Gaya Hidup Pemasaran Internet

Panduan langkah demi langkah untuk menjalani gaya hidup internet sepenuhnya.

Bab 1: Pengenalan – Apa Kehidupan Yang Boleh dan Harus Seperti bagi Pemasar Internet

Jika anda bekerja sepenuh masa sebagai pemasar internet, maka tahniah! Anda telah mencapai gaya hidup yang berjuta-juta orang di seluruh dunia telah bermimpi dan memasuki sebuah kumpulan pemula yang unik yang mempunyai pemacu, motivasi dan kefahaman teknikal untuk membuat hidup semata-mata dalam talian.

Walaupun anda belum membuat gaji penuh dari pemasaran internet, cukup memahami konsep untuk memasarkan perkhidmatan anda, mempromosikan laman web anda sendiri atau membantu perniagaan dan individu lain menjadikan anda perintis sejati. Hanya beberapa dekad lalu, idea untuk membuat wang dengan cara ini benar-benar asing dan tidak pernah didengar. Ini adalah wilayah yang belum dipetakan dan kami mewakili cara kerja dan hidup yang sepenuhnya baru.

Tetapi apakah semua yang anda fikirkan akan menjadi?

Adakah anda benar-benar memanfaatkan kedudukan unik ini yang telah anda buat sendiri?

Bagi kebanyakan daripada kita, jawapannya ini malangnya ‘tidak’ lemak besar. Pemasaran internet boleh menjadi sangat tertekan dan jika anda tidak mengutamakan kesejahteraan, kesihatan dan gaya hidup anda sendiri, sebenarnya boleh menjadi lebih buruk daripada bekerja di pejabat 9-5.

Jika anda tidak tahu bagaimana untuk memisahkan keseimbangan kerja / kehidupan anda, jika anda sentiasa menegaskan sama ada anda akan mempunyai kerja yang mencukupi, atau jika anda merasa benar-benar dihancurkan di bawah beban kerja yang besar, maka anda akan mendapati bahawa anda tidak pernah benar-benar dapatkan masa untuk berehat.

Begitu juga, jika anda tidak masuk ke dalam rutin yang baik, anda boleh bekerja dari rumah di pajamas anda sepanjang hari, memulakan kerja pada jam 1 petang dan tidak selesai hingga 10 malam.

Sesetengah internet marketer akan mendapati diri mereka menjual dan melakukan kerja yang mereka tidak suka kegembiraan atau keseronokan sebenar. Ia boleh menjadi pengalaman menghancurkan jiwa untuk menghabiskan masa anda untuk membantu orang menjual produk digital berkualiti rendah atau bahkan berbahaya barang seperti steroid. Kemudian ada perasaan bahawa semua kerja yang anda lakukan adalah untuk orang lain dan anda sebenarnya tidak ‘maju’ dengan cara yang bermakna.

Kemudian ada cukai, yang sangat tertekan.

Kemudian ada pelanggan yang sukar yang membuat tuntutan tidak realistik dan aduan yang tidak munasabah.

Anda boleh berputus asa, tidak berbentuk, menekankan dan sentiasa bekerja keras kerana anda hanya berusaha untuk memenuhi keperluan. Dan apabila ia mendapat seperti itu, anda boleh mendapati diri anda tertanya-tanya sama ada ia semua berbaloi. Anda mengambil langkah besar, percubaan yang berani dan anda menjadi pemasar digital. Dan sekarang anda lebih buruk daripada anda sebelum …

Impian Pemasaran Internet

Berikut adalah apa yang gaya hidup pemasaran internet boleh menjadi, jika anda tahu bagaimana untuk melakukannya dengan cara yang betul …

Sebagai permulaan, pemasaran internet boleh bererti mempunyai perniagaan sendiri yang anda bangga dengan hebat. Bayangkan dapat menyerahkan kad dengan penjenamaan sendiri pada mereka, bayangkan memiliki kertas surat kepalanya sendiri. Bayangkan menggaji kakitangan atau pekerja bebas dan cukup berjaya memakai pakaian yang bagus dan memandu kereta yang bagus. Ia adalah perasaan yang hebat untuk menjadi kursus kewangan yang berjaya. Tetapi berjaya secara kewangan melalui kepujian dan ciptaan anda sendiri – itu tahap lain.

Ini hanya perasaan yang luar biasa ketika anda berada di pesta dan seseorang bertanya kepada anda: apa yang anda lakukan untuk mencari nafkah? Dan anda dapat memberitahu mereka: “Saya menjalankan perniagaan dalam talian saya sendiri”. Anda akan mempunyai empayar digital anda sendiri dan anda akan merasa seperti bos mutlak .

Bekerja dalam talian juga dapat memberi anda kebebasan luar biasa yang berasal dari bekerja sendiri. Baru-baru ini saya memutuskan bahawa saya akan mengambil hari Rabu. Mengapa? Kerana saya boleh! Dengan cara ini, saya hanya perlu bekerja dua hari berturut-turut dan saya mempunyai hari kebebasan sepenuhnya ketika orang lain bekerja. Ini membolehkan saya menjalankan tugas peribadi (bank dan penggubah rambut kosong) dan menikmati dapat bermain permainan komputer atau pergi berjalan-jalan bagus tanpa komitmen sosial sama ada! Lebih penting lagi, ia membolehkan saya bekerja pada projek saya sendiri . Untuk bekerja di ‘perniagaan saya dan bukan’ dalam ‘itu, supaya saya sentiasa merasakan momentum ke hadapan dan supaya saya sentiasa mengembangkan perniagaan.

Kebebasan ini juga memberi anda pelbagai pilihan lain. Jika anda bimbang tentang implikasi kesihatan pekerjaan yang melibatkan hanya duduk sepanjang hari misalnya, maka anda boleh menyelesaikan masalah ini dengan memastikan anda pergi ke gym setiap pagi sebelum anda memulakan kerja.

Lebih baik lagi, kini anda juga mempunyai kebebasan untuk bekerja di mana sahaja anda mahu. Bagaimana pula menjadi nomad digital dan bergerak maju? Anda dapat melihat dunia semasa bekerja di kafe dan bar kecil di sepanjang pantai. Sebagai alternatif, anda mungkin membuat keputusan anda suka keselesaan makhluk anda terlalu banyak dan membuat keputusan untuk membuat pejabat rumah yang mengagumkan yang anda boleh menjadi sangat produktif.

Sekiranya anda mengambil langkah ini secara mutlak, maka anda boleh mencari cara untuk memperkemaskan perniagaan anda atau untuk menjalankannya sendiri. Dengan cara itu, anda boleh mendapatkan pendapatan pasif semata-mata, yang bermaksud bahawa anda akan mendapat wang walaupun anda sedang tidur atau naik di udara yang terbang ke destinasi anda. Bayangkan awak bangun pada hari berikutnya yang lebih kaya?

Mengenai Artikel Ini

Sudah tiba masanya untuk mengubah cara anda mendekati pemasaran internet dan mula memilih gaya hidup yang anda inginkan – bukannya memaksa anda.

Dalam artikel ini, kita akan merangkumi semua aspek gaya hidup pemasar internet dan banyak lagi. Anda akan belajar bagaimana untuk mencari disiplin dan irama dalam kerja anda dan bagaimana untuk merekabentuk jenis gaya hidup yang anda inginkan di sekelilingnya. Anda akan melihat bagaimana untuk memaksimumkan produktiviti anda, meningkatkan kesihatan anda, membuat lebih banyak wang dan melihat dan merasa seperti jenis perniagaan yang berjaya yang mungkin anda impikan.

Pada masa yang akan datang, anda akan melihat cara mengembangkan perniagaan anda dan mengubahnya menjadi sesuatu yang luar biasa sehingga anda tidak pernah merasa seperti anda tidak mengalami stagnasi.

Bab 2 – Tidur yang Lebih Baik untuk Kecekapan Lebih Besar

Oleh itu, anda ingin memulakan lebih banyak daripada kehidupan anda sebagai usahawan digital? Anda ingin mencari cara untuk menikmati kerja yang anda lakukan lebih banyak, untuk mendapatkan lebih banyak dan untuk terus maju?

Untuk melakukan ini, anda perlu mempunyai visi tentang apa yang anda mahu capai. Pada masa yang sama walaupun, anda perlu mula membuat perubahan yang lebih kecil, konkrit dengan cara anda bekerja setiap hari. Anda perlu melihat hutan dan pokok. Jika anda seorang peniaga tunggal yang menjalankan pameran sahaja, maka itu menjadikan anda CEO dan tenaga kerja dan yang meletakkan anda dalam keadaan yang unik dan mencabar.

Masalahnya adalah bahawa anda boleh mendapatkan begitu banyak kerja keras sehingga anda tidak dapat memikirkan arah logik yang diperlukan oleh perniagaan anda. Ini bermakna anda sentiasa mengirik air dan cuba untuk terus bertahan dan anda tidak dapat melaksanakan sistem yang akan membolehkan anda masa lapang untuk mula bekerja kurang atau lebih cekap.

Inilah sebabnya mengapa ramai orang yang bekerja dalam talian mendapati diri mereka terjebak dalam kitaran ganas yang cuba untuk mendapatkan kerja yang dilakukan tanpa mempunyai masa untuk menjaga diri atau menikmati kehidupan.

Ironisnya, untuk memberi masa kepada diri kita untuk fokus pada gambaran besar, pertama-tama kita perlu melihat butiran terkecil. Anda mungkin tahu anda terlalu banyak bekerja dan anda mungkin tahu bahawa anda harus menjatuhkan pelanggan yang anda miliki. Anda mungkin menyedari bahawa ada kemungkinan pelanggan membayar lebih tinggi di luar sana yang dapat membantu anda untuk mendapatkan lebih banyak pekerjaan sementara kurang! Tetapi jika anda terlalu takut untuk menjatuhkan atau berunding dengan pelanggan anda sekarang, kemungkinan besar anda tidak akan berubah bila-bila masa tidak lama lagi.

Oleh itu, kita memerlukan penyelesaian dan penyelesaian itu adalah untuk melihat cara anda mengendalikan beban kerja semasa anda. Kerana saya bersedia membuat pertaruhan bahawa anda boleh menjadi lebih berkesan dan lebih cekap. Sekiranya anda mula bekerja pada pukul 1 petang atau 10 pagi, maka anda membuang masa pada hari anda. Begitu juga, anda mungkin menghadapi masalah seperti penundaan atau gangguan. Mungkin anda mendapati diri anda sentiasa terganggu dengan panggilan telefon, atau berjuang untuk berhenti bermain Doom setiap pagi untuk beberapa jam pertama sebelum anda melakukan sesuatu yang berguna.

Begitu juga, ada peluang yang baik bahawa teknologi yang betul atau perubahan dalam cara anda membentangkan diri dapat membantu anda untuk mendapatkan sedikit lebih banyak dilakukan. Dan itu akan membebankan masa yang kita perlukan dalam jangka pendek untuk mula melaksanakan perubahan.

Sudah tiba masanya untuk melihat bagaimana anda bekerja dan sama ada anda mendekati hari anda dengan cara yang terbaik.

Kepentingan Disiplin

Apabila anda menjadi bos, ia adalah mudah untuk membiarkan gaya hidup terputus dan mencari diri anda sedikit ‘di seluruh tempat’ semasa anda cuba menanamkan struktur dan disiplin dalam rutin anda sendiri.

Tetapi jika anda mula bekerja pada pukul 10 pagi dan menyelesaikannya pada jam 10 malam, maka anda tidak begitu produktif seperti yang anda boleh. Sekiranya anda sering menyelesaikan kerja pada pukul 1 pagi, maka anda perlu mempertimbangkan semula pendekatan anda dengan serius. Bukan sahaja ini akan menghalang anda daripada dapat menikmati masa dengan rakan-rakan dan keluarga anda tetapi ia juga akan menjadi tidak profesional untuk pelanggan anda. Adakah anda benar-benar mahu bekerja dengan seseorang yang sentiasa menyerahkan kerja dalam beberapa minit sebelum tarikh akhir?

Bukan itu sahaja, tetapi anda akan mendapati diri anda sentiasa letih, terlepas dan kurang berkesan sebagai hasilnya.

Jadi penyelesaiannya adalah untuk memulakan menanam disiplin. Ini bermakna anda bangun pada waktu yang ditetapkan pada waktu pagi dan mula bekerja dengan masa yang ditetapkan juga. Begitu juga, ia bermakna apabila anda bekerja, anda bekerja . Ini bermaksud tidak bermain permainan, menonton TV atau membuat panggilan peribadi.

Cara Memperbaiki Tidur Anda Dengan Kebersihan Tidur yang Ideal

Perkara pertama yang akan anda lakukan ialah mencuba dan membetulkan tidur supaya apabila penggera dimatikan, anda mempunyai kuasa untuk keluar dari tempat tidur dan terus bekerja (atau gym). Ini memerlukan banyak disiplin mental tetapi itu adalah sebahagian daripada perkara ini: ini akan memupuk disiplin anda dan menjadikan anda orang yang lebih berkesan dan produktif. Sekiranya anda boleh melompat keluar dari katil pada jam 7 pagi apabila badan anda menjerit untuk menunda tunda … maka anda boleh berbuat apa-apa!

Tetapi ia bermula dengan mendapatkan tidur yang cukup sehingga anda mempunyai lebih banyak tenaga dan akan berkuasa untuk memulakannya. Ini adalah sesuatu yang sangat ‘dalam’ sekarang dan segala macam blog dan laman web akan membincangkan topik ‘kebersihan tidur’ panjangnya.

Terdapat beberapa perkara yang boleh anda lakukan untuk memastikan tidur anda lebih nyenyak, lebih tenang dan lebih berkesan.

Yang pertama ialah mematikan telefon anda satu jam sebelum tidur dan berhenti melihatnya. Sama berlaku untuk komputer, komputer riba atau apa-apa lagi. Sebagai permulaan, melihat skrin terang akan menyebabkan pelepasan hormon stres kortisol yang berfungsi melawan hormon tidur melatonin. Semakin banyak kortisol yang ada dalam sistem anda, kurang melatonin yang akan anda hasilkan. Pada masa yang sama, telefon dan peranti lain menjadi tertekan dalam diri mereka sendiri. Mereka tertekan kerana kita mengaitkan mereka dengan panggilan penting, dengan pelanggan yang marah dan dengan kerja. Tetapi mereka juga tertekan dalam arti biologi. Ini kerana mereka dipenuhi dengan perkara yang direka untuk mencetuskan gairah dan dengan itu mendapat perhatian kita. Ini termasuk perkara-perkara seperti lampu berkelip, bunyi keras dan tulisan berani yang ditulis dengan warna merah.

Matikan dan tubuh anda akan mula berehat lebih-lebih lagi – terutamanya jika anda menggabungkan ini dengan sedikit bacaan untuk membantu menenangkan minda dan serentak menjadikan tireder mata anda supaya anda mula merasa siap untuk tidur. Pada waktu malam ini tidak ada alasan untuk tidak mematikan telefon anda, orang akan menganggap anda tidur satu jam lebih awal.

Sudah tentu anda perlu memastikan bahawa katil anda selesa dan bersesuaian dan anda perlu memastikan bahawa ruangan itu adalah gelap dan tenang semasa anda sedang cuba mengelak. Lihatlah untuk menanggalkan langsir dan keluarkan atau tutup apa sahaja yang mempunyai cahaya LED sepanjang malam.

Juga penting ialah mempertimbangkan suhu. Kita cenderung tidur lebih nyenyak dan dalam ketika kita sedikit sejuk, jadi pertimbangkan untuk meninggalkan tingkap tanpa berhenti untuk berhenti melemparkan diri dan berpusing pada waktu malam. Mandi hangat juga akan memberi perbezaan yang besar kepada keupayaan anda untuk tidur. Ini membantu melegakan otot dan juga menggalakkan pembebasan melatonin. Lebih baik lagi, ia membantu badan untuk ‘mengawal diri sendiri’ suhunya pada waktu malam.

Anda juga perlu memikirkan apa yang anda lakukan pada siang hari. Pastikan anda mendapat udara segar, senaman dan cahaya matahari akan membantu anda untuk tidur dengan lebih baik dan dengan itu bangun lebih segar.

Dua Suplemen Berkuasa untuk Meningkatkan Tidur, Tahap Tenaga dan Pembelajaran Anda

Masih bergelut untuk berehat? Satu suplemen kuat yang boleh anda gunakan ialah vitamin D. Vitamin D dihasilkan dalam badan secara semulajadi apabila kita terdedah kepada cahaya matahari dan ini mempunyai banyak peranan penting dalam badan – sebahagian besarnya berputar di sekitar peraturan dan pengeluaran hormon lain . Vitamin D boleh membantu meningkatkan tahap melatonin pada masa yang sesuai, serta testosteron memberikan anda lebih banyak tenaga. Sayangnya, kebanyakan kita tidak mendapat cahaya matahari yang mencukupi dan dengan itu kita mengalami kekurangan vitamin D!

Kerana vitamin D dikaitkan dengan cahaya matahari, ia dapat membantu tubuh mengekalkan irama sirkadiannya – irama yang memberitahu kita bila merasa letih, ketika merasa lapar, dan sebagainya. Ambil suplemen ini pada waktu pagi dan anda akan mendapati anda tidur dengan lebih baik dan berasa terisi dan bertenaga. Kajian yang lebih baru juga menunjukkan bahawa ia sangat berkesan untuk mencegah selesema dan selesema – yang berpotensi lebih berkesan daripada vaksin dan ubat! Ini adalah bonus penting yang dilihat sebagai sejuk atau selesema yang teruk boleh merosakkan produktiviti anda selama beberapa hari.

Suplemen berkuasa yang lain yang saya cadangkan adalah magnesium threonate. Ini adalah tambahan yang boleh anda ambil sebelum tidur jika anda seorang yang berjuang untuk tidur dan anda akan mendapati bahawa ia membantu anda untuk melepaskannya dengan cepat.

Magnesium adalah mineral yang kita dapati dalam diet kita dan sekali lagi adalah bahan penting untuk pelbagai proses dalam tubuh. Sebenarnya, magnesium memainkan peranan dalam lebih daripada 300 reaksi kimia yang berlainan di seluruh badan.

Magnesium sangat berkesan pada menggalakkan tidur dan boleh meletakkan kita ke keadaan yang sedikit dopey dan tenang. Sebenarnya, magnesium adalah sebab kita banyak mengaitkan susu dengan tidur! Ia juga berlaku sebagai relaxant otot yang kuat, berkat keupayaan untuk mengeluarkan kalsium dari sel-sel otot (yang terlibat dalam penguncupan otot). Di atas semua ini, magnesium juga penting untuk pengeluaran testosteron yang berlaku pada waktu malam.

Magnesium sama-sama berkesan sebagai suplemen melatonin untuk ramai orang tetapi tanpa kesan sampingan negatif atau risiko pergantungan. Lebih-lebih lagi, ia juga mempunyai pelbagai manfaat kesihatan yang lain, menjadikannya tambahan serba lengkap.

Magnesium threonate khususnya bermanfaat kerana ia lebih mudah diserap ke dalam otak. Ia juga telah ditunjukkan untuk meningkatkan pembelajaran dengan meningkatkan fungsi yang dipanggil ‘plastisitas otak’. Inilah yang membolehkan otak membentuk hubungan baru dan mengembangkan neuron baru!

Cara Keluar dari Bed On Time, Setiap Masa

Perkara seterusnya yang perlu anda lakukan adalah memastikan anda sebenarnya bangun apabila penggera dimatikan. Satu hujung yang kuat yang saya ada dalam hal ini, adalah untuk membangunkan diri secara berperingkat-peringkat.

TIDAK PERNAH memukul tunda. Godaan itu hebat tetapi anda akan selalu merasa lebih letih ketika melakukannya dan bukannya lebih segar. Anda mungkin mendapati bahawa anda kekurangan kehendak untuk hanya melompat keluar dari katil walaupun, itulah sebabnya penyelesaian yang lebih baik adalah untuk bangun secara berperingkat. Contohnya, mengapa tidak duduk dan memeriksa telefon anda untuk mendapatkan mesej? Kami sering diberitahu supaya tidak melihat perkara pertama kami pada waktu pagi, tetapi jika ini adalah sesuatu yang anda boleh berharap untuk melakukan, maka itu akan cukup untuk memotivasi anda untuk duduk sedikit sahaja.

Begitu juga, anda mungkin mendapati bahawa anda boleh memotivasi diri anda untuk duduk sedikit dan bercakap dengan pasangan anda. Atau untuk menghidupkan TV.

Ini memerlukan sedikit usaha tetapi dengan mengambil langkah kecil ini, anda akan mula datang. Dalam masa 10 minit, ia akan berasa lebih mudah untuk bangun daripada tidur semula!

Alat Berkuasa untuk Bangun

Kami sekali lagi boleh menambah ini dengan alat yang betul. Dalam kes ini, kita bercakap tentang ‘penggera siang hari’. Ini adalah penggera yang dilampirkan kepada cahaya yang kuat yang direka untuk meniru gelombang cahaya matahari dan untuk mendapatkan secara beransur-ansur lebih cerah kerana ia menjadi pagi.

Ideanya ialah lampu ini akan mensimulasikan matahari terbit pada waktu pagi, secara beransur-ansur menjadi lebih ringan dan dengan itu mengaduk anda keluar dari tempat tidur. Peranti ini dirancang untuk merawat mereka yang menderita ‘SAD’ atau ‘Seasonal Affective Disorder’. Walau bagaimanapun, mereka boleh berguna untuk membantu sesiapa yang berjuang dengan tahap tenaga mereka pada waktu pagi untuk dua sebab: pertama, mereka membangkitkan anda ke tahap tidur yang lebih ringan sebelum penggera berbunyi, sehingga membuat anda merasa kurang ‘terkejut’ apabila anda bangun naik (fenomena yang disebut ‘inersia tidur’). Lebih-lebih lagi, apabila anda bangun, bilik itu terasa cerah dan ini meningkatkan tenaga anda dengan cara yang besar berbanding dengan bangun ke dalam ruang gelap gelap dan meraba-raba untuk lampu perasaan yang tidak alami!

Bab 3: Memupuk Disiplin dan Menggunakan Strategi Produktiviti

Okay jadi sekarang awak naik, apa lagi?

Terpulang pada masa anda bangun dan berapa lama anda perlu datang. Kemungkinan besar, ini akan dikaitkan dengan komitmen dan keperluan gaya hidup yang lain. Sebaik sahaja anda telah memutuskan untuk duduk dan bekerja walaupun, cabaran seterusnya adalah untuk benar-benar bekerja dan tidak terganggu oleh perkara-perkara lain atau menunda bekerja semasa menunda-nunda.

Masalah terbesar dengan menunda-nunda adalah bahawa ia tidak terlalu tenang atau menyenangkan. Apabila kebanyakan kita menangguhkan, itu bermakna kita akan menghabiskan masa kita melayari laman web yang tidak hadir, bermain permainan mudah alih atau sebaliknya hanya membazirkan masa sambil merasa tertekan tentang fakta bahawa kita tidak berfungsi. Sekarang fikir betapa lebih baik ia akan bekerja dengan kukuh pada waktu pagi dan kemudian mempunyai beberapa jam pada akhir hari untuk berehat dan benar-benar berehat dan menikmati kebebasan anda!

Jadi bagaimana anda menggalakkan diri anda untuk menyelam terus ke dalam kerja dan terus bekerja sehingga anda selesai semuanya? Petua berikut akan membantu anda melakukannya.

Bagaimana Mengasingkan Hari Anda Ke Blok

Titik penting pertama adalah untuk memastikan bahawa anda mempunyai tempoh relaksasi dan menyeronokkan di kaki langit. Sekiranya anda menetapkan untuk bekerja dan rancangan anda semata-mata untuk bekerja dengan kukuh dari perkara pertama pada waktu pagi hingga perkara terakhir pada waktu malam, maka otak anda kemungkinan besar akan bertarung dengan anda. Malangnya, sebilangan besar daripada kita tidak mempunyai kawalan sepenuhnya terhadap otak dan emosi kita dan ketika kita menentangnya , ketika itulah kita menghadapi masalah.

Sekiranya anda tahu bahawa anda mempunyai 8 jam kerja padu di hadapan dengan tidak memecah masuk, maka itu adalah apabila anda akan berjuang untuk terus fokus.

Oleh itu, anda akan memisahkan hari anda menjadi blok yang berbeza yang akan merangkumi masa untuk anda berehat dan bersantai.

Untuk melakukan ini, anda perlu memikirkan terlebih dahulu tentang apa yang anda perlukan / ingin capai pada hari itu dan berapa lama anda mempunyai masa untuk keluar. Satu lagi maklumat yang berguna adalah untuk mengetahui kira-kira berapa lama anda cenderung untuk mengambil apa-apa kerja yang diberikan.

Ini seterusnya membolehkan anda menyelesaikan berapa lama anda perlu menyelesaikan setiap tugas. Dengan pengetahuan itu, anda akan dapat memecahkan tugas masing-masing dalam beberapa jam dan menandakannya dengan masa rehat. Sekalipun ‘rehat’ itu hanya 10 minit atau 20 minit, itu cukup untuk memberi anda sesuatu yang perlu diusahakan dan memberi anda rehat – yang penting untuk kesihatan anda sama seperti perkara lain.

Hari mungkin kelihatan seperti ini:

Isnin

8 pagi – 9 pagi – Latihan

9-10 pagi – Bekerja pada Catatan Tetamu untuk Pelanggan 1

10 pagi-10.10 pagi – Buat Piala Teh

10.10am-11am – Mencari Pelanggan Baru / Menanggapi E-mel

11 pagi hingga 11.20 pagi – Snek / Majlis tengah pagi

11.20 pagi-2 petang – Link Building untuk 3 Pelanggan Kecil

2 pm-2.30pm – Makan tengah hari / Episode TV Show Kegemaran

2.30pm-4pm – Reka Bentuk Situs

4 pm-4.10pm – Buat Kopi

4.10-5.30 petang – Memulakan Kerja Besok

5.30 petang-6.30 malam – Masa untuk Bersantai

Ini sekarang memberi anda hari yang dipenuhi dengan banyak projek kerja yang besar tetapi juga memberi anda peluang untuk berehat dan bersantai dan menangkap nafas anda. Bermula kerja tidak begitu buruk apabila anda tahu bahawa antara jam 11 pagi hingga 11.20 pagi, anda akan dapat berehat dengan secangkir teh. Dan bekerja semula sehingga 2 petang tidak begitu buruk apabila anda tahu anda mempunyai setengah jam untuk makan tengahari.

Walaupun ramai di antara kita berpendapat bahawa cara terbaik untuk menjadi produktif adalah dengan terus bekerja dan tidak membuat rehat, sebenarnya ini adalah perkara terburuk yang boleh anda lakukan kerana otak anda akan ‘bertengkar’ dan mendorong anda untuk melakukan lebih banyak perkara keseronokan atau perkara santai. Ia mungkin merasa pantas untuk mengambil masa rehat dan makanan ringan berjam-jam tetapi anda mungkin biasanya berehat lebih lama daripada itu dalam sehari. Hanya sekarang anda benar-benar menikmati masa itu, menggunakannya untuk mengisi semula bateri anda dan menjadikannya lebih diramalkan dan dijadualkan.

Perkara lain yang mungkin anda perhatikan di sini ialah saya telah menjadualkan waktu untuk minum cawan teh dan kopi. (Tip Pro: kopi pada pukul 4 petang adalah cara yang baik untuk menjemput diri anda semasa masa badan paling letih dan lesu selepas bekerja!)

Ini sebenarnya yang benar-benar penting dan akan membantu anda untuk menjadi lebih produktif. Mengapa? Kerana rehat yang sedikit untuk membuat teh sebenarnya boleh membawa anda keluar dari ‘zon’ dan mewakili rehat yang jauh lebih besar dalam aliran kerja anda daripada anda sedar. Sekiranya perkara pertama yang anda lakukan ialah membuat teh atau kopi, kemudian makan makanan ringan, kemudian jawab e-mel … cepat sampai 10.30 pagi dan anda masih belum mencapai apa-apa! Ini adalah perasaan yang sangat menghancurkan dan cukup untuk membuat anda kembali lebih jauh.

Jadi, mula bekerja pada sesuatu yang berguna dan penting merta dan dengan cara itu anda akan dapat untuk mendapatkan hari percutian anda dengan permulaan yang hebat. Datang jam 10.30 pagi, anda sudah mempunyai ‘kemenangan’ besar di bawah tali pinggang anda yang akan membuat anda bersedia untuk hari berikutnya.

Satu lagi tip untuk membuat pelan ini berfungsi, adalah untuk memastikan bahawa slot masa yang dijadualkan untuk setiap kerja adalah lebih lama daripada yang anda fikir mereka mungkin perlu. Dengan kata lain, jika sekeping kerja biasanya membawa anda 2 jam untuk disiapkan, jadilah jadual untuk mengambil masa 2.30 jam. Mengapa? Kerana dengan cara itu anda akan mempercayai sistem dan merasa seperti anda benar-benar dapat mengambil masa rehat tersebut. Sekiranya kerja anda sentiasa turun ke wayar, maka ia akan menjejaskan kualiti, ia akan membuat anda merasa tertekan untuk menyelesaikannya dan anda akan mengambil risiko untuk tidak melakukan semua yang anda perlukan.

Cara Melompat Lurus Ke Tempat Kerja

Persoalan seterusnya ialah apa yang harus anda tetapkan sebagai tugas pertama anda pada hari itu. Dan jawapannya adalah bahawa idealnya, anda harus menjadikan tugas itu sesuatu yang agak mudah dan menyeronokkan.

Bahagian paling sukar untuk masuk ke aliran semasa bekerja, meletakkan diri anda dalam keadaan mental itu untuk bermula dengan. Sebaik sahaja anda pergi, ia agak mudah dikekalkan. Ia semakin ke titik di mana anda akan berada di tempat pertama yang sukar!

Jika anda membuat tugas pertama anda yang luar biasa, tidak menyenangkan dan sangat membosankan, maka kemungkinan anda akan mendapati diri anda meletakkannya, membuat alasan dan menunda-nunda. Tetapi jika anda membuat sesuatu yang agak mudah / menyeronokkan, maka anda mungkin mendapati diri anda melompat ke dalamnya dengan lebih berkesan.

Yang demikian, cubalah juga memindahkan kerja yang lebih penting dan mendesak ke awal hari. Matlamatnya ialah jika anda mencapai tahap burnout pada jam 3 petang, anda sepatutnya telah mencapai semua tugas yang paling mendesak yang perlu anda selesaikan. Sekali lagi, penyangga ini kemudiannya akan membolehkan anda meletakkan lebih banyak kepercayaan pada sistem.

Petua lain yang berguna dalam hal ini ialah ‘menyelesaikan separuh’ projek sehari sebelumnya. Mula menulis sepotong kandungan, atau e-mel, atau mula merancang laman web / mengendalikan beberapa SEO di tempat. Ini akan memudahkan untuk menyelam kembali keesokan harinya pada hari berikutnya dan sebab itu adalah bahawa kita tidak suka perniagaan yang belum selesai. Maksudnya adalah wajar bagi manusia untuk menyiapkan karya yang sudah dimulakan dan ini bermakna anda akan dapat menyelam dengan lebih sedikit ketahanan.

Akhirnya, jika anda mengalami setara dengan ‘penulis’ blok ‘, maka kaedah terbaik untuk mengatasinya adalah dengan memaksa diri anda melakukan beberapa pekerjaan. Sama ada itu merancang beberapa butang atau hanya menulis sesuatu ke bawah, jangan bimbang jika anda kurang mendapat inspirasi dan kerja kurang kualiti. Cara terbaik untuk masuk ke dalam alur ialah dengan hanya memulakan dan anda sentiasa boleh kembali dan memperbaiki apa yang anda tulis / dibuat kemudian.

Mencari jalan anda

Cuba ikuti petunjuk ini untuk beberapa hari akan datang dan lihat bagaimana ia meningkatkan aliran kerja anda. Apa yang anda perlu cari, ialah anda boleh mula mendapatkan kembali beberapa masa dalam masa anda dan dengan itu mendapatkan masa lapang anda. Dari sana, kita boleh mula melihat bagaimana meningkatkan kualiti perniagaan dan kehidupan anda!

Bab 4: Perkakasan dan Lokasi

Ingin meningkatkan pengalaman kerja anda? Ingin mendapatkan lebih banyak pekerjaan dan nikmati lebih banyak lagi?

Kemudian cara mudah untuk melakukan itu ialah untuk meningkatkan perkakasan yang anda bekerjasama! Kemungkinan besar, anda akan menggunakan ini setiap hari. Oleh itu, mengapa tidak memastikan bahawa ia adalah pengalaman yang menyenangkan dan anda dapat menyelesaikan sebanyak mungkin kerja?

Komputer Hak

Tempat yang baik untuk memulakan adalah dengan membuat pejabat rumah yang hebat.

Untuk memulakan, ini bermakna mendapatkan komputer yang betul yang akan cukup kuat untuk mengendalikan apa-apa perisian yang anda kerjakan dengan kerap dan kemudian beberapa.

Kemudian dalam buku ini, saya akan bercakap mengenai pentingnya perkembangan diri: belajar kemahiran baru untuk memajukan kemampuan anda. Salah satu contohnya adalah untuk mempelajari pemodelan 3D. Pemodelan 3D membolehkan anda membuat logo 3D yang menakjubkan, pembuka video dan banyak lagi. Ia benar-benar boleh menambah kepada repertoir anda dan membezakan anda daripada pemasar lain, atau membantu anda meningkatkan penjenamaan anda sendiri.

Untuk melakukan perkara seperti ini, anda perlu mempunyai kekuatan. Itulah sebabnya saya cadangkan mendapatkan komputer anda yang berdagang – sesuatu dengan pemproses i7 yang anda boleh overclock ke 3 ++ GHz dan sesuatu yang disokong dengan keupayaan grafik yang kuat. A GTX 1060, 1070 atau 1080 akan membuat mesin anda amat bukti masa depan dan akan membuat ia cukup kuat untuk bermain semua permainan yang terbaru juga.

Sebagai pemasar, anda mungkin akan melakukan banyak penulisan – sama ada itu menulis kandungan blog atau e-mel. Sama ada cara, penting untuk memikirkan bagaimana ini akan menjejaskan kesihatan jari anda. Anda perlu memastikan anda melakukan semua yang anda boleh untuk mengelakkan kemungkinan RSI (kecederaan terikan berulang) dan untuk melakukan itu, anda harus melihat ke arah mendapatkan keyboard yang lebih baik.

Papan kekunci terbaik untuk penulis adalah ‘papan kekunci mekanikal’. Ini adalah papan kekunci dengan kunci klik yang memuaskan. Ia tahan lebih lama daripada papan kekunci membran yang terdapat pada komputer riba yang murah dan sangat senang untuk diketik. Ramai orang menganggap suis ideal untuk menaip menjadi suis Cherry MX Blue. Saya juga peminat papan kekunci pesat yang memerlukan sedikit kuasa dan daya untuk mencapai titik pancangan.

Saya cadangkan mencuba beberapa papan kekunci ini di kedai, untuk memastikan bahawa anda menyukai pengalaman menaip.

Akhirnya, untuk melengkapkan pengalaman, saya cadangkan mendapatkan monitor ultrawide. Pemantau ultrawide telah ditunjukkan untuk meningkatkan produktiviti sebanyak 30% dan ini kerana mereka membolehkan multitasking lebih cekap: membiarkan anda mempunyai pelbagai elemen yang berlainan pada skrin sekaligus tanpa perlu menukar antara tugas. Ini juga sesuai untuk sesiapa sahaja yang bekerja dengan spreadsheet kerana anda dapat meregangkannya dengan luas dan melihat banyak lajur semua pada satu skrin sekali gus!

Set multi-monitor boleh melakukan perkara yang sama tetapi tidak ideal kerana ia bermakna mempunyai jurang yang besar di tengah-tengah yang terdiri dari bevels monitor. Tambahan pula, dengan menggunakan satu monitor bermakna mempunyai lebih sedikit wayar dan kabel dan mengambil lebih sedikit ruang di meja anda.

Petua untuk Pejabat Rumah Tangga yang Produktif

Dengan komputer anda di tempat, kini anda boleh mula merancang seluruh pejabat anda di sekelilingnya. Perkara utama yang perlu dipertimbangkan dalam hal ini adalah bahawa ruang perlu selesa dan di tempat yang anda suka bekerja.

Titik permulaan yang baik adalah untuk memastikan bahawa pejabat itu adalah bilik yang berasingan di dalam rumah. Ini penting kerana ia bermakna bahawa ia tidak terdedah kepada keadaan yang tidak dapat dirasakan atau tidak teratur (perkara yang boleh menghalang anda daripada merasa santai semasa bekerja). Pada masa yang sama, anda juga harus memastikan bahawa pejabat anda dihiasi dengan perkara-perkara yang anda dapati inspirasi atau hanya mahu berada di sekitar.

Anda akan bekerja di sini setiap hari untuk sebahagian besar. Jadi mengapa tidak menjadikannya tempat yang anda suka? Itu membuatkan anda terinspirasi dan produktif? Sesetengah pencahayaan boleh membuat perbezaan besar dengan cara ini, seperti perhiasan yang keren atau dua.

Cobalah untuk menjaga bilik yang kemas dan jelas juga dan pastikan bahawa anda mempunyai permukaan yang besar untuk digunakan sebagai meja anda dan bahawa anda mempunyai banyak laci untuk menyimpan pelbagai barangan juga.

Bekerja pada Pindah

Walaupun mempunyai komputer yang kuat dan asas operasi dapat membuat perbezaan yang besar bagi kesihatan mental anda sebagai pemasar internet, ada baiknya anda membuat sesuatu ‘pusat arahan bergerak’. Dengan kata lain, luangkan sedikit masa mengumpul semua item yang anda perlukan untuk bekerja secara produktif semasa bergerak dan pastikan ini juga merupakan sesuatu yang anda inginkan.

Sekiranya anda seorang yang berjuang dengan tetap produktif dan mengelakkan gangguan – walaupun dengan petua yang telah kami jelaskan dalam buku ini – maka strategi yang baik adalah untuk mencuba bekerja di kedai kopi. Kedai kopi menyediakan WiFi percuma, kuasa dan tempat duduk. Mereka juga menyediakan kopi, yang sangat sesuai untuk merangsang otak.

Lebih-lebih lagi, adalah mereka sangat kondusif untuk produktiviti kerana getaran mereka. Perbualan orang ramai di latar belakang, bau kopi, orang lain semua memandangku pada pelbagai komputer riba mereka – semua ini meletakkan anda dalam keadaan di mana anda merasa bersedia untuk menjadi produktif.

Lebih baik lagi, anda mungkin merasa sukar untuk terganggu ketika anda bekerja di kedai kopi. Anda tidak akan merasa seperti melayari YouTube atau bermain permainan kerana orang lain dapat melihat anda! Anda kemungkinan besar akan menundukkan kepala dan bekerja dan ini adalah cara terbaik untuk memaksa diri anda ke dalam keadaan produktif itu. Saya biasa bekerja di kedai kopi setiap hari dalam seminggu dan sementara saya menghabiskan banyak wang untuk minum kopi, saya mendapati bahawa saya mempunyai banyak kerja tambahan yang sebenarnya dibayar untuk dirinya sendiri. Kadang kala saya menulis sebanyak 30,000 perkataan dengan cara ini! Itulah bagaimana saya menanam minda produktif saya dan kini saya dapat bekerja hampir dengan berkesan dari rumah.

Jadi, perkakasan apa yang harus anda pertimbangkan untuk mendapatkan jika anda ingin membuat stesen arahan mudah alih yang sempurna?

Cari komputer dengan kejuruteraan yang hebat. Ini mestilah sesuatu yang dibuat dengan indah dan menggembirakan untuk dipegang dan diusahakan. Cari paparan resolusi tinggi dan papan kekunci yang selesa. Sekali lagi, anda perlu mahu untuk kerja-kerja ini dan berasa hebat apabila anda lakukan.

Saya sangat mengesyorkan barisan Surface Pro peranti dari Microsoft, atau Buku Permukaan mereka. Komputer ini mempunyai resolusi yang tinggi, mereka berjalan dengan cepat dengan spesifikasi yang baik dan mereka sangat ringan dan mudah. Keupayaan untuk menulis di skrin dengan stylus mewujudkan lebih banyak kemungkinan untuk kerja reka bentuk dan juga bermaksud anda boleh menandatangani Dokumen dan PDF Word.

Perkara-perkara seperti ini kecil, tetapi mereka membuat perniagaan anda kelihatan lebih profesional dan mereka membuat anda merasa seperti pekerja yang lebih baik juga. Semasa saya menaik taraf dari HP lama saya ke Surface Pro, saya mendapati diri saya sangat tidak sabar untuk masuk ke kafe untuk bekerja. Lebih-lebih lagi, sekarang saya dapat menjalankan perisian seperti Illustrator dan membuat gambar vektor yang sesuai untuk digunakan sebagai logo. Begitu juga, saya dapat memulakan lakaran reka bentuk dan saya dapat belajar pengekodan di Unity.

Perkakasan membuat saya berasa lebih profesional. Ini memberi saya lebih banyak kepercayaan pada diri saya. Ini meluaskan kemampuan saya. Dan atas semua alasan itu, ini membantu saya untuk mula melakukan pekerjaan yang lebih baik dan memperoleh lebih banyak pendapatan. Anda perlu berbelanja untuk berkumpul, dan jika anda boleh melabur dalam teknologi yang lebih baik, anda akan mendapat lebih banyak lagi!

Ini sama dengan pendekatan yang diambil oleh para pelabur. Selalunya, peniaga akan digalakkan untuk mencuba barang-barang mahal dan idea di sebalik ini adalah bahawa ia sebenarnya menjadikan mereka lebih cenderung menjadi orang yang berpengalaman! Bunyi pelik, tetapi dengan bertindak seperti kejayaan, anda sering akan mendapati anda menjadi satu .

Bagaimana Mempunyai Better Tech sebagai Pemasar Internet

Tetapi bagaimana jika anda tidak mampu berteknologi lebih baik seperti ini? Walaupun sebagai pelaburan? Satu jawapannya ialah untuk mengambil pinjaman dan cara yang baik untuk melakukannya ialah melalui PayPal. Sekiranya seperti kebanyakan pemasar, anda kini dibayar melalui PayPal, maka anda akan dapat pinjaman melalui laman web yang disebut ‘Modal Kerja PayPal’. Ini bukan pinjaman termurah (pinjaman kad kredit adalah pilihan yang lebih baik dalam hal ini – terutama sekali dengan 0% APR), tetapi perkara yang bagus tentang hal itu ialah tidak ada tarikh akhir dan minat itu dipersetujui di depan sebagai satu bayaran . Itu bermakna anda boleh mengambil masa anda membayarnya. Lebih baik lagi, bayaran balik diambil secara langsung dari pendapatan anda kerana mereka melalui PayPal.

Oleh itu, jika anda biasanya memperoleh $ 100 sehari dan anda perlu membayar balik pinjaman anda secara ansuran 10% dari pendapatan anda setiap hari, maka anda boleh mula menjana 10% lebih banyak sehingga pinjaman itu dilunaskan dan bahkan tidak merasakannya. Lebih baik lagi, jika anda perjuangan untuk mencari kerja atau perniagaan berjalan lambat atas alasan lain, anda tidak akan menghadapi penalti atau melihat kerosakan yang dilakukan pada skor kredit anda.

Lebih baik lagi, anda juga boleh menuntut semula semua cukai ini sebagai perbelanjaan. Ini bermakna anda akan mendapat 30% dari kos komputer riba baru, perisian baru atau apa sahaja yang anda gunakan untuk meningkatkan pengalaman kerja dan aliran kerja anda. Lebih baik lagi , ini juga berlaku untuk faedah yang anda bayar, yang pada dasarnya memotong sepertiga dari kos pinjaman.

Perkara yang menarik ialah kebanyakan pemasar internet seperti teknologi – selepas semua, itulah sebabnya anda mungkin menjadi pemasar untuk bermula dengan. Oleh itu, dengan menggunakan petua ini, anda kini boleh mula mendapatkan semua jenis perkara hebat yang selalu anda mahukan – telefon pintar baru, komputer hebat, papan kekunci mewah, monitor cantik – dan tidak merasakan kesannya dari segi kewangan!

Saya akan mengambil ini lebih jauh dengan membina ‘pod pejabat’ di taman kami. Ini adalah pemasangan yang indah yang akan menjadi pejabat di rumah dan membiarkan banyak cahaya. Ia berdiri bebas, diperbuat daripada kaca dan ia akan memberi saya banyak ruang untuk menambah meja besar dan banyak teknologi. Ia boleh ditolak cukai, saya boleh membelinya melalui modal kerja PayPal dan ia akan menambah banyak nilai kepada harta saya – jadi ia tidak ada yang lebih baik!

Apa yang patut dipakai untuk Pemasar Internet

Kami telah bercakap sedikit mengenai bagaimana untuk menaik taraf teknologi anda dan bagaimana ini boleh menjadikan anda pemasar digital yang lebih baik. Tetapi sekarang saya mahu anda mempertimbangkan untuk menaik taraf almari pakaian anda juga.

Ini penting untuk apabila anda bertemu dengan pelanggan secara peribadi – dan terutamanya jika anda pemasar yang suka mencari pelanggan di dunia sebenar banyak. Ia juga bagus untuk menghadiri acara rangkaian. Tetapi anda tahu apa lagi? Ia juga penting untuk pencapaian anda sendiri dan untuk ‘undang-undang tarikan’. Mereka berkata untuk ‘berpakaian untuk pekerjaan yang anda kehendaki, bukan pekerjaan yang anda miliki’ dan ini benar. Sekiranya anda bekerja dengan t-shirt berwarna, anda tidak akan merasa produktif anda.

Fikirkan filem Tanpa had tentang lelaki yang mengambil ubat penambahan otak ‘NZT’ dan menggunakannya untuk menjadi peniaga, pengarang dan akhirnya ahli politik yang sangat berjaya. Apakah perkara pertama yang dia lakukan apabila dia mengambil pil itu? Dia tidies rumahnya, mendapat potongan rambut dan memakai guaman.

Sama seperti berehat, ini seperti memanjakan diri tetapi sangat penting untuk melakukan kerja terbaik anda. Saya cadangkan mengambil sedikit masa pada hujung minggu yang akan datang dan menggunakannya untuk menaik taraf almari pakaian anda.

Bab 5: Sekiranya Anda menjadi Nomad Digital?

Bekerja di kedai-kedai kopi boleh membuat anda merasa lebih produktif, menghalang demam kabin dan meletakkan anda dalam persekitaran di mana ramai orang melakukan kerja yang sama.

Tetapi bagaimana pula dengan mengambil langkah ini? Bagaimana pula dengan bekerja ketika anda melakukan perjalanan dan menjalani impian? Begitu banyak daripada kita berharap bahawa kita benar-benar bebas dan dapat melihat dunia tetapi sebagai pemasar internet, anda benar-benar boleh. Bayangkan dapat melihat glasier yang menakjubkan, pemandangan dari gunung-gunung yang luar biasa, lampu utara, Parti Bulan Penuh … bayangkan duduk di kafe yang menonton dunia berlalu semasa anda bekerja di komputer riba anda. Itulah mimpi menjadi nomad digital dan sebagai pemasar internet, ini adalah sesuatu yang anda boleh dengan mudah dicapai. Tetapi adakah ia sesuai untuk anda?

Nomads: Ketahui Pilihan Anda!

Menjadi nomad digital dalam banyak cara merasakan cara terbaik untuk ‘memanfaatkan sepenuhnya’. Kami hanya mendapat satu pergi di planet ini dan pada masa itu, terdapat kebanyakan kita yang tidak akan pernah melihatnya. Terdapat sebuah dunia di luar sana yang dipenuhi dengan budaya yang berbeza, pemandangan luar biasa dan pengembaraan dan banyak lagi.

Kebanyakan kita tidak akan mengalami apa-apa perkara ini, selain daripada ketika kita bermain Skyrim (yang tidak sama!). Sebaliknya, kami meluangkan masa untuk menaip komputer dan malam kami duduk di hadapan TV. Sementara itu, kita semakin tua dan terlepas perbualan dengan orang yang tidak dikenali di bar yang ditetapkan oleh pantai …

Apabila anda meletakkannya seperti itu, sukar untuk membayangkan mengapa ada orang yang tidak mahu menjadi nomad digital. Untuk jenis orang yang betul, ini adalah pengalaman yang benar-benar menakjubkan.

Tetapi ada kelemahan untuk menjadi nomad juga. Untuk satu, ini bermakna mengucapkan selamat tinggal kepada semua makhluk anda yang selesa dan ini bermakna bergerak jauh dari keluarga dan rakan-rakan. Selalu bergerak bermaksud tidak boleh mandi air hangat, atau menonton kotak-kotak kotak kegemaran anda secara bergantian. Thesemight tidak menjadi perkara yang kelihatan hebat di Instagram tetapi mereka masih banyak perkara yang banyak kita nikmati dan benar!

Jika anda akan berjuang dengan itu dan jika anda akan berjuang dengan tidak dapat melihat sahabat anda, maka menjadi nomad digital mungkin bukan untuk anda. Begitu juga, jika anda ingin mengembangkan perniagaan anda secepat mungkin, maka anda mungkin akan lebih baik tinggal di rumah. Dan jika anda menjalin hubungan, jika anda seorang ibu bapa, maka akan menjadi lebih sukar juga.

Tetapi inilah perkara: menjadi nomad digital hanya satu pilihan. Ini hanyalah satu contoh ‘reka bentuk gaya hidup’ dan sebenarnya, ada banyak cara lain untuk anda menikmati faedah bekerja dalam talian dan bekerja sendiri.

Contohnya, walaupun anda tidak membuat keputusan untuk terus bergerak, anda mungkin membuat keputusan untuk pergi sedikit lebih . Bagaimana dengan percutian yang lebih pendek sepanjang tahun? Hari-hari ini, anda boleh mendapatkan penerbangan yang sangat berpatutan dan tinggal di Air BnB, jadi ia berpatutan. Dan kerana anda boleh terus bekerja seperti yang anda pergi, anda lebih mudah membuat perjalanan. Dengan cara ini, anda masih boleh mengalami banyak perkara baru dan melihat dunia – tetapi tanpa rasa seperti anda tiada tempat untuk menelefon!

Pilihan lain hanya untuk menikmati lebih banyak kawasan setempat anda sendiri. Bekerja di kedai-kedai kopi adalah satu perkara, tetapi bagaimana pula bekerja di perpustakaan tempatan, di pantai jika anda tinggal berhampiran dengan satu atau di kafe di luar rumah? Bagaimana dengan kebun anda sendiri?

Saya tinggal di London, England selama 4 tahun dan pada masa ini saya akan bekerja dengan dok kadang-kadang, saya akan bekerja dengan pandangan Big Ben, saya akan bekerja di muzium besar … Saya sentiasa mencari tempat baru untuk bekerja yang akan memberikan saya inspirasi pandangan semasa saya menaip. Ketika saya tinggal di Bournemouth sebelum itu, saya sering duduk di pantai dan bekerja di sana – atau di bar di dekat pantai.

Semua ini diselingi dengan perjalanan biasa dengan rakan saya yang juga seorang pemasar internet! Salah satu kenangan kerja kegemaran saya sedang duduk di kafe di Zadar, Croatia dan minum bir sambil mendengar beberapa muzik yang menakjubkan (Schiller, ternyata). Hujan turun dengan lebat tetapi hangat dan kami dapat melihat orang-orang di luar melewati jalan-jalan berbatu dan gunung di latar belakang di bawah ini. Baru-baru ini kami bekerja di chalet Swiss di sisi gunung!  

Bab 6: Mencipta Baki Kerja / Kehidupan

Tidak kira seberapa banyak anda menyukai susunan kerja anda atau seberapa efisien dan produktif anda, anda tetap perlu mempertimbangkan cara untuk menguruskan keseimbangan antara kerja dan permainan. Ini adalah sesuatu yang banyak bergelut dengan orang yang bekerja sendiri dan mudah difahami mengapa.

Masalah pertama dan terbesar di sini ialah apabila anda melakukan kerja seperti SEO, penulisan atau reka bentuk web, anda berpeluang memperoleh wang tunai tanpa had secara berkesan . Mahukan lebih banyak wang tunai? Kemudian kerja beberapa jam lagi! Itulah yang mudah.

Tetapi dalam melakukan ini, anda kini mewujudkan keadaan di mana anda merasa ‘bersalah’ bila-bila masa anda berehat dan biarkan diri anda menjadi tenang.

Masalah lain ialah hakikat bahawa anda bekerja dalam talian, yang bermaksud orang boleh menghubungi anda pada bila-bila masa sepanjang hari. Ini menjadi isu yang lebih besar jika orang-orang itu berpusat di negara-negara lain di mana mereka beroperasi oleh zon masa yang berlainan!

Jadi, apa yang boleh anda lakukan?

Menetapkan Anggaran

Dari membaca nasihat yang telah kami kongsi setakat ini, anda mungkin sudah melihat sesuatu yang ironi mula muncul.

Anda mahu menjadi lebih bebas dan mempunyai masa lebih lapang tetapi cara terbaik untuk melakukan ini adalah sebenarnya untuk meletakkan lebih sekatan ke atas diri anda! Dengan mewujudkan jadual kerja yang lebih berdisiplin misalnya, anda memberi diri anda lebih banyak masa dan biarkan diri anda keluar lebih awal.

Begitu juga, membuat anggaran untuk diri anda secara ironik dapat membantu anda merasa lebih bebas. Perhatikan semua pendapatan dan pengeluaran biasa anda dan kemudian tentukan berapa banyak wang yang anda perlukan. Begitu juga, fikirkan berapa banyak yang anda mahu simpan setiap bulan, berapa banyak wang yang anda mahu belanjakan untuk rawatan diri sendiri dan berapa banyak wang yang perlu anda ketepikan untuk cukai.

Ini adalah perkara penting dan berguna untuk dipertimbangkan sekarang: cukai akan menjadi salah satu tekanan besar yang anda hadapi sebagai pemasar internet atau sesiapa sahaja yang bekerja sendiri – jadi dapatkan jalan dengan menetapkan wang itu serta-merta .

Sebenarnya, hujung besar yang perlu saya kongsikan pada masa ini, adalah untuk mempunyai beberapa akaun. Setiap kali anda dibayar, bahagikan wang tersebut ke dalam akaun bil, akaun simpanan, akaun cukai dan elaun. Dengan cara itu, anda akan dapat mengelakkan perbelanjaan terlalu banyak dan tidak memberi sewa, atau lupa untuk mengetepikan cukup untuk cukai pada akhir bulan.

Oh, dan selalu mengira cukai anda secepat mungkin supaya anda mempunyai masa untuk menyimpan jumlah yang anda perlukan.

Ini mungkin terdengar seperti tangen tetapi ada gunanya: ia membolehkan anda menentukan berapa banyak yang anda perlukan untuk mendapatkan gaya hidup yang anda inginkan. Ini seterusnya bermakna anda tahu berapa banyak pelanggan yang perlu anda sewa dan berapa banyak yang anda perlukan untuk mengenakan bayaran dan itu bermakna bahawa anda kemudiannya boleh menentukan berapa lewat anda perlu bekerja.

Dengan cara ini, anda menetapkan ‘upah’ anda sendiri dan itu bermaksud anda menetapkan sasaran anda sendiri, dan bukannya mewujudkan situasi di mana anda merasakan keperluan untuk menjana wang selama-lamanya dan tidak akan berhenti!

Memisahkan Kerja dan Main

Ini bermakna anda kini boleh menetapkan jumlah kerja yang perlu anda lakukan sebelum anda melog masuk. Dan idealnya, anda juga harus menetapkan waktu di mana anda akan berhenti bekerja setiap hari. Ini mungkin ditentukan oleh komitmen kehidupan yang lain, atau ia mungkin hanya bergantung pada berapa lama masa yang diperlukan untuk melakukan kerja yang perlu anda lakukan.

Sama ada cara, anda kini mempunyai keupayaan untuk melukis garis bawah kerja sehari dan kemudian berhenti .

Dan kini anda mesti benar-benar ketat ketika datang untuk tidak bertindak balas kepada e-mel, tidak mengambil lebih banyak kerja dan tidak memerah lebih masuk Ingat, masa yang turun adalah apa yang akan membolehkan anda untuk bekerja lebih produktif apabila anda kembali bekerja.

Dan selepas itu, apa gunanya menjadi usahawan yang berjaya jika anda tidak pernah mempunyai masa untuk menikmati rampasan kejayaan anda?

Petua lain untuk tujuan ini adalah untuk memisahkan kerja dan bermain dengan mempunyai telefon kerja yang terpisah dan e-mel kerja yang terpisah. Dengan cara ini, anda tidak akan tergoda untuk menjawab mesej apabila anda tidak berfungsi.

Sangat mustahak untuk tidak membuat pengecualian di sini. Sebaik sahaja anda membuat pengecualian sekali, anda boleh yakin bahawa pelanggan anda akan berfikir bahawa anda sentiasa bersedia untuk menjawab mesej atau ‘dengan cepat menyelesaikan sedikit kerja ini’. Mereka pasti akan memanfaatkan masa lapang anda jika mereka boleh, ini bukan kerana berniat jahat, tetapi hanya sifat manusia. Ini mestilah berpakaian peraturan besi dan jika anda lakukan akan bekerja jam tambahan, jangan biarkan mereka tahu!

Tidak membaca e-mel juga sangat penting. Walaupun anda tidak membalas e-mel, hanya tahu bahawa ada cukup untuk membuat anda tertekan dan menghalang anda daripada dapat berehat dan menikmati kerja anda dengan betul.

Malam dan hujung minggu adalah masa yang anda akan gunakan untuk bekerja pada aspek lain dalam hidup anda. Ini adalah ketika anda akan membina kekuatan anda di gim, ketika anda akan mengembangkan diri sebagai orang dengan melakukan perjalanan, bertemu orang dan membaca. Inilah masanya anda akan mengisi semula jiwa anda. Dan ini apabila anda akan membangunkan hubungan dan rakan-rakan. Sekiranya anda bergelut untuk mencari hubungan sebagai pemasar internet, maka pertimbangkan sama ada anda memberi peluang kepada diri sendiri untuk bertemu mereka!

Anda mungkin merasa tertekan mengetahui bahawa anda mungkin mendapat mesej mendesak yang anda tidak dapat melihat. Jawapan untuk ini adalah dengan bersikap terbuka dan jujur ​​dengan pelanggan anda. Katakan kepada mereka bahawa anda tidak akan menjawab kecuali selama waktu yang ditetapkan. Beritahu mereka terlebih dahulu apabila anda merancang untuk pergi. Dan jika anda masih bimbang, tetapkan autoresponder untuk memastikan mereka akan mendapat memo itu.

Apabila Anda Memerlukan Wang Lebih Sedikit…

Salah satu perkara hebat untuk bekerja sendiri adalah pilihan yang disebutkan di atas untuk mendapatkan lebih banyak wang apabila dan ketika anda memerlukannya: untuk dapat membeli apa sahaja yang anda perlukan, hanya dengan bekerja lebih lama.

Ini mungkin kelihatan seperti satu perkara yang besar untuk berkorban jika anda memaksa diri untuk bekerja berjam-jam tetapi anda boleh mempunyai kek anda dan memakannya lagi. Dalam kes ini, pilihan sekali lagi datang daripada sekatan yang telah anda letakkan pada diri anda dan hakikat bahawa anda mempunyai anggaran yang ditetapkan.

Anda tahu berapa banyak yang anda perlukan setiap bulan, anda tahu berapa banyak yang anda peroleh setiap bulan. Oleh itu, jika anda mendapati diri anda menyukai mainan baru atau mahu bercuti, anda mempunyai dua pilihan:

1) Simpan wang dalam anggaran ‘harian’ anda sehingga anda mempunyai cukup ganti untuk mencurahkannya ke dalam perkara itu

2) Bekerja dari masa ke masa hanya untuk membiayai satu perkara. Sebaik sahaja anda memperoleh jumlah itu … berhenti!

Dengan cara ini, anda boleh mempunyai apa sahaja yang anda mahukan. Satu lagi kelebihan yang luar biasa untuk menjadi pemasar internet!

Bab 7: Mengurus dan Mencari Pelanggan – Bagaimana Mengecas Lebih Banyak dan Kurangkan Kerja

Sekiranya anda seorang pemasar internet dengan pelanggan (dan bukannya memasarkan barang anda sendiri), maka anda akan mempunyai satu lagi perkara rumit yang perlu anda uruskan: pelanggan.

Kerana dalam banyak cara, mempunyai pelanggan sama seperti mempunyai bos dan ini bermakna anda mempunyai komitmen yang sama dan keperluan yang sama untuk mengikuti arahan dan bekerja untuk skala masa orang lain. Pada masa yang sama walaupun, pelanggan tidak datang dengan kontrak, yang bermaksud bahawa mereka boleh berhenti menawarkan pekerjaan baru pada bila-bila masa.

Ini mewujudkan situasi yang sukar di mana anda memerlukan semua pelanggan yang anda miliki, sekiranya seseorang berhenti bekerja dengan anda. Pada masa yang sama walaupun, itu bermakna anda perlu ada apabila mereka memerlukan anda , yang bermakna tidak dapat dielakkan lagi adalah masa apabila mereka membekalkan anda dengan terlalu banyak kerja dan anda akhirnya melanggar pukulan anda untuk mencuba dan menyelesaikannya.

Persoalannya ialah betapa tepatnya anda berurusan dengan ini. Isu lain adalah pelanggan yang ‘sukar’. Kadang-kadang, anda akan mendapat pelanggan yang mengharapkan terlalu banyak daripada anda dan anda akan mendapati bahawa pelanggan sentiasa menghadapi masalah dengan kerja anda. Kadang-kadang, mereka hanya akan kasar! Ini boleh membuat kehidupan yang sangat tertekan, sekali lagi, anda perlu mencari jalan untuk menangani masalah itu.

Bagaimana untuk Menghapus Pelanggan yang Sulit dan Membuat Hidup Anda Lebih Mudah

Perkara pertama yang perlu anda lakukan adalah belajar bagaimana menangani pelanggan yang sukar dan dengan itu menjadikan kehidupan anda lebih mudah.

Kunci di sini adalah untuk mempunyai kekuatan untuk menolak kerja. Ini adalah sesuatu yang sangat sukar untuk dilakukan dan terutama jika anda seorang yang suka keperibadian. Tetapi ia juga sangat penting untuk mengelakkan diri melakukan kerja tanpa had.                                                      

Jadi, apa jenis pelanggan yang anda tolak? Salah satu jenis pelanggan yang membuat hidup anda menjadi jahat. Sekiranya anda terus melakukan perubahan pada kerja yang boleh diterima dengan sempurna, jika anda berurusan dengan e-mel kasar atau harapan yang tidak masuk akal, maka lebih baik anda menjatuhkan pelanggan tersebut. Ini penting, kerana anda akhirnya akan menghabiskan lebih banyak masa untuk kerja semacam itu sementara semakin kurang selesai. Sebaliknya, tumpu kepada pelanggan yang menyimpan perkara mudah untuk anda dengan cara yang anda boleh menyelesaikan lebih banyak dan mungkin berbuat lebih banyak untuk mereka. Bekerja untuk pelanggan yang layak mendapat pekerjaan anda.

Ini juga mengubah seluruh mentaliti. Apabila anda enggan bekerja, anda ingat bahawa anda tidak mempunyai bos. Anda bekerja bersama kerana anda mempunyai matlamat bersama dan kemahiran dan sumber percuma. Sekiranya pekerjaan terlalu besar atau anda tidak menyukai cara kerjanya, maka bersiaplah untuk mengucapkan ‘tidak terima kasih’.

Sentiasa bersikap sopan. Tidak kira seberapa kasar atau tidak masuk akal pelanggan, bersikap kasar tidak profesional dan ia akan membakar jambatan anda sekiranya anda memerlukan pekerjaan di masa hadapan!

Lain-lain jenis pelanggan untuk menghapuskan dari beban kerja anda adalah jenis yang hanya membuat pesanan yang sangat kecil tetapi melibatkan banyak komunikasi untuk mendapatkannya. Saya mempunyai peraturan bahawa mana-mana pelanggan yang mahukan pertemuan Skype mungkin seseorang yang menikmati ‘bermain’ perniagaan, bukannya seseorang yang benar-benar seorang rakan perniagaan yang baik. Menjaga komunikasi ke bawah dan produktiviti sehingga . Lakukan ini dengan mencari pelanggan baik yang mempunyai gaya kerja yang baik dan dengan memastikan senarai pelanggan anda tetap ramping.

Cara Kerja Kurang dan Dapatkan Lebih Dibayar

Satu lagi sebab untuk mengelakkan diri daripada kerja-kerja yang tidak dapat dikawal, ialah ini akan memberi anda kebebasan yang anda perlukan untuk mengambil projek baru yang membayar lebih baik. Sekiranya anda dibayar sejumlah wang untuk pekerjaan anda dan anda mempunyai lebar jalur lebih sedikit untuk menyelesaikannya lebih banyak, maka anda boleh meletakkan iklan yang tidak perlu putus asa. Sebaliknya, ini bermakna anda boleh mengenakan bayaran lebih sedikit dan ia tidak akan menjadi akhir dunia jika anda tidak mendapat apa-apa pengambil.

Kini, apabila anda mempunyai beberapa pelanggan yang membayar sedikit lebih, anda boleh terus mendapatkan pelanggan sedia ada untuk membida anda. Biarkan mereka tahu bahawa kadar anda telah meningkat dan sekarang anda perlu mengenakan jumlah X.

Ini menakutkan untuk dilakukan tetapi ia juga benar-benar munasabah dan normal. Dan dengan meletakkan kadar anda, anda akan dapat memperoleh lebih banyak atau kurang bekerja. Mungkin kedua-duanya!

Cuba berunding walaupun anda juga tidak mempunyai kerja tambahan. Senario terburuk adalah bahawa orang mengatakan tidak, dalam hal ini anda meneruskan seperti anda. Sekiranya anda gugup untuk melakukan ini, maka tip untuk pemasar internet adalah untuk menawarkan lebih banyak untuk jumlah yang meningkat. Dengan kata lain, jangan hanya meminta lebih banyak wang dan hubungan masam – terangkan bagaimana perkhidmatan anda bertambah baik.

Menetapkan Harapan Realistik

Satu lagi tip untuk pemasar internet yang ingin mengelakkan diri dibanjiri dengan kerja, adalah untuk menetapkan jangkaan yang realistik. Dengan kata lain, jangan berjanji kepada pelanggan bahawa anda akan membuatnya berada di puncak Google kerana itu bukan sesuatu yang dapat anda jamin. Demikian juga, jangan berjanji untuk melengkapkan 10 video untuknya seminggu jika itu lebih banyak daripada yang dapat anda capai.

Manfaat perniagaan ini adalah bahawa anda boleh menjual banyak pakej dengan perkhidmatan dan produk yang terlibat. Anda tidak perlu menulis ratusan ribu perkataan, atau untuk membina pautan yang tidak terkira banyaknya: anda hanya boleh mengubah pakej itu untuk mencerminkan jenis kerja yang anda paling baik dan yang anda suka lakukan secara peribadi.

Satu petua terakhir adalah untuk menyelamatkan diri dari senario di mana semua pelanggan anda meninggalkan anda, cuba cari beberapa pelanggan yang menginginkan lebih banyak pekerjaan daripada yang anda dapat berikan. Cari beberapa yang akan fleksibel dan mengambil lebih banyak kerja apabila anda mempunyai masa. Akhirnya, simpan senarai pelanggan lama anda supaya anda dapat menggunakannya untuk menawarkan tawaran dan insentif untuk mendapatkan orang untuk menyewa anda. Sekiranya kerja lambat, anda boleh menghantar pesanan kepada pelanggan lama anda dan memberitahu mereka tentang pakej potongan anda!

Automasi

Dan jika anda tidak mendapatkan lebih banyak kerja daripada anda boleh mengendalikan? Jawapan terbaik kerap digunakan untuk outsource atau automate. Ini mungkin bermaksud memberi kerja anda kepada orang lain dan membayarnya sedikit lebih sedikit daripada yang anda bayar untuk menulisnya. Di sinilah anda boleh mula membina satu senarai freelancer, yang akan memberi anda lebih banyak masa luang untuk bekerja pada perkara lain atau berehat dan yang akan memberi anda kepuasan ‘menjadi bos’.

Alat juga boleh membantu anda menyelesaikan kerja dengan lebih cepat, seperti mencari cara untuk menggunakan semula bahan lama.

Bab 8: Mencari Makna dalam Kerja Anda

Kini anda perlu mencari diri sendiri untuk menikmati keseimbangan kerja-hidup yang lebih baik dan memperoleh lebih banyak wang sementara pendapatan kurang. Mungkin anda menggunakan kebebasan yang baru untuk perjalanan, atau hanya untuk berehat lebih sedikit lagi!

Tetapi apa yang perlu anda lakukan juga , mengambil langkah mundur dari perniagaan anda dan memutuskan di mana anda mahu mengambilnya dan bagaimana anda mahu mengembangkannya.

Sekiranya anda sekarang membuat kerja membina pautan untuk orang-orang setiap hari, kemungkinan anda akan merasa kecewa dan bosan dengan kerja itu tidak lama lagi. Ia tidak memberi ganjaran kerana anda tidak tahu ke mana anda pergi dengannya dan kerana anda tidak melakukan perkara yang anda suka.

Salah satu cara untuk memperbaikinya adalah untuk menjadi lebih khusus. Bukan sebagai seorang pemasar internet, bagaimana dengan meletakkan kedudukan diri anda sebagai ‘pemasar internet kecergasan’ atau ‘pemasar internet fesyen’. Dengan cara ini, anda membantu diri anda untuk menonjol sedikit dari semua pemasar yang lain dan pada masa yang sama, anda sekarang akan menulis tentang perkara yang anda suka, berurusan dengan laman web lain yang anda suka dan membaca tentang apa yang anda suka!

Tip lain adalah mengembangkan diri anda. Kami membincangkan ini secara ringkas tetapi ketika anda mula menambahkan kemahiran baru ke senarai anda, anda akan dapat mengembangkan perkhidmatan anda sendiri dan mengembangkan diri secara profesional. Anda boleh mengenakan bayaran lebih banyak, menarik perhatian pelanggan anda dan dapatkan lebih banyak ganjaran dari apa yang anda lakukan. Belajarlah untuk program, belajar untuk merekabentuk, belajar menulis – semua kemahiran ini akan menjadikan anda lebih baik bulat dan membuka pintu baru untuk anda.

Begitu juga, cari cara lain untuk menjana pendapatan, lihat cara anda ingin mengembangkan perniagaan dan pertimbangkan untuk menggunakan kemahiran pemasaran anda untuk membuat jenama anda sendiri .

Ini mungkin bermakna mempunyai jenama untuk perniagaan anda sendiri. Anda akan berasa lebih bangga dengan apa yang anda lakukan apabila anda mempunyai laman web perniagaan anda sendiri, nama perniagaan anda sendiri dan reputasi yang anda bangga. Selain itu, ini dapat membantu membawa lebih banyak pelanggan ke perniagaan anda tanpa anda perlu keluar dan mencari mereka.

Fikirkan juga berkembang. Lihat bagaimana anda dapat mengembangkan perniagaan anda, mengambil pelanggan baru dan mungkin menggunakan lebih banyak kerja anda – atau dapatkan kakitangan dalaman!

Atau, bagaimana pula dengan menjalankan blog anda sendiri? Ini boleh berfungsi sebagai pameran yang cemerlang untuk apa yang anda boleh lakukan, atau ia boleh digunakan untuk membina kepercayaan dan kuasa jika anda menulis mengenai subjek pemasaran internet. Walau bagaimanapun, mempunyai blog akan memberi arah baru kepada perniagaan anda dan membantu anda merasakan seolah-olah anda sedang membuat kemajuan. Anda juga boleh merasakan seperti selebriti internet, yang merupakan bonus hebat dalam talian bekerja!

Kesimpulannya

Sekarang, saya harap anda mempunyai beberapa idea dan insentif yang kuat untuk mula mengubah cara anda menjalankan perniagaan anda. Ini bermaksud mengubah cara anda menangani pelanggan, ini bermaksud memastikan anda tidak menghabiskan berjam-jam untuk menunda setiap pagi dan ini bermaksud menjadikan kesihatan dan kebahagiaan anda menjadi prioriti utama.

Pemasaran internet adalah pekerjaan yang dapat memberi anda kebebasan besar, kejayaan kewangan, kemasyhuran ringan dan rasa kepuasan yang luar biasa. Untuk ke sana sekalipun, anda perlu bekerja pada perniagaan anda dan juga di dalamnya. Perjalanan bermula dari sini!  

Beri maklum balas

Please enter your comment!
Please enter your name here