Iklan Facebook Baru

Hari ini anda boleh memilih jika anda mahu membuat persediaan dan menjalankan Iklan Facebook baru atau jika anda mahu membuat iklan solo baru. Anda boleh merujuk pada Hari # 9 atau Hari # 10.

Jika anda membuat keputusan untuk melakukan iklan Facebook yang lain, anda boleh mempertimbangkan untuk menjalankan iklan video kerana sekarang anda telah mendapat kebiasaan membuat video.

Dengan iklan solo yang mudah. Cubalah pembekal yang berbeza, atau gunakan yang sama jika anda gembira dengan keputusan dan menonton senarai anda terus berkembang dengan pesat!

Hari # 21 Tugasan: Tetapkan Iklan Facebook atau iklan solo. Pilihan anda, tetapi dapatkan sesuatu yang akan kembali ke halaman pemerasan anda.

Hari # 22: Buat Video Baru

Kerana anda telah mendapat kebiasaan sekarang mewujudkan tugasan video hari ini sepatutnya mudah. Anda perlu memilih topik dan membuat video dari salah satu daripada catatan blog anda. Sebagai contoh, anda boleh mengambil catatan blog yang anda tulis pada hari # 20, dan menukarnya ke dalam format video.

Ingat, jika anda lebih selesa melakukan video selfie daripada yang anda boleh lakukan itu dan bukan dengan PowerPoint.

Selepas anda membuat video, anda akan memuat naiknya ke YouTube, dan kemudian tunduk kepada saluran media sosial biasa. Sekarang, pandangan dan lalu lintas anda semestinya bertambah. Anda juga boleh membenamkan video ini dari YouTube dalam catatan blog yang anda buat untuk membuat kandungan anda menjadi enjin carian dan membantu anda dengan SEO.

Hari # 22 Tugasan: Buat video dan ikuti langkah-langkah dari hari # 7.

Hari # 23: Menerbitkan Artikel atau Artikel Blog Baru

Untuk hari ini, anda akan mahu mengambil idea artikel yang anda buat pada Hari # 18 dan membuat sekeping kandungan berkualiti untuk dipaparkan di blog anda untuk menjana lebih banyak trafik untuk anda. Sekarang anda harus melihat corak bahawa kandungan berkualiti yang memberikan penonton anda apa yang mereka mahu.

Ini membawa kepada saham media sosial, trafik jangka panjang ke blog atau laman web anda, dan pelanggan pelanggan e-mel baru. Selain itu, kandungan berkualiti membina otoritas anda.

Anda boleh menulis kandungan itu sendiri atau menyumberkannya ke www.iwriter.com atau www.fiverr.com.

Sebaik sahaja anda menulis siaran anda, anda boleh menerbitkannya di laman web anda, dan pada masa yang sama berkongsi di media sosial. Sekiranya anda mempunyai masa dan merasakannya, anda boleh membuat video dari kandungan anda juga.

Hari # 23 Penugasan: Tulis artikel baru untuk penerbitan di blog atau laman web anda.

Hari # 24: Main A Facebook Live

Tugasan hari ini adalah ulang-ulang untuk anda, tetapi sekarang ada alasan untuk mengulangi yang ini. Itu kerana ia adalah saluran yang berkesan untuk mendapatkan mesej anda di sana. Cari idea kandungan dari yang anda buat pada hari # 18 dan cepat membuat beberapa nota supaya anda dapat melakukan Facebook Live!

Ingat, jika anda mahu mengambil langkah ini ke peringkat seterusnya, anda boleh menghantar Facebook Live ke www.rev.com. Pastikan apabila anda melakukan Facebook Live yang anda sertakan pautan ke halaman pemerasan atau halaman pendaratan anda.

Hari # 24 Tugasan: Jalankan Facebook Live dan bagikannya di media sosial.

Hari # 25: Persediaan Kempen Iklan Bing

Tugasan hari ini adalah untuk menyediakan bayaran dengan Iklan Bing yang menghantar orang terus ke laman pemerasan atau laman arahan untuk mendapatkan optins email. Saya telah memilih Bing untuk anda kerana mereka lebih banyak memaafkan orang yang menggunakan iklan berbayar untuk menghasilkan penjanaan daripada Google Adwords.

Bing juga merupakan platform yang hebat untuk menjalankan iklan berbayar kerana klik mereka mempunyai kos yang lebih rendah. Dengan Iklan Bing, anda juga boleh mengiklankan secara serentak pada enjin carian Yahoo.

Saya akan mengesyorkan mencari kod kupon jika anda baru beriklan dengan Bing Ads kerana anda sering dapat mencari kupon yang akan memberi anda kredit iklan percuma antara $ 50 hingga $ 100 atau lebih.

Di SEOBook.com mereka mempunyai senarai kod kupon yang komprehensif untuk pelbagai PPC (mesin carian bayar per klik).

Anda boleh melakukan carian Google untuk “kod kupon Bing Bing” untuk mencari beberapa pilihan yang bagus untuk Anda. Ia bernilai beberapa minit kerana $ 50 hingga $ 100 dalam kredit iklan percuma harfiah seperti wang percuma, dan ia memberikan anda keupayaan untuk mendapatkan kempen berbayar anda bekerja dengan berkesan agar anda dapat memaksimumkan pulangan pelaburan anda.

Apabila anda menyiapkan kempen anda, anda ingin mengikuti langkah-langkahnya, mereka meletakkan dan membuat kempen. Cukup fokus pada menyasarkan kata kunci ekor panjang. Ini bermaksud kata kunci yang lebih spesifik.

Sekiranya seseorang mencari “latihan anjing” sebagai frasa kata kunci yang disasarkan, tetapi jika mereka mencari “petua latihan anjing” atau “nasihat latihan anjing” mereka sedikit lebih berminat untuk memasukkan nama mereka sebagai magnet utama anda.

Sekarang sudah waktunya untuk mengikuti langkah-langkah di Iklan Bing dan buat iklan pertama anda. Sebaik sahaja anda menyiarkan iklan anda, saya akan mencadangkan untuk kerap masuk selama 24 jam pertama untuk melihat bagaimana keadaannya untuk anda.

Tugasan Hari # 25: Cari kod kupon dan siapkan iklan berbayar di Iklan Bing ke halaman pemerasan anda. Ini adalah platform yang hebat untuk menguji kemahiran iklan berbayar anda.

Hari # 26: Pilih Kaedah Lalu Lintas Pilihan Anda

Hari ini anda boleh memilih salah satu daripada kaedah lalu lintas pilihan anda telah selesai. Untuk hari ini, anda boleh menyediakan iklan solo baru, melakukan Facebook Live, membuat video baru, menuliskan blog baru, membuat, dan menulis siaran akhbar, menubuhkan iklan Facebook baru, menyusun iklan Bing yang lain, dan sebagainya.

Pada dasarnya, lakukan apa sahaja yang anda suka! Perkara utama ialah anda melakukan sesuatu yang mendorong pelawat yang disasarkan ke laman pemerasan anda supaya anda terus menjana pelanggan e-mel baru.

Sekali lagi, kunci untuk lalu lintas adalah konsisten! Seperti yang anda perhatikan, saya konsisten mengingatkan anda akan fakta ini!

Hari # 26 Tugasan: Pilih salah satu daripada kaedah penjanaan lalu lintas pilihan anda, dan lakukan itu.

Hari # 27: Buat Infographic

Hari ini kami mempunyai strategi lalu lintas baru yang boleh anda pelajari dan melaksanakan melebihi 30 hari yang anda suka. Ini adalah untuk mencipta infographic yang membina kredibiliti anda, dan mendorong orang kembali ke halaman pemerasan anda.

Infografik adalah grafik web yang dibuat dengan teliti dan mengandungi maklumat. Singkatnya, ia adalah cara yang kreatif untuk memaparkan kandungan kepada khalayak anda. Mereka sangat popular, dan mendapat banyak pin dan kelihatan di Pinterest, Facebook, Twitter, dan juga Instagram.

Anda tidak boleh mengabaikannya kerana kaedah ini boleh menjadi sumber trafik yang hebat ke laman pemerasan anda dan boleh membawa kepada lebih ramai pelanggan e-mel.

Terdapat dua cara anda boleh membuat maklumat grafik dengan mudah. Yang pertama tentu saja untuk menyumberkannya di www.fiverr.com. Datang ke sana dan cari “grafik maklumat”, dan semak imbas yang ditawarkan oleh orang yang ditawarkan.

Pilihan seterusnya adalah menggunakan alat grafik berasaskan web percuma di www.canva.com. Anda boleh membuat lebih daripada sekadar infografik di sini, tetapi pelbagai grafik web secara percuma. Ini adalah alat yang kuat untuk dimiliki di gudang senjata anda.

Setakat kandungan yang anda letakkan pada grafik, lihat sahaja senarai dan catatan blog dengan senarai 10 teratas yang anda buat. Malah, untuk membuat perkara lebih mudah, anda boleh dengan mudah menukar mana-mana artikel sebelumnya atau catatan blog yang anda lakukan ke dalam infographic!

Ini satu proses yang menyeronokkan, dan jika anda tidak suka ciptaan grafik outsource itu! Apabila infographic dibuat, dapatkan di sana ke Pinterest dengan pasti pada papan pemasaran yang sesuai, hantar ke Facebook dan Twitter berikut, dan jika anda mempunyai Instagram ini akan menjadi tempat yang bagus untuk membagikannya kepada khalayak anda!

Tugasan Hari # 27: Buat infografik anda dan mula menghantarnya secara dalam talian ke saluran media sosial utama. Anda juga boleh menyiarkannya ke blog anda untuk pendedahan tambahan. Pastikan grafik itu mengandungi pautan ke halaman pemerasan anda.

Hari # 28: Pertukaran Iklan E-mel

Strategi trafik hari ini sangat bagus untuk anda yang baru menyenaraikan bangunan, dan bagi mereka yang sudah mempunyai senarai yang lebih mantap, anda boleh memilih untuk melangkau ini dan membuat iklan solo sebaliknya.

Strategi ini adalah melakukan pertukaran iklan e-mel! Jadi itu bermaksud anda menghantar e-mel ke senarai anda dengan pautan ke halaman pemerasan rakan pertukaran iklan kami, dan sebagai gantinya mereka melakukan perkara yang sama.

Ini cara terbaik untuk menyebarkan promosi, dan ia berfungsi dengan berkesan untuk membina senarai e-mel. Terdapat rangkaian orang yang menukar iklan di laman web ini: www.safe-swaps.com.

Cara lain untuk mencari rakan swap iklan ialah mencari orang yang menghantar e-mel dalam pasaran khusus anda dengan menyemak blog atau tapak web mereka untuk melihat apakah mereka mempunyai bentuk optin e-mel. Jika mereka berbuat demikian, anda boleh membincangkan kemungkinan melakukan pertukaran dengan mereka. Perkara ini sangat digemari jika niche anda berada di luar pemasaran Internet.

Swap hanya usaha sama kreatif menggunakan senarai e-mel. Ia seperti melakukan blogging tetamu di mana anda mendapat kandungan anda dikongsi di laman web orang lain yang sudah mempunyai lalu lintas.

Cuba cari seseorang untuk melakukan pertukaran iklan dengan. Jika anda tidak mahu menukar senarai e-mel anda, anda boleh melakukan iklan solo.

Hari # 28 Tugasan: Jalankan swap iklan ke senarai e-mel anda. Cari pasangan swap dan persiapkan tarikh untuk melakukan pertukaran senarai e-mel untuk hari ini. Jika tidak, anda boleh membeli iklan solo untuk mendapatkan lebih banyak pelanggan e-mel.

Hari # 29: Tulis Dan Terbitkan Post atau Artikel Blog Baru

Strategi lalu lintas hari ini adalah satu lagi ulangan, tetapi ia adalah salah satu kegemaran saya! Itu adalah untuk membuat sekeping kandungan lain dalam bentuk jawatan blog atau artikel. Anda boleh sekali lagi merujuk kepada senarai idea kandungan yang dibuat pada hari # 18.

Kemudian buat siaran anda berdasarkan salah satu daripada ini. Jika anda ingin berseronok nyata pada hari terakhir ini, anda boleh menjalankan Facebook Live pada topik anda, hantar ke www.rev.com untuk transkripsi, dan kemudian buatkan transkripsi post blog anda.

Perkara utama ialah anda bekerja keras untuk mendapatkan lebih banyak kandungan yang ingin anda siarkan dan berkongsi dalam talian melalui saluran media sosial.

Sekarang, anda harus mengikut tabiat ini, dan ia adalah tabiat yang baik untuk berada dalam aliran berterusan untuk mencipta kandungan yang melibatkan penonton anda. Anda akan mendapati lebih masa lalu trafik anda akan terus meningkat secara mendadak.

Hari # 29 Penugasan: Tulis dan buat blog atau artikel blog baru, dan bagikan di media sosial!

Hari # 30: Lihat Kaedah Apa yang Bekerja Terbaik Untuk Anda

Setiap perniagaan tunggal akan berbeza. Oleh itu, apa yang paling sesuai untuk anda mungkin tidak berfungsi dengan baik untuk pemilik perniagaan dalam talian yang lain ketika datang ke senarai bangunan. Sekarang, saya akan menggalakkan anda menyemak statistik anda dari iklan Facebook anda, Iklan Bing anda, iklan solo anda, tontonan video anda, trafik blog atau laman web anda, dan saiz senarai e-mel anda yang paling penting!

Sekarang pada hari 30 anda sepatutnya melihat peningkatan saiz senarai e-mel anda! Perkara utama yang perlu diingat adalah banyak kandungan ini yang anda buat seperti video, catatan blog, dan infografik akan terus menghantar anda lalu lintas bulan dan bahkan bertahun-tahun ke depan.

Anda juga perlu menyemak iklan Facebook dan iklan Bing anda untuk menentukan sama ada anda mahu terus menjalankan iklan tersebut atau jika anda ingin membatalkannya atau menjeda iklan tersebut. Sekiranya anda melihat pelanggan dan pendapatan yang konsisten, maka saya akan memberi nasihat agar mereka terus maju.

Berikan diri anda yang hebat di bahagian belakang kerana anda membuatnya melalui 30 hari pemasaran laman pendaratan anda! Anda dapat melihat bahawa ia tidak seburuk itu! Jadi sekarang anda perlu memberi tumpuan kepada meneruskan ini!

Hari # 30 Tugasan: Lihat semua keputusan anda dan tentukan kaedah mana yang berfungsi dengan baik untuk anda, tweak kempen anda jika diperlukan, dan terus maju.

Langkah seterusnya yang penting

Sekarang bahawa anda telah membuatnya melalui 30 hari dan mula membina senarai e-mel anda adalah penting bahawa anda terus menambah pelanggan e-mel baru. Tetap konsisten dengan menghantar trafik ke halaman pemerasan anda.

Senarai e-mel anda adalah darah kehidupan perniagaan dalam talian anda. Jadi jangan berhenti membinanya. Juga, jangan lupa e-mel senarai baru anda. Perkara paling buruk yang boleh anda lakukan ialah membina senarai e-mel, dan kemudian takut untuk mempromosikannya, atau melupakannya sama sekali.

Kirim produk afiliasi yang relevan, kirimkan kandungan baru anda seperti video atau catatan blog, lakukan webinar dengannya, jual produk anda, dan terus meningkatkan perniagaan anda!

Tetap konsisten, jangan berhenti, dan jangan menyerah! Anda akan menikmati faedah yang datang dengan mempunyai senarai e-mel yang lebih besar!

Beri maklum balas

Please enter your comment!
Please enter your name here