Cara Membangun Jenama Anda Dengan Gambar Instagram

Dalam jangka masa yang singkat, Instagram telah benar-benar meletup menjadi salah satu rangkaian media sosial yang paling popular dan sering dikunjungi di planet ini.

Malah sebelum dibeli oleh Facebook, Instagram mendekati 1 bilion pengguna masuk ke dalamnya rangkaian media sosial setiap bulan – dengan beratus-ratus dan ratusan juta pengguna log masuk setiap hari.

Di samping itu, Instagram dapat memupuk platform media sosial yang benar-benar aktif dengan cara yang banyak perkhidmatan media sosial lain tidak dapat. Orang ramai terus log masuk ke Facebook, tetapi tidak berada di mana-mana sebagai aktif di platform seperti dulu.

Anda harus sekurang-kurangnya sedikit gila untuk tidak memanfaatkan segala yang ditawarkan oleh Instagram sejauh peluang pemasaran dan pengiklanan yang bersangkutan.

Instagram adalah kunci untuk banyak kerajaan pemasaran dalam talian, dan ia boleh menjadi alat yang berkesan untuk membantu anda membina perniagaan dan masa depan kewangan yang selalu anda impikan juga.

Artikel ini akan menerangkan cara membina jenama anda dengan Gambar Instagram dan menjadikan pengikut anda menjadi pelanggan yang membayar.

Mula Membina Jenama Anda

Dalam jangka masa yang singkat, Instagram telah benar-benar meletup menjadi salah satu rangkaian media sosial yang paling popular dan sering dikunjungi di planet ini.

Malah sebelum dibeli oleh Facebook, Instagram mendekati 1 bilion pengguna masuk ke dalamnya rangkaian media sosial setiap bulan – dengan beratus-ratus dan ratusan juta pengguna log masuk setiap hari.

Di samping itu, Instagram dapat memupuk platform media sosial yang benar-benar aktif dengan cara yang banyak perkhidmatan media sosial lain tidak dapat. Orang ramai terus log masuk ke Facebook, tetapi tidak berada di mana-mana sebagai aktif di platform seperti dulu.

Bagi setiap gambar individu yang disiarkan ke Facebook, misalnya, kira-kira 9000 suka akan mendarat – berbanding dengan 52,000 suka dan 315 komen di Instagram untuk imej yang sama EXACT.

Kami bercakap tentang perkara yang mengubah permainan di sini, terutamanya ketika datang ke pemasaran dan pengiklanan di dunia digital hari ini.

Secara jujur, anda perlu sekurang-kurangnya sedikit gila untuk tidak memanfaatkan segala-galanya yang ditawarkan oleh Instagram sejauh peluang pemasaran dan pengiklanan berkenaan.

Instagram adalah kunci untuk banyak kerajaan pemasaran dalam talian, dan ia boleh menjadi alat yang berkesan untuk membantu anda membina perniagaan dan masa depan kewangan yang selalu anda impikan juga.

Pada masa yang sama, anda harus benar-benar pintar dan benar-benar bijak tentang bagaimana anda membuat sebahagian besar Instagram.

Kerana ia sangat mudah untuk memulakannya, ia juga dapat menarik orang menjadi malas dengan mereka pemasaran Instagram dan strategi yang mereka leverage – dan itu bukan suatu tempat yang anda ingin mencari sendiri atau perniagaan anda.

Gunakan maklumat dalaman yang kami dapat menyatukan untuk anda di bawah untuk bukan sahaja melancarkan pemasaran Instagram anda tetapi juga untuk membina jenis perniagaan dan jenama di laman media sosial ini yang akan membuatkan anda untuk kejayaan yang luar biasa bergerak ke hadapan.

Bersedia untuk menyelam masuk?

Baiklah!

Tahu TETAPI Siapa Anda Pemasaran Kepada

Inilah langkah nombor satu yang majoriti orang yang bersiap sedia untuk memasarkan di Instagram tersandung dengan atau mengabaikan sepenuhnya, dan ia adalah kuku terakhir di keranda mereka sebelum mereka mula.

Anda tidak boleh mempunyai apa-apa kejayaan sebenar dengan pemasaran dalam talian tanpa pemahaman terlebih dahulu apa yang berlaku di pasaran anda, prospek ideal anda yang paling berminat, dan jenis kandungan yang mereka benar-benar tertarik.

Sebagai permulaan, anda perlu mendapatkan penjelasan tentang siapa prospek ideal anda …

Tentunya, ini tidak semestinya “seksi” kerana memanfaatkan taktik pemasaran Instagram terbaru, tetapi ia adalah hati dan jiwa pendekatan pemasaran yang terbukti dan satu-satunya cara anda akan dapat memukul tanah yang berjalan dengan usaha baru Instagram anda.

Banyak pemilik perniagaan dan pemasar yang bijak dan bijak akan cuba mencipta perniagaan impian mereka atau jenama yang benar-benar bergema dengan apa yang mereka paling berminat.

Ini adalah sangat berbahaya bagi pemilik perniagaan dan usahawan yang cuba “menggaru gatal mereka sendiri” dan merasa seperti mereka adalah pelanggan terbaik untuk produk atau perkhidmatan mereka.

Ini adalah jenis pemilik perniagaan dan usahawan yang akan mewarna semua pemasaran dan pengiklanan mereka mengikut apa yang mereka akan paling tertarik, berbanding dengan apa yang majoriti pasarannya berminat.

Jangan buat kesilapan yang sama.

Sebaliknya, buat profil pelanggan yang terperinci seperti kemungkinan yang mungkin tentang prospek sempurna anda.

Uraikan usia mereka, minat mereka di luar produk dan perkhidmatan anda, hobi yang paling mereka gemari, pendapatan yang kemungkinan besar mereka akan turunkan, status perkahwinan mereka, dan semua perkara lain yang boleh anda hasilkan sehingga benar-benar sifar. siapa mereka.

Kemudian dan kemudian anda akan dapat mewujudkan jenis kandungan Instagram (dan kepingan kandungan pemasaran yang lain, untuk perkara itu) yang akan benar-benar bergema dengan mereka sebagai individu teras.

Ini adalah apabila anda dapat menghidupkan haba, ini adalah apabila anda dapat mengetuk pemasaran anda dari taman, dan ini adalah apabila anda mempunyai kelebihan persaingan yang hampir tidak adil terhadap pesaing anda.

Bercakap mengenai pesaing anda …

Anda Sudah tentu MESTI Memeriksa Persaingan Anda

Tidak semestinya anda mempunyai apa-apa ukuran kejayaan di Instagram sekalipun tanpa memahami terlebih dahulu tentang apa yang berlaku dengan tanah dan apa yang sedang dilakukan pesaing anda sekarang yang perlu anda lakukan dengan lebih baik.

Kecuali jika anda mencipta produk atau perkhidmatan baru yang tidak pernah dilihat oleh dunia sebelum ini (tidak mungkin tetapi mungkin) kemungkinan besar terdapat sekurang-kurangnya segelintir syarikat dan perniagaan lain yang menjual apa yang anda tawarkan – dan mereka sudah mempunyai permulaan di Instagram!

Daripada membiarkan ini tidak menggalakkan anda, perkara penting yang perlu anda fahami adalah bahawa anda kini mempunyai permulaan yang hampir tidak dapat dilihat daripada pesaing anda (dan permulaan itu adalah kesilapannya).

Anda lihat, dengan memperhatikan kandungan yang mereka terbitkan di Instagram untuk mengatakan 30 hari atau anda akan dapat mencuri maklumat di dalam dari pesaing ini tanpa mereka menyedari bahawa mereka melakukan pengarahan berat untuk anda ketika datang ke pemasaran Instagram anda.

Anda akan berpeluang untuk menonton jenis kandungan yang diterbitkan, mengetahui jenis kandungan yang mendapat penglibatan paling besar dari pasaran sasaran anda, dan jenis kandungan yang dipenuhi tanpa reaksi sebenar.

Di samping itu, anda juga akan mengukur frekuensi yang pesaing pasaran ini dan mengetahui sama ada ia mempunyai kesan ke atas tahap pertunangan atau tidak.

Sesetengah perniagaan dapat memukulnya keluar dari taman dengan jawatan harian atau mingguan, tetapi jika pesaing anda menerbitkan kandungan secara mingguan, anda mungkin dapat memerah masuk dan menangkap bahagian pasaran yang lebih besar hanya dengan ramping kelajuan di mana anda meletakkan kandungan baru.

Anda juga akan dapat memberitahu bagaimana mereka menggunakan Instagram sebagai sebahagian daripada teka-teki pemasaran yang lebih besar (sesuatu yang akan kita sentuh sesaat sahaja).

Di sinilah para pemasar yang bijak dapat menghidupkan lalu lintas Instagram ke dalam banjir wang tunai yang sejuk, dan sesuatu yang anda perlu menguasai secepat mungkin secara manusia juga.

Yang lebih penting daripada itu, adalah dengan memberi perhatian kepada persaingan anda, anda juga akan dapat mencari rakan kongsi baru yang dapat membantu anda meraih kejayaan anda keluar dari pintu.

Dengan melihat pesaing anda, mencari jenis kandungan yang mereka minat untuk berkongsi (yang juga diminati oleh pasar anda), dan kemudian menawarkan untuk memberikan sebahagian daripada kandungan tersebut kepada mereka sebagai pertukaran untuk “sebutan” anda dapat off daripada yang berikut yang telah mereka usahakan dan jumpstart kejayaan anda juga.

Ia benar-benar semua tentang mencari mata leverage dan memerah setiap drop tunggal dari setiap jawatan Instagram yang anda buat. Anda tidak boleh hanya membuang kandungan pada Instagram (atau mana-mana platform media sosial lain, untuk perkara itu) dalam jenis fesyen yang tidak berguna dan mengharapkan untuk mencapai apa jua kejayaan yang sebenar. Ia tidak akan berlaku seperti itu.

Mengintip persaingan anda akan memberi anda wawasan yang luar biasa tentang apa yang mereka lakukan dengan berjaya (supaya anda boleh membuat model yang sama) dan apa yang mereka lakukan tidak berjaya sehingga anda dapat mengelakkan pitaran dan berputar itu menjadi kelebihan daya saing. Ia benar-benar tidak menjadi lebih baik daripada itu!

Ketekalan Adalah Raja di Instagram

Apabila anda serius membina sebuah jenama dengan jawatan Instagram (dan hampir penting dalam perniagaan hari ini), anda perlu jatuh cinta dengan konsistensi, tanpa mengira betapa patah atau tidak sopan jenama anda.

Fikirkan perkara ini …

Setiap hari, setiap manusia di Amerika dibombardir dengan ribuan dan beribu-ribu keping pengiklanan – sama seperti hampir semua orang di seluruh planet ini.

Terdapat begitu banyak “bunyi” di luar sana yang kita tidak dapat memberi perhatian kepada separuh daripada itu, walaupun kita benar-benar berminat dengan apa sahaja yang kita hadapi.

Untuk memotong semua bunyi ini dengan lebih banyak “isyarat” – untuk menjangkau dan berhubung dengan prospek anda di Instagram – anda perlu menghubungi mereka secara berkesan, konsisten, dan boleh dipercayai.

Satu kajian menunjukkan bahawa pemasaran Instagram benar-benar hanya “berpengaruh” dan berpengaruh setelah tujuh interaksi terpisah dengan akaun atau kandungan Instagram anda.

Anda perlu memastikan bahawa setiap kandungan Instagram yang anda terbitkan disepadukan dengan jenama anda supaya ia dapat dikenali dengan serta-merta seperti ANDA!

Anda juga perlu memastikan bahawa anda menyiarkan kandungan anda secara tetap dan konsisten supaya pasaran anda dapat mengharapkan jawatan baru dari anda pada satu ketika tertentu.

Fikirkan betapa sukarnya anda untuk mengikuti rancangan TV kegemaran anda sekiranya pada hari Rabu satu minggu, hari Ahad berikutnya, Khamis minggu selepas itu, dan kemudian berlanjutan selama tiga minggu sehingga ia kembali pada hari Isnin malam dan kemudian malam Selasa selepas itu.

Pasti, anda mungkin dapat menangkap perhatian beberapa “pedang saluran” di Instagram dengan pendekatan gaya senapang patah seperti ini untuk pemasaran, tetapi anda tidak akan dapat membina jenis konsisten dan terlibat selepas itu. telah berjaya jika anda telah menghindari gaya tidak sengaja dan sebaliknya mengikuti jadual yang jelas (seperti mengepos setiap hari Isnin, Rabu, dan Jumaat misalnya).

Semua syarikat terbesar di planet ini mempunyai dan melekat secara rasional untuk memasarkan kalendar untuk alasan yang tepat ini.

Bukan sahaja ia membolehkan mereka untuk merancang pemasaran mereka dan kandungan mereka mengeluarkan bulan lebih awal (memberikan mereka keupayaan untuk menala setiap bahagian pemasaran / kandungan dengan baik supaya ia sesuai dengan lancar ke dalam pemasaran mereka secara keseluruhan), tetapi ia juga membolehkan mereka untuk berkomunikasi secara konsisten dengan pengikut mereka dengan cara yang semua orang memahami dan berkaitan.

Konsistensi semacam ini mewujudkan hubungan sebenar dan hubungan dengan pasaran anda dan pengikut anda yang tidak akan wujud sebaliknya. Ia boleh agak sukar untuk menghasilkan kandungan secara teratur seperti ini, tetapi itulah perkongsian kandungan yang disebutkan di atas adalah untuk.

Percayalah, membina kalendar kandungan itu penting jika anda akan menstimasikan perniagaan anda dan mempunyai peluang yang nyata pada kejayaan besar dalam pemasaran Instagram hari ini.

Instagram Harus Menjadi Sebahagian daripada Teka-teki Pemasaran Anda Keseluruhan

Perkara terakhir yang perlu disentuh di sini adalah nilai dan kepentingan memastikan bahawa Instagram hanyalah sebahagian kecil dari mesin pemasaran dan iklan anda – bahagian penting untuk memastikan, tetapi pasti bukan satu-satunya bahagian pemasaran atau iklan anda yang bertanggungjawab untuk “Mengangkat berat” untuk menjadikan orang yang tidak dikenali lengkap menjadi pelanggan yang kembali fanatik.

Terlalu ramai orang cuba untuk melakukan Instagram melakukan semua pengangkat berat untuk mereka tidak menyedari bahawa nombor satu Instagram tidak ditubuhkan untuk melakukan semua penguatan berat itu, dan nombor dua hasil yang mereka dapat dari menggunakan Instagram sebagai “titik masuk” ke corong pemasaran yang diselaraskan akan memberikan mereka hasil yang jauh lebih baik (dan harganya lebih rendah juga).

Fikirkan kandungan Instagram – setiap dan setiap imej yang anda siarkan – sebagai tajuk utama yang direka untuk menarik perhatian prospek sempurna anda dan kemudian memindahkannya lebih cepat dan mendalam ke akaun media sosial anda, corong pemasaran anda, dan akhirnya membeli-belah anda kereta.

Satu gambar pasti bernilai 1000 perkataan (yang tidak boleh dibahaskan), tetapi anda juga tidak akan dapat menjual produk dan perkhidmatan terus dari akaun Instagram anda sahaja.

Dengan menggunakan Instagram sebagai titik masuk ke corong anda, anda dapat menarik perhatian dan minat prospek sempurna anda sambil mendorong mereka lebih mendalam dan mendalam ke laman web lain yang anda semua.

Dengan menangkap maklumat hubungan mereka atau membuat mereka terlibat dengan anda di platform media sosial yang lain, anda meningkatkan kekuatan hubungan.

Ini pasti akan memindahkan ke pengaruh yang lebih baik dan peluang yang lebih tinggi untuk mengubahnya menjadi pelanggan yang membayar – dan itulah roti dan mentega menjadikan media sosial menjadi pemasaran dan pengiklanan kuasa.

Menutup Pikiran

Pada penghujung hari, kejayaan di Instagram adalah jauh lebih mudah daripada kebanyakan orang membuatnya.

Ya, anda harus pintar tentang bagaimana anda menggunakan alat ini dan bagaimana anda melaksanakan setiap imej Instagram yang anda siarkan (sekurang-kurangnya sejauh mana ia sesuai dengan mesin pemasaran keseluruhan anda).

Dengan sedikit tumpuan dan pemikiran strategik, anda tidak sepatutnya menghadapi sebarang masalah meletupkan diri anda ke bahagian atas pasaran anda lebih cepat daripada yang mungkin anda fikirkan sebelum ini.

Lengan diri anda dengan semua maklumat dalaman yang kami dapat berkongsi dengan anda di atas, dan anda tidak akan mengalami sebarang masalah yang benar-benar memukul tanah.

Instagram menjadikannya sangat mudah untuk berjaya (terutamanya apabila anda mengintip pesaing anda dan menggunakan strategi kandungan terbaik mereka terhadap mereka), dan sebaik sahaja anda memahami dengan tepat siapa prospek sempurna anda dan apa yang mereka mahu dari akaun Instagram anda, ia menjadi hampir tanpa usaha berjaya.

Lipat Instagram ke mesin pemasaran anda dengan lancar dan efisien, dan langit adalah batas sejauh kejayaan anda!

Semoga berjaya.

Leave a Comment