Keuntungan Dari PLR – Cari Sistem Langkah-demi-Langkah Untuk Mendapatkan keuntungan dari Produk Hak Label Swasta

Salah satu perkara terbaik dalam menjual secara dalam talian adalah bahawa ini sering kali bermaksud anda ‘melewatkan’ banyak kerja menggerutu yang biasanya terlibat dalam merancang dan menjual produk. Ini bermaksud bahawa anda tidak boleh membuat produk dari awal, menghabiskan ribuan untuk kempen pemasaran, atau membuat barang fizikal. Tidak pernah lebih mudah bagi seseorang untuk memutuskan mereka ingin mula menjana wang dan kemudian mula membuat penjualan dari keselesaan kediaman mereka sendiri.

Walaupun terdapat banyak model perniagaan yang membolehkan kejayaan ‘cepat dilacak’ seperti ini, tidak banyak yang dapat menandingi kepantasan dan kecekapan menjual produk hak label peribadi yang mengagumkan dan seperti yang akan kita lihat, ini adalah model perniagaan yang dapat mulai menjana wang kepada anda dalam beberapa hari (atau kurang!). Bukan hanya itu, tetapi ini adalah model perniagaan yang tidak memerlukan kemahiran teknikal dan yang boleh digunakan oleh sesiapa sahaja. Tidak perlu pengaturcaraan, penyuntingan video atau pengoptimuman mesin pencari yang lebih maju.

Bunyi terlalu bagus untuk menjadi kenyataan? Baik dalam kes ini, ia benar-benar adalah yang baik!

Inilah cara ia berfungsi …

Pada dasarnya produk hak label peribadi adalah produk yang anda mempunyai hak sepenuhnya. Ini bermakna ia adalah milik anda sepenuhnya sesuka hati anda dan satu-satunya perbezaan antara produk PLR dan produk yang anda buat sendiri adalah tidak eksklusif.

Anda dapati produk yang anda ingin jual, anda membayar sekali sahaja dan kemudian anda menjualnya sebagai milik anda. Di samping itu, anda akan dapat membuat perubahan yang anda anggap sesuai, meletakkan nama anda sendiri, memilih harganya … sejauh yang diketahui oleh pelanggan anda, ini adalah produk yang anda buat sendiri dan mereka tidak akan mempunyai pengetahuan penglibatan mana-mana pihak ketiga!

Dalam menggunakan kaedah ini, pengusaha yang tidak terkira di seluruh dunia membuat pembunuhan mutlak dengan menjual produk yang direka oleh profesional untuk menjual seperti orang gila. Tanpa memerlukan orang-orang itu untuk menulis buku mereka sendiri, menyunting video mereka sendiri … bahkan mengumpulkan bahan pemasaran mereka sendiri … ini secara harfiah adalah model perniagaan ‘potong dan tampal’ yang mudah dilaksanakan dan hampir tidak dapat dilaksanakan dalam pelaksanaannya.

Apa yang Anda Akan Belajar

Baik bunyi? Kemudian teruskan membaca untuk mengetahui semua perkara yang mungkin perlu anda ketahui mengenai PLR. Anda akan belajar memilih produk PLR terbaik yang dijamin akan dijual dalam jumlah besar. Anda akan mengetahui bagaimana anda dapat mengedit dan menyesuaikan produk anda agar lebih sesuai dengan imej jenama anda dan untuk meningkatkan penjualan anda, dan anda akan belajar memasarkan dan mempromosikan produk anda untuk membawa lebih banyak penjualan ke perniagaan anda.

Berikut adalah beberapa perkara khusus yang akan anda temui sepanjang artikel ini:

  • Di mana untuk mencari produk PLR terbaik
  • Apa maksud pelbagai jenis lesen dan apa yang perlu anda cari
  • Cara memilih produk yang betul yang akan laris
  • Cara menyesuaikan produk untuk menolong mereka sesuai dengan jenama anda
  • Bagaimana menghadapi persaingan yang menjual barang yang sama!
  • Cara menyediakan halaman penjualan anda
  • Cara memproses pesanan
  • Cara membina senarai mel
  • Bagaimana skala perniagaan anda
  • Dan banyak lagi!

Adakah anda bersedia untuk mula membuat model pendapatan anda yang sangat menguntungkan hanya dalam beberapa langkah mudah? Kemudian baca terus!

Bab 1: Apa itu Hak Label Swasta (PLR)?

Untuk merakam, PLR bermaksud bahawa anda mendapat hak sepenuhnya untuk menyunting dan mengedarkan produk. Tidak perlu memberi penghargaan kepada penulis asal, semua keuntungan adalah milik anda sendiri dan anda membuat perubahan di mana sahaja yang anda fikirkan sesuai.

Sudah tentu, anda perlu terlebih dahulu membeli produk dari penjual sebelum anda dapat mula melakukan ini. Penjual akan menjadi seseorang yang pandai membuat kandungan tetapi mungkin tidak mahu melakukan pemasaran sendiri. Sama ada itu, atau mereka akan menjual produk itu sendiri dan mereka akan melihat ini sebagai cara lain untuk mula menghasilkan wang tambahan dari sesuatu yang telah mereka buat (dengan menjual juga kepada pemasar dan mengenakan sedikit lebih banyak untuk memberi mereka hak penuh). Pencipta dapat terus menjual buku mereka sendiri, jadi mereka tidak kehilangan apa-apa dengan membuat penjualan tambahan dengan cara ini; terutamanya jika mereka menjual terutamanya melalui senarai mereka sendiri dan tidak mungkin akan bersaing secara langsung dengan orang lain.

Dari perspektif anda, ini bermakna anda boleh membeli produk siap pakai dan menjualnya sesuka hati.

Kecuali pada umumnya lebih baik daripada itu. Biasanya, anda akan mendapati bahawa pencipta juga mengemas banyak tambahan lain untuk membantu anda menjual. Itu bermakna mereka mungkin memberi anda halaman penjualan ‘siap’, mesej pemasaran e-mel siap … barang percuma yang boleh anda berikan dengan produk anda dan banyak lagi!

Produk itu sendiri juga boleh berbeza-beza tetapi biasanya produk digital . Ini bermaksud produk adalah sesuatu yang tidak ketara yang memberikan nilai dengan menawarkan maklumat. Contoh yang paling klasik dan jelas ialah menjual eBuku, yang hanya berukuran besar dan panjang buku disimpan dalam format PDF (dalam kebanyakan kes).

Pilihan lain, bagaimanapun, boleh merangkumi kursus, kursus video, buku audio, perisian, laporan dll.

Begitu juga, produk PLR tentu saja dapat menumpukan perhatian pada hampir semua ceruk, sama ada kecergasan, menjana wang dalam talian, temu janji, atau yang lain. Walau bagaimanapun, strategi terbaik adalah mencari niche yang anda minati, atau lebih baik lagi, di mana anda telah menetapkan diri anda sebagai pihak berkuasa.

Mengapa Anda Perlu Teruja Dengan PLR

Jadi mengapa ini sangat menarik? Mengapa anda mesti bersemangat untuk mula terlibat dengan produk PLR?

Kelebihan pertama dan paling jelas dari PLR ialah anda tidak perlu membuat produk sendiri. Sekiranya anda ingin menjual eBook 20,000 perkataan misalnya, maka yang perlu anda lakukan ialah mencari buku yang anda suka dan kemudian letakkan butang ‘beli sekarang’ di laman web anda.

Ini bermakna anda tidak perlu menjadi penulis yang hebat, ini bermakna anda tidak perlu menghabiskan hari atau bulan untuk menulis buku, dan ini bermakna anda tidak perlu menangani perkara seperti mengedit muka depan atau memformat susun atur .

Lebih-lebih lagi, produk akhir yang akan anda jual mungkin lebih profesional daripada apa sahaja yang anda boleh buat sendiri. Itu bukan untuk melemahkan kemahiran anda sebagai pencipta tetapi sekadar menyatakan bahawa produk PLR adalah produk yang telah dirancang dan dibuat dari awal oleh pasukan pakar (atau pakar individu…); oleh orang yang melakukan ini untuk mencari nafkah dan yang mengetahui pasaran dengan baik.

Ini adalah orang yang mempunyai akses ke semua alat yang paling berguna untuk membuat produk dan tahu bagaimana menyatukan sesuatu yang akan mendapat sambutan daripada khalayak. Ini tentu saja meningkatkan kemungkinan produk anda akan dijual dan meningkatkan peluang anda mendapat sambutan positif dari mereka yang membelinya.

Lebih baik lagi adalah kenyataan bahawa bahan jualan anda juga sudah siap untuk anda. Dan sekali lagi, ini siap dibuat oleh orang yang benar-benar memahami perniagaan dan tahu menulis kandungan penjualan yang sangat berkesan yang akan membantu anda menjual dengan cepat dan berkesan.

Manfaat lain daripada tidak membuat produk sendiri adalah bahawa anda dapat membuat skala dengan lebih mudah dan anda akan mengambil risiko yang jauh lebih sedikit.

Sekiranya anda membuat produk sendiri atau bahkan menugaskan penciptaan produk, maka anda perlu menghabiskan berjam-jam waktu anda sendiri atau banyak wang untuk mendapatkan produk tersebut. Sekiranya produk anda ternyata gagal dan tidak ada yang membelinya, anda akan kehilangan sepanjang masa itu dan semua wang itu. Berapa lama sebelum anda mencuba lagi?

Walaupun produk itu berjaya, anda perlu kembali ke papan gambar untuk membina semula produk baru anda dan mendapatkannya sehingga ia siap dijual. Ini akan menyukarkan anda untuk benar-benar memanfaatkan kejayaan awal anda, dan ini bermakna anda mungkin memerlukan masa yang lama untuk menindaklanjuti dan membina kejayaan awal itu.

Bandingkan dengan menjual produk PLR. Di sini, anda boleh melancarkan produk dan cepat mula membuat jualan besar dan kemudian segera menindaklanjutinya dengan produk baru. Anda kemudian dapat memasukkan keuntungan dari dua produk baru atau tiga – dengan cepat dan berkesan meningkatkan perniagaan anda untuk memperoleh keuntungan besar.

Begitu juga, jika anda membeli produk PLR dan mula menjualnya dan tidak betul, maka anda tidak banyak rugi. Sebilangan besar produk PLR tidak akan membuat anda kembali kecewa dan kerana anda tidak perlu meluangkan banyak masa, anda hanya boleh mengambilnya dan mencuba lagi!

Lebih hebat lagi ialah hakikat bahawa anda boleh memilih produk yang sudah anda ketahui laris. Ini seterusnya, bermaksud anda dapat menjamin 100% bahawa produk sekurang-kurangnya berpotensi untuk dijual dengan baik. Mereka sudah menjual dan satu-satunya perkara yang berubah adalah laman web yang mereka jual. Anda benar-benar mengangkat perniagaan yang dicuba dan diuji seseorang dan kemudian menjatuhkannya ke laman web anda.

Tidak pernah ada cara yang lebih mudah untuk menjana wang, atau kaedah yang menawarkan peluang lebih baik untuk anda sebagai penjual!

Jenis Hak

Sebelum anda masuk, salah satu perkara pertama yang perlu anda pertimbangkan adalah jenis hak yang akan anda beli. Ini mustahak kerana salahnya bererti anda sebenarnya tidak dapat menjual produk, atau tidak dapat mengeditnya – perkara terakhir mungkin atau mungkin bukan masalah bergantung pada strategi perniagaan yang anda inginkan.

Terdapat beberapa istilah berbeza yang anda perlukan untuk membiasakan diri dalam hal ini. Ini adalah:

  1. Hak Jual Semula / Hak Jual Semula (RR)
  2. Hak Jual Semula Induk (MRR)
  3. Hak Label Peribadi (PLR)
  4. Hak Penggunaan Peribadi
  5. Domain awam

Dan banyak lagi.

Mari kita perhatikan masing-masing.

Pertama, hak menjual semula (RR), bermaksud bahawa anda berhak menjual semula produk. Ini cukup mudah dan tepat seperti apa yang tertulis di timah. Walau bagaimanapun, ini tidak semestinya anda dapat mengedit produk. Anda mungkin dapat tetapi dalam hal itu, anda mempunyai hak tambahan di atas hak penjualan semula dan anda perlu memastikan bahawa ini dinyatakan secara jelas. Dalam kebanyakan kes, anda juga akan mendapat akses ke beberapa bahan penjualan yang telah digunakan pencipta untuk menjual produk mereka. Dengan cara ini, anda digalakkan untuk menjual secara aktif!

Hak jual semula induk (MRR) sementara itu bermaksud bahawa anda bukan sahaja mempunyai hak untuk menjual semula produk tersebut tetapi anda juga mempunyai hak untuk menjual semula hak tersebut. Dengan kata lain, anda boleh menjual semula produk tersebut kepada pemasar lain sehingga mereka dapat menjualnya juga! Ini mewujudkan jalan lain untuk anda jual dan berguna terutamanya jika anda berada di ceruk pemasaran internet – dalam hal ini, sebahagian besar bakal pelanggan anda mungkin juga berminat untuk menjual. Walau bagaimanapun, sekali lagi, anda masih belum mempunyai hak untuk mengedit dokumen / fail asal.

Private Label Right (PLR) adalah di mana produk menjadi benar-benar anda dan tanpa had. Kini anda bukan sahaja dapat menjual produk dan haknya tetapi anda juga mempunyai pilihan untuk mengedit produk tersebut. Ini bermaksud anda boleh meletakkan nama anda, anda boleh meletakkan jenama syarikat anda, atau anda juga boleh mengubah topik produk atau kesimpulannya.

Di sinilah keadaan menjadi lebih menarik bagi pemasar kerana anda sekarang dapat menjual sesuatu seolah-olah itu adalah produk anda sendiri, dan ini seterusnya bermaksud bahawa perniagaan anda mendapat kredit. Lebih-lebih lagi, ini bermaksud anda boleh menukar produk agar lebih sesuai dengan niche yang anda minati, untuk lebih menarik perhatian khalayak khusus anda, atau sesuai dengan pandangan dan idea peribadi anda.

Jenis produk lain yang perlu diperhatikan adalah ‘ Kandungan Domain Awam ‘. Ini adalah kandungan yang memberikan anda semua hak yang sama dengan kandungan PLR tetapi dengan satu perbezaan utama: anda tidak perlu membelinya! Untuk menjual semula atau mengedit buku atau video yang ditulis oleh orang lain, pertama sekali anda perlu membeli lesen. Itulah yang anda bayar lebih daripada produk itu sendiri. Tetapi dengan kandungan domain awam, lesen adalah milik semua orang. Orang mempunyai hak mereka untuk menjualnya kepada anda tetapi anda juga berhak mendapatkannya secara percuma, asalkan anda dapat menemuinya sendiri.

Kandungan domain awam hanyalah kandungan yang tidak dimiliki oleh siapa pun – dan dengan itu setiap orang memiliki. Ini termasuk kandungan yang diterbitkan antara tahun 1923 dan 1963 dan yang belum diperbaharui atau diteruskan. Ini juga termasuk konten yang dimiliki oleh pengarang yang telah meninggal dunia (walaupun biasanya diperlukan 10 tahun untuk kandungan tersebut masuk ke domain publik).

Maksudnya, adalah jika anda dapat menggunakan manual yang sangat lama yang menjelaskan sesuatu perkara, maka tidak ada alasan anda tidak dapat mengeditnya sedikit dan menjualnya semula! Pastikan kandungannya tidak terlalu ketinggalan zaman.

Akhirnya, jika kandungan berada di bawah lesen Creative Commons , itu bermakna individu yang membuatnya senang untuk anda menggunakannya. Ini mungkin bermaksud anda dapat menggunakannya untuk kreasi anda sendiri tetapi mungkin tidak termasuk usaha komersial. Sebaliknya, ini mungkin merangkumi usaha komersial tetapi memerlukan anda memberi kredit kepada pencipta (atau berpotensi membayar dividen). Mungkin percuma untuk anda gunakan mengikut kehendak anda tetapi tidak membenarkan anda mengedit yang asli.

Sekiranya sesuatu tersedia hanya untuk kegunaan peribadi anda, maka ia digambarkan sebagai – cukup mengejutkan – penggunaan peribadi . Begitu juga, anda juga harus mempertimbangkan istilah penggunaan wajar . Penggunaan yang adil bermaksud bahawa anda menggunakan potongan produk yang asal untuk memberi maksud, atau mungkin untuk mengkaji semula produk tersebut. Ini lebih menjadi masalah bagi YouTuber yang ingin memasukkan rakaman filem yang mereka tinjau; namun, ini bukanlah sesuatu yang biasanya anda perlu bimbangkan!

Ringkasnya, anda harus mencari hak label peribadi dalam semua keadaan ketika mempertimbangkan produk yang ingin anda jual!

Bab 2: Tempat Membeli Produk Hak Label Peribadi Berkualiti

Jadi sekarang anda tahu apa maksud PLR dan anda tahu jenis hak yang perlu anda beli untuk mula mendapat keuntungan.

Soalan seterusnya yang perlu ditanyakan adalah di mana anda akan mencari produk tersebut? Begitu juga, bagaimana anda memastikan bahawa produk yang anda beli akan berkualiti tinggi dan membantu anda membuat penjualan? Bagaimana anda mengelakkan senario di mana anda akhirnya berusaha menjual ais ke Inuit?

Cara Mencari Produk Berkualiti Tinggi

Pertama sekali, anda perlu memastikan bahawa produknya ditulis dengan baik dan berkualiti tinggi. Perkara utama dan paling penting ialah anda perlu memberi nilai kepada khalayak anda. Anda boleh mencuba dan ‘memperdayakan’ pembeli untuk membeli sesuatu yang tidak berkualiti tinggi atau tidak akan melakukan apa yang mereka perlukan tetapi jika anda melakukannya, anda hanya akan membuat marah penonton anda, mengakibatkan senario di mana anda mendapat banyak pulangan dan di mana anda berjuang untuk menjual buku-buku masa depan.

Dan anda tahu apa lagi? Orang boleh memberitahu .

Masalahnya ialah anda tidak akan mengetahui dengan tepat bagaimana buku itu sehingga anda membelinya tetapi ada beberapa cara yang baik untuk mengelakkan membeli barang tersebut. Pertama, perhatikan kualiti laman web. Adakah ditulis dengan baik? Adakah ia dirancang dengan bijak? Kemungkinan, kualiti laman web ini akan menunjukkan kualiti buku.

Begitu juga, lihat apakah anda dapat membaca coretan dari buku tersebut. Sekiranya ini tidak tersedia dengan segera, pertimbangkan untuk menghubungi penjual untuk meminta pratonton. Dan jika itu masih belum menjadi pilihan, cari penjelasan buku atau sekurang-kurangnya senarai isi.

Ini bukan hanya mengenai gaya penulisan, tetapi juga tentang betapa menarik dan menariknya kandungannya. Sekiranya anda sudah mempunyai senarai anda sendiri, tentu anda perlu memastikan bahawa anda mencari kandungan yang sesuai dengan niche anda.

Tetapi anda juga perlu memastikan bahawa kandungannya benar-benar menarik dan unik. Adakah kandungan ini yang anda ingin baca? Adakah ia menarik? Adakah ia menonjol? Adakah tajuknya menarik? Apakah nampaknya menawarkan sesuatu yang tidak dimiliki oleh buku lain?

Sudah tentu, akan selalu ada godaan untuk membeli buku-buku yang meliputi kawasan lama yang sama. Cara cergas, bagaimana membina otot, bagaimana menjana wang dalam talian. Itu pasti bagus, tetapi jika anda ingin menjual dalam jumlah yang lebih besar, anda perlu menjual sesuatu dengan ‘kait’ dan idealnya khalayak sasaran tertentu. Orang boleh belajar untuk ‘cergas’ dengan membaca artikel percuma yang tidak terkira banyaknya di web. Tetapi jika buku anda memberikan semacam strategi baru atau unik … baik itu jauh lebih menarik!

Tambahkan reka bentuk penutup yang hebat, sekumpulan ciri tambahan dan nilai pengeluaran yang umumnya tinggi dan anda akan mempunyai sesuatu yang akan lebih mudah dijual.

Walau apa pun, hindarkan kandungan bertulis yang kurang jelas yang telah dilancarkan di luar negara, atau yang ditulis dengan niat jelas untuk membuat ‘wang cepat’.

Sebenarnya, perkara terbaik yang boleh anda lakukan adalah dengan berpegang teguh pada nama terkenal yang menjual banyak produk ini. Lebih baik lagi, sekiranya anda menjumpai produk yang sangat anda sukai dan yang sangat sesuai untuk anda, pertimbangkan untuk kembali kepada penjual itu pada masa akan datang!

Dan apa yang anda tahu, kami telah melakukan kerja keras untuk anda. Di bawah ini, anda akan menemui banyak laman PLR yang berbeza di mana anda boleh yakin bahawa anda akan mendapat pekerjaan berkualiti tinggi yang akan anda banggakan untuk menjual!

Beberapa Laman PLR Teratas untuk Mencari Kandungan Hebat untuk Dijual

1. PLR yang tidak dapat dihentikan

UnstoppablePLR.com adalah laman web di mana anda boleh mendapatkan banyak pilihan produk PLR berkualiti tinggi dalam pelbagai ceruk yang berbeza. Ini termasuk suka menghasilkan wang, produktiviti, gaya hidup dan kesihatan. Dari menjalani gaya hidup yang lebih minimum, hingga menjana keuntungan melalui webinar; anda akan mendapat banyak pilihan buku di sini, masing-masing dilengkapi dengan banyak pilihan bahan tambahan yang boleh anda gunakan untuk mempermanis kesepakatan.

Lebih baik lagi, produk ini dilengkapi dengan semua bahan penjualan dan promosi yang anda perlukan untuk mendorong sebilangan besar unit. Anda mendapat akses ke halaman penjualan tentu saja, bersama dengan gambar untuk media sosial, surat terima kasih untuk e-mel dan banyak lagi. Ini adalah perniagaan ‘selesai untuk anda’ yang tersedia dengan harga yang sangat baik dan laman web ini sangat digalakkan. Laman web ini memfokuskan pada eBook, jadi jika anda mencari kursus dll, maka anda mungkin perlu mencari di tempat lain.

2. Senaraikan Magnet

List Magnets adalah satu lagi laman web terkenal yang menjual kandungan PLR yang boleh anda jual untuk keuntungan. Kandungannya merangkumi pelbagai topik, termasuk perniagaan, media sosial, makanan, kesihatan dan banyak lagi. Yang menarik juga ialah laman web ini menawarkan beberapa paket PLR percuma yang boleh anda mulakan penjualan tanpa membayar sesen pun – ini adalah cara yang baik untuk mencelupkan jari kaki ke dalam air, walaupun sudah tentu produk ini agak terhad berbanding dengan kebanyakan kandungan berbayar .

Laman web pada umumnya sedikit kurang digilap dan ini mengikuti kandungannya. Sebabnya, kandungannya lebih bertujuan untuk membina senarai mel. Buku-buku ini dimaksudkan sebagai insentif untuk mendorong orang berpisah dengan alamat e-mel mereka. Kerana mereka tidak membayar, ia boleh diterima untuk membuat kandungan yang sedikit lebih mudah.

3. Corong Jualan PLR

Anda akan mengetahui kemudian dalam buku ini apakah corong penjualan secara terperinci. Buat masa ini, cukup untuk mengatakan bahawa ini adalah urutan pemasaran yang membuat seseorang dari menjadi ‘petunjuk sejuk’ akhirnya membuat pembelian. Ini bermakna anda boleh mengharapkan tumpuan yang tinggi terhadap bahan pemasaran dan juga ‘barang percuma’ untuk anda berikan kepada pengunjung anda dan mungkin barang yang sedikit lebih murah.

Semua ini akan membantu ‘memanaskan’ pelanggan anda sebelum membuat mereka membuat pembelian. Ini juga merupakan kaedah yang sangat baik untuk membina kepercayaan dan autoriti dari masa ke masa sebelum akhirnya membuat penjualan.

Laman web ini direka dengan baik dan kandungannya berkualiti. Satu-satunya had adalah bahawa sekali lagi, tumpuan sangat diberikan pada produk digital dan dalam kes ini, hampir sepenuhnya berdasarkan pemasaran.

(Ini adalah perjalanan utama ketika anda memikirkannya: ini adalah seseorang yang berusaha menjana wang dalam talian dengan menjual produk mengenai menjana wang dalam talian, kepada orang lain yang ingin menjana wang dalam talian dengan menjual buku mengenai menjana wang dalam talian, kepada orang yang hanya mahu menjana wang dalam talian…)

4. Kedai HQ PLR

Ini adalah satu lagi sumber kandungan PLR yang hebat, semuanya dengan banyak bahan tambahan untuk membantu anda menjual seterusnya. Ini adalah produk ‘biz in a box’ yang lengkap, yang sekali lagi bermaksud anda semestinya mendapatkan semua yang anda perlukan untuk mula mendapat keuntungan dari perniagaan menjual produk dalam talian. Sekali lagi, ini sebahagian besarnya berfokus pada ceruk ‘menjana wang dalam talian’ dan sekali lagi, kualitinya tinggi dan boleh dipercayai.

Terdapat beberapa topik menarik di sini yang tidak terlalu sering anda lihat, seperti ‘Pemasaran WhatsApp’!

5. Internet Slayers

Internet Slayers adalah salah satu laman web yang kurang berkualiti tinggi tetapi dalam kes ini, kesan pertama mungkin sedikit menipu. Laman web ini bukan yang paling digilap tetapi kandungannya ditulis dengan baik dengan imejan profesional dan banyak tambahan. Sebilangan produk ini disertakan dengan 200+ item yang dilontarkan, yang merupakan nilai terbaik untuk wang anda dan pelanggan anda.

Lebih-lebih lagi, kandungannya ditulis oleh seseorang yang sangat mementingkan kualiti. Walau apa pun, ini adalah barang yang baik dan

Manfaat lain adalah bahawa kandungannya tidak termasuk dalam mencari wang untuk perubahan – melainkan difokuskan pada kesihatan dengan topik mengenai pemakanan, diet, senaman, yoga dan banyak lagi.

Juga menarik untuk diperhatikan ialah anda boleh membeli pakej dan barang yang lebih kecil di sini. Anda tidak hanya perlu membeli produk penuh – anda juga boleh mendapatkan sebungkus artikel untuk digunakan di laman web (ingat bahawa mereka tidak akan menjadi kandungan yang unik) atau dihantar sebagai e-mel.

6. Pintasan Kandungan

Pintasan Kandungan agak serupa dengan Internet Slayers dan menyediakan banyak kandungan PLR. Mereka merangkumi pelbagai topik, termasuk kesihatan dan kecergasan, serta produktiviti, menjana wang dalam talian dan banyak lagi. Harga berpatutan dan jika anda mendaftar ke senarai surat, anda boleh mendapatkan satu pakej PLR secara percuma.

7. PLR Mini Mart

PLR Mini Mart adalah kedai yang dilancarkan pada tahun 2006 dan terus menambahkan kandungan baru ke dalamnya secara berkala. Penulis produk tersebut adalah Tiffany Lambert, yang menulis untuk segudang pemasar terkenal seperti John Reese. Kandungan dijual dalam bentuk eBook, ulasan produk, artikel, laporan, dan banyak lagi – dengan topik merangkumi banyak ceruk yang berbeza.

Kandungan boleh dibeli dalam dos kecil (seperti satu bungkus lima artikel) atau corong isi penuh, memberikan semua yang anda perlukan untuk laman web – seperti laporan pilihan, artikel catatan blog, ulasan produk, produk maklumat untuk dijual , e-mel autoresponden dan banyak lagi.

Anda juga boleh membeli dengan pek atau mendapatkan keahlian seumur hidup (total), yang memberi anda akses ke semua PLR semasa serta apa sahaja yang ditambahkan ke kedai pada masa akan datang.

8. PLRXtreme

PLRXtreme dimiliki oleh veteran PLR, Edmund Loh.

PLRXtreme telah menyediakan kursus pemasaran Internet berkualiti tinggi sejak tahun 2005.

Anda akan menemui e-buku, kursus video, dan banyak lagi. Produk dibungkus ke dalam modul, dan anda akan dapati setiap pakej merangkumi semua modul yang anda perlukan untuk menyesuaikan produk.

Dan Ada Banyak Lagi …

Ini hanya pilihan kecil dari banyak tempat yang berbeza di mana anda dapat mencari kandungan PLR. Untuk mencari lebih banyak lagi, cukup lakukan Google pantas untuk ‘Produk PLR’ dan ingat untuk menggunakan cek yang kami cadangkan di atas.

Salah satu contoh yang baik adalah Semua Kandungan Label Peribadi (http://allprivatelabelcontent.com), yang lain ialah Mudah PLR (http://www.easyplr.com/) yang merangkumi pelbagai topik termasuk perkara seperti teknologi dan kegelisahan ; tetapi ada banyak lagi.

Anda juga dapat mencari sumber lain yang baik dengan cara ini. Sebagai contoh, http://dfytemplates.com adalah tempat yang baik untuk mencari templat untuk halaman penjualan dan bahan lain untuk membantu anda menjual. Ini dapat membantu mengisi kekosongan jika anda menjumpai produk PLR tetapi bukan bahan pemasaran yang sesuai dengannya!

Bab 3: Mulakan Dengan Alat Yang Betul

Sekiranya anda ingin berjaya dengan PLR, maka adalah idea yang baik untuk melabur sedikit dalam perniagaan anda. Salah satu kaedah terbaik yang boleh anda lakukan adalah dengan melabur dalam perkakasan dan perisian anda. Dengan meningkatkan kemampuan anda, anda akan meningkatkan kemampuan anda untuk membuat pengeditan anda sendiri untuk memperbaiki produk asli atau hanya untuk membuatnya lebih sesuai dengan jenama khusus anda (apa sahaja yang mungkin!).

Oleh itu, jenis alat apa yang boleh anda gunakan sebagai penjual semula PLR? Berikut adalah beberapa yang paling berguna…

Penyuntingan Imej dan Pemprosesan Kata

Mungkin tempat paling asas untuk bermula adalah dengan perisian pemprosesan kata. Sekiranya anda akan membuat pengeditan pada kandungan sebenar dan bukan hanya sampul, maka anda memerlukan perisian yang membolehkan anda membuka dan mengedit dokumen yang terdiri daripada kandungan anda.

Sebilangan besar produk PLR anda akan datang dalam format .doc atau .docx. Sudah tentu ini adalah format Microsoft Word dan dengan itu memuat turun MS Office boleh menjadi tempat yang baik untuk memulakan. Walaupun begitu, anda dapat mengetahui bahawa anda dapat menggunakan produk lain, seperti Open Office atau Google Docs.

Walaupun MS Office sangat kaya dengan ciri dan sangat banyak alat standard industri, sayangnya ia juga memerlukan kos bulanan berulang. Open Office pada dasarnya melakukan perkara yang sama tetapi percuma. Anda mungkin menjumpai beberapa masalah keserasian tetapi secara keseluruhannya, ia mesti berjalan lancar.

Pilihan percuma lain ialah Google Docs. Google Docs adalah perkhidmatan cloud yang memulakan hidupnya sebagai Google Drive – penyelesaian penyimpanan awan – tetapi berkembang dengan memasukkan alatnya sendiri seperti alat spreadsheet (Google Sheets), Word Processor (Google Docs) dan banyak lagi. Ini sangat baik untuk kolaborasi, kerana ia memungkinkan anda membuat perubahan yang akan tersedia dengan segera kepada orang lain dengan akses ke folder Google Drive. Selain itu, anda boleh membuat komen dan anotasi untuk dilihat oleh orang lain.

Ini kurang senang digunakan untuk mengedit kandungan PLR, kerana anda mungkin mempunyai dokumen di komputer anda, dan anda mungkin akan mendapati bahawa ini akan menimbulkan lebih banyak masalah keserasian daripada sesuatu seperti Open Office.

Ini bukan penyelesaian yang buruk tetapi jika anda merancang untuk melakukan ini dengan banyak, maka MS Word adalah pelaburan yang bermanfaat. MS Word akan membolehkan anda membuat tajuk dan tajuk dan membuat senarai kandungan secara automatik dari ini. Ini juga akan membolehkan anda melakukan perkara-perkara lain yang mengagumkan, seperti menambahkan tanda air atau nombor halaman. Walaupun alat lain mungkin melakukan perkara yang sama, mereka mungkin akan menggunakannya dengan cara yang berbeza dengan pencipta asalnya, dengan itu dapat mewujudkan lebih banyak kerja untuk anda!

Mengenai reka bentuk semula sampul anda atau membuat gambar di dalam buku, ini mungkin akan mendapat manfaat daripada Photoshop. Sebilangan besar sampul yang anda dapat dengan kandungan PLR anda juga akan tersedia dalam format fail Photoshop yang dapat diedit. Ini akan membolehkan anda melakukan perkara seperti mengedit lapisan individu: misalnya, anda dapat mengubah teks yang berlegar di atas gambar latar belakang, atau anda boleh mengubah hanya gambar latar dan meninggalkan teks sebagaimana adanya.

Satu-satunya masalah dengan ini, adalah bahawa Photoshop sebenarnya adalah produk yang agak mahal. Untuk mendapatkannya, anda perlu mendaftar untuk Adobe Creative Cloud dan anda boleh memilih untuk memberi anda akses ke rangkaian lengkap aplikasi yang disertakan dengan itu, atau hanya beberapa alat yang anda perlukan (walaupun ini akan menghadkan anda dua).

Terdapat percubaan satu bulan percuma yang boleh anda gunakan. Ini akan membolehkan anda mengedit sampul satu penutup PLR, tetapi tentu saja itu tidak akan menjadi senang jika anda mahu melakukan ini secara berkala dan anda mempunyai banyak buku yang perlu anda edit.

Alternatif sekali lagi adalah menggunakan perisian percuma. Contoh yang baik adalah GIMP, yang dapat melakukan hampir semua perkara yang dapat dilakukan oleh Photoshop dan benar-benar percuma. Sekali lagi, masalah di sini adalah keserasian dan tidak ada jaminan bahawa GIMP akan dapat berfungsi dengan semua fail yang anda dapat – ini bergantung pada bagaimana pembuatnya memutuskan untuk berfungsi!

Walaupun begitu, jika anda hanya mempunyai akses ke PNG atau JPG, anda masih boleh melakukan banyak perkara dengan GIMP atau Photoshop. Anda masih dapat menyikat udara, atau menggunakan kesan dan penapis. Dan jika pereka buku itu pintar, mereka akan meletakkan judul dengan latar belakang berwarna polos yang dapat anda edit tanpa perlu bekerja dengan lapisan.

Sekali lagi, ini semua mengikut budi bicara pencipta dan sesuatu yang perlu anda pertimbangkan semasa memilih produk PLR yang sesuai untuk anda.

Namun, jika anda ingin membuat logo atau gambar, mungkin ada sedikit lagi alasan untuk melabur dalam Creative Cloud dan itu adalah supaya anda dapat memperoleh Illustrator. Illustrator adalah perisian yang dianggap sebagai standard industri untuk membuat logo dan reka bentuk profesional lain. Sebabnya adalah kerana ia mencipta ‘fail vektor’. Fail vektor adalah fail yang membolehkan anda memindahkan, membengkokkan dan menghapus garis-garis individu yang membentuk gambar anda – serta mengubah ukurannya. Ini bermakna mereka dapat diubah ukurannya tanpa henti tanpa kehilangan kualiti yang bermaksud bahawa sekali lagi, mereka dapat diedit dengan cara yang kelihatan lancar.

Anda boleh menentukan berapa banyak penyuntingan yang ingin anda lakukan dan jenis buku yang akan anda jual semula!

Perkhidmatan Web

Anda boleh memilih untuk melangkau bab terakhir itu jika anda mahu: tidak ada syarat bagi anda untuk melakukan pengeditan dan jika anda mahu, anda boleh menjual produk anda sebagaimana adanya!

Tetapi apa yang pasti anda perlu lakukan, tidak kira model perniagaan yang anda pilih, adalah dengan membuat laman web / halaman dari mana anda boleh mula menjual produk anda. Anda mungkin sudah memilikinya, sekiranya sebilangan cadangan ini tidak relevan. Tetapi untuk orang lain, perkara berikut sangat diperlukan…

Web Hosting

Web hosting bermaksud tempat anda menyimpan fail yang membentuk laman web anda secara dalam talian.

Kami mengesyorkan HostGator atau CoolHandle , yang kedua-duanya akan memberikan banyak ciri dan faedah tambahan selain hosting asas – termasuk pelbagai alat untuk membantu anda menguruskan e-mel, memuat naik dan memuat turun fail, mengedit fail dengan cepat, meningkatkan keselamatan anda atau malah memasang WordPress dengan satu klik.

Anda boleh membeli salah satu pakej yang lebih asas, kerana ini akan memberi anda ruang yang cukup untuk menyimpan fail yang anda perlukan dan juga lebar jalur yang mencukupi untuk menangani jumlah lalu lintas (melainkan produk anda ternyata menjadi Pokemon Go seterusnya, dalam hal ini anda boleh terus maju dan meningkatkan akaun anda.

Selain ruang untuk menyimpan fail anda, anda juga memerlukan nama domain, yang tentunya adalah alamat yang akan ditaip oleh orang ke bar URL mereka ketika mereka ingin mencari anda. Anda boleh mendapatkannya melalui penyedia hosting anda, atau melalui NameCheap atau GoDaddy .

Akhirnya, untuk membantu memindahkan fail, perisian FTP seperti FileZilla boleh menjadi alat yang sangat berguna. Ini akan membolehkan anda memuat naik fail ke akaun hosting anda tanpa perlu melakukannya melalui penyemak imbas anda. Ia juga berguna untuk membuat sandaran atau memperbaiki masalah apabila terdapat masalah dengan fail WordPress anda.

Membina Halaman Jualan Anda

Anda juga memerlukan pemproses pembayaran, yang membolehkan anda membuat butang ‘beli sekarang’ sendiri. Ini penting – jika anda tidak mengganti butang beli sekarang, anda mungkin menjana wang untuk orang yang menjual produk kepada anda! Ini akan terikat dengan akaun anda sendiri dan dengan cara itu, anda boleh mengeluarkan wang tunai ke bank anda sendiri. PayPal atau Stripe adalah pilihan yang baik.

Bergantung pada jenis pakej yang telah anda beli, anda mungkin mendapati bahawa produk anda dilengkapi dengan fail siap pakai untuk menjalankan laman web. Dalam kes ini, anda boleh menukar butang ‘Beli Sekarang’ dan mana-mana teks yang ingin anda ubah dan kemudian muat naik semua fail ke domain anda.

Sebaliknya, anda mungkin diberi teks dan sekiranya demikian, anda perlu membuat halaman HTML sebenar yang akan diteruskan oleh teks ini.

Untuk melakukan ini, anda mungkin ingin memasang WordPress, yang dapat anda lakukan melalui penyedia hosting anda atau melalui WordPress.com . Dari sini, anda mungkin ingin memasang tema seperti OptimizePress , yang secara automatik akan mengubah laman web anda menjadi ukuran dan bentuk yang sempurna untuk menjadi halaman penjualan! Anda juga boleh menggunakan sesuatu seperti Infusionsoft , yang menggabungkan autoresponder dengan halaman penjualan dan butang ‘beli sekarang’ semuanya dalam satu!

Anda juga boleh menjual melalui Sistem Pengurusan Projek seperti JVZoo atau ClickBank . By the way, ini juga merupakan rangkaian pemasaran afiliasi, yang bermaksud bahawa anda dapat menggunakannya untuk menjual produk melalui afiliasi. Ahli gabungan tentu saja menjadi pemasar yang akan mendapat komisen setiap kali mereka menjual produk anda. Ini bermakna anda dapat meminta lebih banyak orang membantu mengarahkan lalu lintas ke produk PLR anda sehingga anda bahkan tidak perlu melakukan kerja pemasaran! Kami akan bercakap lebih lanjut mengenai perkara ini kemudian …

Autoresponder

Akhirnya, anda mungkin memerlukan autoresponder. Ini adalah perisian yang anda gunakan untuk membina senarai mel. Ini membolehkan anda mengumpulkan e-mel orang yang menganggap mereka mungkin berminat untuk membeli produk anda dan kemudian menghantar mereka mesej untuk mendorong mereka untuk kembali dan membeli. Ini membolehkan anda membangun kepercayaan dan memungkinkan anda menjadikan diri anda sebagai pihak berwenang.

Tujuan autoresponder adalah untuk membolehkan anda menyimpan semua kenalan anda di satu tempat dan menangani perkara seperti pelanggan baru atau orang yang memilih untuk meninggalkan senarai tanpa anda perlu melakukan semuanya secara manual. Pilihan yang baik termasuk GetResponse , AWeber dan MailChimp .

Bab 4: Cara Menyesuaikan Produk PLR

Menjual kandungan PLR adalah salah satu kaedah termudah dan berkesan untuk mula menjana wang secara dalam talian.

Bagaimanapun, adalah benar untuk mengatakan bahawa tidak ada model perniagaan yang benar-benar ‘sempurna’. Batasan terbesar di sini ialah anda akan menghadapi banyak persaingan. Anda bukan sahaja bersaing dengan penjual lain dalam niche yang sama, anda bersaing dengan penjual lain yang mempunyai tepat produk yang sama seperti yang anda lakukan!

Ini juga boleh menimbulkan masalah sekiranya seseorang membeli produk anda dan kemudian menyedari bahawa mereka telah membelinya di tempat lain.

Begitu juga, anda ingin melakukan sedikit kerja, hanya untuk menjadikan produk anda kelihatan seperti sesuatu yang anda akan jual. Anda mahu meletakkan jenama anda dan nama anda supaya khalayak anda merasakan bahawa anda membuatnya. Ini penting kerana ini bermaksud bahawa produk anda bukan sahaja akan menjana wang anda tetapi juga akan membina kesetiaan jenama yang anda perlukan untuk mula membuat jualan besar melalui pelanggan yang kembali.

Dengan begitu banyak orang membeli produk PLR yang sama, bagaimana anda memisahkan diri anda dan memastikan bahawa anda tidak menjual barang yang sama?

Mengelakkan Persaingan Langsung

Satu perkara yang perlu diingat di sini adalah bahawa anda sebenarnya dapat menjual produk anda dengan mudah tanpa perlu risau orang lain mencarinya. Adalah normal untuk bimbang seseorang akan menemui produk anda dengan nama yang berbeza dan anda akan tergesa-gesa, tetapi kenyataannya adalah bahawa Internet adalah tempat yang sangat besar. Maksudnya, kebanyakan orang tidak akan pernah bersentuhan dengan penjual lain.

Perkara ini berlaku terutamanya jika anda menjual kepada khalayak anda sendiri.

Tetapi satu cara untuk memastikannya adalah mencari cara lain untuk meletakkan buku anda dan cara membuatnya menarik bagi khalayak yang sedikit berbeza.

Anehnya, mengubah tajuk buku dapat membuat perbezaan yang besar terhadap cara penafsiran kandungan di dalamnya sambil tetap relevan.

Sebagai contoh, katakan anda mempunyai buku berjudul ‘ Kitsch Wedding – How to Have the Cutesy, Retro-Themed Wedding of Your Dreams ‘. Ini akan menarik perhatian penonton yang sedikit berbeza daripada ‘ Trendy Wedding – Cara Melemparkan Perkahwinan Moden dan Trendi yang Sesuai dengan Gaya Hari Ini’ .

Masalahnya, gaya hari ini agak kitsch, tetapi apa yang telah anda lakukan di sini adalah menjadikan buku itu berbunyi seperti dua perkara yang berbeza sambil tetap mengekalkan isi kandungannya.

Begitu juga, anda boleh mengubah ‘ Makan Kanan: Diet Mudah yang Boleh Dipatuhi oleh Sesiapa’ , menjadi ‘ Diet yang Dijelaskan untuk Ahli Diet Pelajar ‘. Sasaran audiens di sini sama sekali berbeza untuk kedua-dua buku itu tetapi topiknya sama.

Sekiranya anda ingin melangkah lebih jauh dan benar-benar mengedit kandungan yang anda jual, maka anda boleh lebih ‘berjaga-jaga’. Anda boleh mengubah ‘ Nasihat Diet untuk Pelajar’ menjadi ‘Nasihat Diet untuk Atlet Muda’ . Anda perlu mengubah sebilangan kata-kata tetapi itu sahaja – dan anda sepenuhnya menghilangkan kemungkinan orang tersandung pada kandungan yang sama.

TETAPI, untuk melakukan ini, anda mesti membaca kandungannya ! Semoga anda pembaca yang pantas …

Lebih Banyak Kaedah untuk Menyesuaikan e-book

Perkara lain yang boleh anda lakukan untuk menjadikan ebook menjadi milik anda adalah …

  • Beri produk / tajuk baru
  • Reka semula penutup
  • Tulis semula kandungan dengan gaya suara / tulisan anda
  • Baca kandungannya dan rakam untuk dijual sebagai buku audio, untuk siri YouTube atau untuk podcast!
  • Tambahkan kandungan tambahan menjadikannya lebih gemuk atau melucutkan kandungan untuk menjadikannya tepat
  • Buang / ekstrak beberapa kandungan untuk digunakan sebagai catatan blog atau untuk siri autoresponder e-mel anda
  • Tambahkan kandungan tambahan dari sumber lain dan / atau tulis kata pengantar
  • Beli pelbagai eBook yang berbeza dan kemudian gabungkannya menjadi satu e-buku ‘uber’
  • Beli pelbagai eBook yang berbeza dan campurkan dan padankan babnya (ini adalah sesuatu yang perlu dipertimbangkan ketika memilih eBook yang hendak dibeli – produk PLR yang direka dengan bijak mungkin menggunakan pembinaan yang lebih modular untuk membolehkan perkara seperti ini)
  • Tambahkan gambar tambahan
  • Ubah format untuk memberikan gaya yang unik
  • Gunakan kandungan di dalam laman keahlian andaGunakan e-book untuk mempromosikan produk lain yang ingin anda jual – malah pertimbangkan untuk menambahkan pautan afiliasi!

Bab 5: Cara Dapatkan Produk PLR Anda Direka semula dan Ditulis Semula

Malangnya, tidak semua orang mempunyai kemahiran atau pengetahuan yang mereka perlukan untuk menyusun semula produk digital. Mungkin anda mahu menyusun semula buku tetapi tidak mempunyai kemahiran menulis? Mungkin anda ingin menukar penutup tetapi anda tidak mempunyai akses ke perisian penyuntingan gambar atau mata seni tertentu?

Dalam kes-kes itu, pilihan terbaik anda adalah untuk outsource proses memperbaiki buku kepada seseorang yang tidak mempunyai kemahiran. Terdapat beberapa cara untuk melakukan ini.

Mencari Pereka

Salah satu pilihan adalah menggunakan Fiverr . Fiverr adalah laman web di mana anda boleh menemui pelbagai jenis perkhidmatan (dan produk) yang berbeza, semuanya dijual – anda dapat meneka – $ 5.

Dalam banyak kes, ini dapat ‘ditingkatkan’ menjadi pekerjaan yang lebih besar. Sebagai contoh, seorang artis yang menawarkan untuk membuat logo dengan harga $ 5 mungkin menawarkan untuk merancang semula kulit buku dengan harga $ 20. Walaupun begitu, anda biasanya dapat mencari individu yang mahir yang bersedia merancang semula kulit buku dengan harga $ 5!

Terdapat juga tempat lain untuk mencari reka bentuk gambar. Salah satu pilihan yang baik adalah pergi ke forum pemasaran seperti Warrior Forum . Lebih khusus lagi, lihat di bahagian ‘ Warriors For Hire ‘.

Di sini, anda dapat bertemu dan bekerjasama dengan orang lain yang berada dalam perniagaan yang sama dengan anda: cuba menjana wang dalam talian. Ini akan merangkumi penyedia SEO (pengoptimum mesin pencari), pereka web dan penjual semula PLR lain! Ia juga merangkumi pereka grafik dan cara yang baik untuk mendapatkan reka bentuk yang hebat dengan harga yang rendah adalah dengan menjalankan ‘peraduan’. Di sini, anda menjemput ahli untuk menyerahkan reka bentuk terbaik mereka dan menawarkan untuk membayar harga untuk yang anda gemari. Ini sesuai untuk anda kerana ia memberi anda banyak reka bentuk untuk dipilih dan anda hanya perlu membayar yang paling anda sukai.

Laman web hebat yang berkisar mengenai konsep ini sepenuhnya ialah 99Designs . Laman web ini adalah laman web ‘crowdsourcing’ untuk mendapatkan reka bentuk profesional dan pujian terbaik ialah laman web ini berjaya digunakan untuk membuat sampul untuk buku laris New York Times . Salah satu contohnya ialah pengarang Four Hour Workweek , Tim Ferriss.

Mencari Penulis

Sekiranya anda ingin mencari seseorang untuk menulis semula sebahagian daripada kandungan anda, anda mungkin perlu mencari penulis dan kerana ini adalah pekerjaan yang jauh lebih besar, dan anda mungkin ingin mencari di luar Fiverr. Salah satu alternatif yang baik adalah mencari salah satu daripada banyak ‘laman web bebas’.

Ini termasuk seperti Freelancer.com dan UpWork . Di sini, anda dapat mencari penulis terlatih yang kemungkinan akan mengenakan bayaran ‘per kata’ kerana mengedit buku anda.

Mereka juga dapat disewa untuk berbagai tugas lain, sama ada anda ingin seseorang menuliskan halaman penjualan baru atau set pesanan pemasaran e-mel baru!

Begitu juga, anda juga boleh mendapatkan kerja seperti ini di Warrior Forum. Sama ada mencari orang yang mengiklankan kemahiran mereka, atau hantar utas anda sendiri yang mengumumkan karya tersebut dan menjemput mereka yang bersedia membantu untuk berhubung.

Bab 6: Cara Membuat Halaman Penjualan Anda Berjalan

Halaman penjualan adalah salah satu aspek terpenting dalam perniagaan PLR anda.

Halaman penjualan, seperti namanya, adalah halaman dari mana anda akan menjual produk anda. Namun, yang membezakannya dari kedai e-commerce adalah bahawa ia hanya akan fokus untuk menjual satu produk.

Mengapa Halaman Jualan Direka Dengan Cara Mereka

Dan sebenarnya, iaitu semua bahawa itu akan memberi tumpuan kepada. Halaman jualan tradisional anda akan mempunyai reka bentuk yang sangat khas.

Biasanya, ini akan dibentangkan sebagai halaman yang sangat panjang, tinggi dan sempit. Halaman ini tidak akan mempunyai pautan luaran dan tidak ada ‘krom’ – itu juga bermaksud tidak ada pautan navigasi. Anda tidak akan mencari pautan di sini ke halaman utama, dan anda juga tidak akan menjumpai pautan ke produk lain, blog, atau yang serupa dengannya.

Ini kerana pautan seperti ini akan menjadi gangguan. Anda hanya mahu memberi pengunjung hanya dua cara untuk melarikan diri: mengklik ‘beli’ atau mengklik ‘kembali’.

Tugas halaman penjualan adalah memastikan mereka memilih yang pertama dan cara melakukannya, adalah dengan segera menarik perhatian dengan pernyataan yang berani dan kemudian mendorong pembaca untuk terus menatal.

Di sinilah letaknya susun atur yang panjang dan sempit. Kenyataan bahawa halaman anda tinggi, bermaksud setiap perenggan akan menuju ke baris seterusnya dengan cepat dan memaksa pembaca untuk terus menatal. Ini memberi kesan yang agak hipnotis pada pembaca: ketika mereka menatal, mereka merasa semakin ‘komited’ pada siaran tersebut.

Mereka melangkah lebih jauh ke dunia anda dan akhirnya, mereka akan merasa seperti mereka benar-benar ingin membeli untuk mengelakkan masa yang dihabiskan membaca menjadi sia-sia!

Cara Menulis Salinan Jualan Stellar

Sekiranya penjual produk PLR yang anda jual semula itu pintar, mereka akan menulis salinan penjualan mereka sedemikian rupa sehingga benar-benar mendorong pembacaan berterusan ini. Untuk melakukan itu, mereka mungkin akan bermula dengan struktur naratif .

Saya membaca petikan di suatu tempat bahawa ‘bercerita adalah SEO untuk otak manusia’. Ini sangat benar dan sebenarnya, anda akan mendapati bahawa sangat sukar untuk berhenti membaca ketika seseorang memintal benang yang bagus. Kami telah bercerita dan mendengar cerita sejak pertama kali turun dari pokok-pokok dan dengan demikian, kami sangat berkembang sehingga ingin mendengar bagaimana sebuah kisah akan berakhir.

Manfaat lain dari cerita adalah bahawa ia menjadikan anda lebih relatable, menjadikan cerita lebih relatable dan menjadikan apa yang anda katakan secara semula jadi lebih menarik hasilnya.

‘Cerita’ boleh bermula dengan sesuatu tentang anda: ‘Saya dulu berlebihan berat badan’ atau ‘Saya dulu tidak senang dengan kerjaya saya’, atau mungkin sesuatu mengenai produk itu, ‘Hanya penyelidik luar biasa yang membuat penemuan itu akan mengubah cara kita mendekati kecergasan… ‘.

Beberapa strategi lain dapat membantu mendorong penglibatan, pengekalan dan penukaran.

Salah satu contohnya ialah mengemukakan soalan retorik: ‘Adakah anda ingin kelihatan lebih baik? Lebih berkeyakinan?’ Melakukan ini berfungsi kerana meminta kita berfikir dan ketika kita berfikir, kita terlibat. Tidak lagi menjadi pembaca pengguna pasif kandungan anda, mereka kini aktif mengambil bahagian dan seterusnya dan mereka cenderung untuk tidak pergi tanpa mengambil apa-apa.

Yang paling penting adalah memberi tumpuan kepada cadangan nilai anda – yang datang dari memahami produk yang anda cuba jual. Proposisi nilai adalah cara produk akan memberikan nilai kepada pelanggan. Pepatah lama mengatakan bahawa anda ‘tidak menjual topi, anda menjual kepala yang hangat’. Ini bermaksud bahawa barang yang anda jual lebih banyak daripada jumlah bahagiannya. Apa yang paling penting adalah cara ia menghasilkan faedah ketara bagi pembeli. Cara yang membuat mereka merasa .

Oleh itu, apabila anda menjual buku tentang cara menurunkan berat badan, lengkap dengan panduan diet, peta minda, video latihan dan banyak lagi, anda mempunyai dua pilihan:

1) Fokus pada berapa banyak nilai yang anda tawarkan dengan menggambarkan berapa banyak perkara yang disertakan untuk ‘harga rendah, rendah’ ​​ini

2) Fokus pada bagaimana perasaan pembeli, bagaimana mereka akan memakai pakaian yang lebih kecil, bagaimana mereka akan menarik perhatian lawan jenis  

Pilihan kedua adalah setakat ini cara yang lebih strategik untuk menjual dan lebih berkesan kerana ia bercakap kepada kebenaran universal.

Matlamat lain dari halaman penjualan yang baik adalah membina kepercayaan dan autoriti. Anda ingin memastikan bahawa orang yang membeli dari anda percaya bahawa anda tahu apa yang anda bicarakan dan anda mahu mereka merasa selamat semasa membuat pembelian.

Ini adalah salah satu sebab anda harus menggunakan alat seperti PayPal untuk memproses pesanan – ia menimbulkan keakraban dan kepercayaan kerana ia adalah sesuatu yang telah digunakan orang sebelumnya atau sekurang-kurangnya pernah mendengarnya.

Cara lain untuk membina kepercayaan adalah dengan mendorong orang untuk mempercayai tuntutan dan pernyataan anda. Salah satu cara untuk melakukannya adalah dengan mencuba dan menyandarkan apa yang anda katakan dengan tokoh, kajian dan sumber autoriti. Jangan hanya mendakwa bahawa jenis diet tertentu dapat membantu orang menurunkan berat badan: tunjukkan jumlahnya!

Akhirnya, setelah anda berjaya menarik minat dan membina kepercayaan, tujuan akhir salinan penjualan yang baik adalah membuat seseorang klik untuk membeli. Untuk melakukan ini, anda perlu mewujudkan rasa mendesak. Orang cenderung membuat keputusan pembelian berdasarkan emosi mereka, bukan logiknya. Sekiranya anda memberi pembeli masa anda untuk mempertimbangkan sama ada mereka benar-benar memerlukan sesuatu atau tidak, mereka biasanya akan membuat kesimpulan bahawa mereka tidak memerlukannya.

Tetapi mempromosikan proposisi nilai itu menjadikan produk kelihatan berubah hidup. Begitu juga dengan berfokus pada cara mereka membuat mereka merasa . Anda kini mempunyai mereka yang sangat mempertimbangkan untuk mengklik ‘Beli’ secara impulsif dan anda perlu memastikan bahawa mereka terus melakukannya dan melakukannya.

Untuk melakukannya, anda boleh membuat bekalan terhad. Pilihan lain adalah memperkenalkan tawaran khas yang hanya akan bertahan dalam jangka masa tertentu. Kini, pengguna harus bertindak pantas atau berisiko tidak mendapat produk atau membayar lebih banyak untuknya. Ini cukup untuk mendorong mereka mengklik butang beli dengan cepat, dan bukannya mempunyai masa untuk mempertimbangkan semula!

Membuat Pengeditan dan Menambah Butang PayPal

Sebilangan besar perkara ini sudah dilakukan untuk anda. Ini adalah sesuatu yang diketahui oleh pencipta PLR dan mencari nafkah, jadi anda boleh yakin bahawa halaman penjualan anda akan diuji dan diuji semula untuk memastikan bahawa halaman tersebut mendorong penukaran. Dengan menggunakan maklumat di atas, anda boleh membuat perubahan yang anda rasa sesuai untuk bergantung pada pembeli anda sedikit lagi. Ini sangat berguna sekiranya anda memahami khalayak khusus anda, dan dengan cara itu, anda boleh memikirkan apa yang mereka mahukan dan bagaimana anda akan menawarkannya.

Salah satu kaedah paling mudah untuk melihat penjualan produk adalah dengan menyelesaikan masalah. Kenal pasti masalah tertentu yang ada pada kumpulan tertentu dan kemudian selesaikan. Dengan cara itu, anda hampir dapat menjamin aliran penjualan yang stabil!

Yang perlu anda ubah, bagaimanapun, adalah butang pembayaran anda. Untuk melakukan ini, anda akan menggunakan PayPal untuk membuat butang ‘Beli Sekarang’ anda sendiri (disebut butang tindakan untuk menggunakan bahasa industri).

Pertama, anda perlu membuat Perniagaan PayPal atau Akaun Premier PayPal anda sendiri. Sekiranya anda belum melakukannya, anda akan mendapat petunjuk di laman web PayPal sendiri.

Dari situ, anda perlu membina butang pembayaran. Ini membolehkan orang membayar melalui akaun PayPal mereka sendiri, atau menggunakan kad kredit atau debit jika mereka belum mempunyai akaun.

Untuk terus maju, log masuk ke akaun PayPal anda dan kemudian cari pilihan ‘Alat’ di bahagian atas halaman dan kemudian ‘Semua Alat’. Di sini, anda harus mencari pilihan ‘Butang PayPal’ dan anda akan dapat mengklik ‘Buka’.

Di halaman ‘Tombol Tersimpan Saya’ , Anda akan melihat tajuk yang disebut ‘Item Berkaitan’ dan di bawah ini, anda akan melihat pilihan untuk ‘Buat Butang Baru’.

Apabila anda mengkliknya, halaman ‘ Buat Butang PayPal ‘ akan terbuka.

Anda kemudian akan disajikan dengan menu drop-down, dari mana anda dapat memilih jenis butang PayPal yang ingin anda laksanakan. Sebagai contoh, anda mungkin mahu membuat pilihan ‘Tambah ke Keranjang’, yang bagus untuk e-dagang. Walau bagaimanapun, untuk tujuan kami, anda hampir selalu mahu menggunakan butang ‘Beli Sekarang’.

Seterusnya, anda perlu menambahkan Nama Item . Sudah tentu ini akan menjadi nama produk digital yang anda jual! Sekiranya anda menggunakan nombor penjejakan untuk tujuan penjejakan anda sendiri, maka ini adalah peluang untuk menambahkannya juga. Tetapi ia adalah pilihan sepenuhnya.

Di bawah harga, anda sudah tentu ingin menambahkan harga pilihan anda untuk produk tersebut. Anda mungkin mahu menambah beberapa pilihan harga, dan anda juga akan melihat pilihan untuk itu. Anda juga boleh menukar mata wang lalai.

Setelah anda berpuas hati dengan segala-galanya, klik pada ‘ Buat Butang ‘ dan butang anda akan disimpan. Ini akan menghasilkan kod HTML dan dari sana, anda boleh menyalin dan menampal kod tersebut ke laman web anda.

Perhatikan bahawa anda mungkin juga ingin menyesuaikan penampilan butang anda. Klik ‘ Sesuaikan Teks atau Rupa’ dan kemudian pilih dari pilihan yang berikut. Ini termasuk pilihan untuk membuat butang lebih kecil, untuk menunjukkan logo kad kredit atau bahkan untuk menetapkan gambar latar belakang khusus untuk butang.

Anda juga akan mempunyai pilihan untuk memilih halaman mana yang akan dihantar pembeli anda setelah pembelian mereka. Ini mungkin di mana mereka boleh memuat turun produk mereka, atau mungkin hanya laman terima kasih (anda boleh menghantar produk itu sendiri sekiranya demikian, atau anda boleh membuat beberapa e-mel yang dihasilkan secara automatik untuk melakukan perkara yang sama).

Fikirkan bagaimana anda mahukan pengalaman itu untuk pembeli anda, dan jika anda telah diberi ‘halaman terima kasih’, tentu saja menggunakannya!

Nota sampingan: Sekiranya anda menginginkan kaedah alternatif untuk menambah butang pesanan dengan ciri tambahan untuk menguruskan produk anda, pertimbangkan untuk menggunakan JVZoo.

Anda boleh melihat tutorial berikut tentang cara mengatur corong penjualan di JVZoo:

Memuat naik Fail Anda

Setelah anda membuat perubahan yang anda mahukan, anda pasti mudah memuat naik fail anda dan meneruskannya. Sekiranya anda menggunakan laman WordPress anda sendiri, anda boleh menyalin dan menampal teks dan memuat naik gambar melalui panel kawalan.

Jika tidak, jika anda mempunyai fail HTML yang siap digunakan, anda boleh menggunakan pengurus fail yang disertakan dengan penyedia hosting anda, atau FileZilla. Objektifnya adalah untuk memuat naik fail ke direktori root laman web anda. Cari folder dengan nama laman web anda dan domain utama akan di-root dalam folder public_html. Fail yang disebut ‘Index.html’ adalah fail yang akan dilihat oleh pelawat terlebih dahulu.

Untuk melakukan ini melalui Filezilla, anda perlu memasukkan URL (dengan awalan FTP) dan kemudian nama pengguna dan kata laluan anda untuk menyambung. Dari sana, anda boleh menyeret dan melepaskan fail seperti yang anda lakukan dalam penjelajah dan mereka akan mula menyalinnya.

Untuk melakukannya melalui pengurus fail yang disertakan dengan akaun hosting anda, cari pengurus di cPanel (ini adalah panel kawalan yang disertakan dengan kebanyakan akaun hosting yang lebih besar) dan kemudian cari butang ‘Muat Naik’. Dari sini, anda akan dapat memilih fail yang anda mahukan dan kemudian menontonnya apabila fail tersebut dimuat naik satu demi satu. Sekali lagi, pastikan anda berada di direktori yang betul terlebih dahulu!

Penting: Sebelum anda ‘membuat siaran langsung’ dan mula mempromosikan halaman penjualan anda, selalu pastikan bahawa anda menguji halaman dan juga menguji butangnya. Jika tidak, anda mungkin mendapati bahawa halaman tidak menunjukkan, bahawa pembayaran tidak sampai kepada anda atau pelanggan anda tidak dapat mengakses produk mereka. Yang terakhir ini boleh merosakkan reputasi anda dan mencegah penjualan di masa hadapan.

Oleh itu, ikuti keseluruhan proses menggunakan komputer rakan atau akaun lain dan lihat bagaimana mereka akan mengalaminya. Anda hanya boleh mengembalikan penjualan untuk mendapatkan bayaran PayPal kepada anda!

Bab 7: Cara Memperoleh Keikutsertaan Anda

Aspek penting lain dari kebanyakan pakej PLR adalah halaman ‘opt-in’. Ini berfungsi sama dengan halaman penjualan karena memiliki tujuan tunggal, tetapi berbeza kerana tujuan yang dimaksudkan adalah unik dari halaman penjualan.

Idea halaman pilihan adalah untuk membolehkan anda membina senarai mel yang dipenuhi petunjuk yang berpotensi ingin dibeli daripada anda.

Inilah kesepakatannya: mencuba seseorang yang baru saja memasuki laman web anda untuk membeli produk dari anda dengan segera adalah tugas bodoh. Semua yang cenderung berlaku adalah mereka akan merasa kecewa kerana ‘dijual kepada’ dan kemudian pergi ‘.

Tetapi dengan halaman pilihan – peluang untuk mendaftar ke senarai e-mel – anda menawarkan maklumat percuma . Ini lebih mudah untuk meyakinkan orang asing untuk pergi dan anda boleh memikirkannya seperti memperkenalkan diri anda pada tarikh yang hangat sebelum meminta nombor telefon mereka. Sebilangan besar pakej PLR akan memberi anda halaman pilihan dan kemudian juga memberi anda urutan autoresponder (ingat autoresponder menguruskan pemasaran e-mel anda) yang akan terdiri daripada beberapa e-mel yang telah dirancang untuk mendorong orang membukanya dan kemudian membina kepercayaan dan autoriti sehingga mereka menjadi berminat untuk membeli dari anda.

Apa pakej PLR paling akan juga menyediakan walaupun – dan ini adalah lebih penting – adalah beberapa jenis insentif. Insentif adalah barang percuma yang sangat diinginkan oleh pengunjung anda agar bersedia menyerahkan butiran akaun mereka.

Sekiranya anda pernah melihat video (sangat menjengkelkan) dari Tai Lopez di YouTube, maka ini adalah demonstrasi yang baik tentang bagaimana corong penjualan berfungsi. Tai bermula dengan mengebom petunjuk hebat dengan video melalui iklan YouTube. Sebilangan besar dari kita mengklik ‘Langkau’ tetapi sebilangan kecil akan dimenangkan oleh janjinya untuk ‘mengubah hidup anda dalam 3 minit’.

Sudah tentu salah satu daripada ‘3 petua hebat’ yang ditawarkan oleh Tai memerlukan penjelasan lebih lanjut tetapi jangan risau – maklumat yang dia tawarkan adalah percuma dan anda boleh mencarinya dengan mengklik pautan di bawah. Jadi, anda melakukannya dan anda dibawa ke halamannya. Memang maklumat itu percuma tetapi untuk mendapatkannya, anda perlu mengisi e-mel anda untuk menghantarnya kepada anda (ini adalah untuk ‘mencegah spam’ atau tentu saja omong kosong). Oleh itu, anda melakukannya dan anda mendapat laporan percuma anda.

Dalam laporan percuma, produk sebenar dipromosikan dengan harga $ 100. (Produk $ 100 juga mempromosikan FYI produk $ 1,000).

Dan jika anda tidak menang dengan ini, maka beberapa e-mel yang diikuti akan cukup untuk mendorong anda mempertimbangkan semula untuk membuat pembelian.

Anda telah pergi dari seseorang yang kesal oleh Tai dan ingin ditinggalkan sendirian, kepada seseorang yang baru menghabiskan $ 1,000 untuk mengunjungi seminarnya. Ini adalah kekuatan ‘corong penjualan’ dan langkah pertama dan terpenting adalah untuk mempromosikan senarai mel melalui insentif – atau ‘magnet’ (oleh itu nama laman ListMagnet).

Cara Menyiapkan Halaman Pilihan Anda

Untuk mendapatkan halaman pilihan anda secara dalam talian, anda dapat mengikuti langkah yang sama seperti yang kami gunakan untuk menjadikan laman penjualan berjalan dan berjalan. Perbezaannya adalah bahawa bukannya menyiapkan butang ‘Beli Sekarang’, tugas anda adalah sebaliknya untuk menyediakan butang langganan.

Dan untuk melakukannya, anda perlu menggunakan autoresponder anda. Kami melihat tiga perkara sebelumnya tetapi yang paling saya cadangkan adalah AWeber. Untuk menggunakan ini untuk membuat senarai anda, klik butang di bahagian atas yang tertera ‘Urus Daftar’ dan kemudian pilih ‘Buat Senarai’.

Dari sini, anda kemudian akan membuat senarai anda. Ini adalah satu perkara hebat mengenai AWeber – ia membolehkan anda mempunyai banyak senarai sekaligus sehingga anda dapat memilikinya untuk setiap produk digital jika anda mahu dan / atau satu untuk jenama utama anda.

Anda perlu memasukkan beberapa butiran seperti alamat hubungan dan laman web anda dan kemudian maklumat yang anda ingin paparkan mengenai anda semasa e-mel keluar. Anda juga boleh menamakan senarai anda dan anda harus memilih sesuatu yang logik di sini demi kepentingan organisasi.

Terangkan senarai dan kemudian buat mesej untuk pengesahan anda. Sebilangan besar autoresponden kini menggunakan ‘double opt-in’, yang bermaksud bahawa pelawat baru anda perlu mendaftar dan kemudian mengesahkan alamat mereka. Ini adalah cara penting untuk mencegah orang daripada membuat pengesahan secara tidak sengaja, untuk mencegah orang daripada mendaftar yang tidak pernah memeriksa e-mel mereka, dan untuk mencegah spam. Membangun senarai besar tidak penting – membina senarai yang sangat disasarkan dan terlibat adalah yang penting!

Terpulang kepada anda seperti apa pesan alu-aluan anda tetapi tentunya anda ingin memastikannya merangkumi pautan ke produk yang dijanjikan oleh pelanggan anda! Anda juga boleh memilih tajuk subjek anda sendiri tetapi adalah idea yang baik untuk memilih salah satu daripada mesej yang telah “diluluskan” kerana ini akan meningkatkan kadar klik sambil mengelakkan penapis spam.

Klik ‘Setujui Mesej & Buat Senarai’ dan senarai anda kini sudah siap!

Seterusnya adalah membuat borang yang akan masuk di laman web anda. Untuk melakukan ini, anda perlu memilih tab ‘Mendaftar Borang’ dari menu dan kemudian memilih ‘Buat Borang Daftar’. Langkah-langkah yang diikuti sangat jelas dan senang diikuti. Anda boleh memilih templat yang ingin anda gunakan jika ada atau anda boleh membuat sesuatu yang baru. Pilih sesuatu yang sesuai dengan reka bentuk laman web anda sambil menonjol.

Anda juga perlu memilih maklumat apa yang ingin anda kumpulkan. Semakin mudah anda menyimpannya, semakin mudah untuk meyakinkan orang untuk mendaftar. Tetapi dengan itu, lebih banyak data akan memudahkan anda menjual dan bahkan bermaksud bahawa senarai mel anda sendiri mungkin bernilai sesuatu di masa depan, yang bermaksud bahawa anda sebenarnya boleh menjualnya!

Pilih tajuk untuk memutuskan bagaimana anda mahu borang itu diumumkan dan pilih nama untuknya. Anda juga ingin memilih halaman terima kasih, yang merupakan tempat lain di mana anda boleh memasukkan pautan muat turun anda jika anda mahu. Ini mungkin telah ditentukan oleh fail yang telah anda sediakan… ikutlah!

Dan tentu saja , anda perlu menguji bahawa semuanya berfungsi semula sebelum disiarkan secara langsung!

Bab 8: Cara Memulakan Penjualan

Sekarang semuanya berjalan lancar, langkah seterusnya adalah memulakan penjualan produk anda. Dengan halaman jualan dan berjalan dan menganggap bahawa ia telah direka dengan baik, membuat jualan harus menjadi semudah hanya mengarahkan lalu lintas ke laman web anda. Walaupun begitu, anda juga perlu memastikan bahawa anda memandu jenis lalu lintas yang disasarkan (iaitu, orang yang sebenarnya ingin membeli daripada anda) dan anda perlu menjangkau orang-orang itu. Petua dalam bab ini akan mengisi anda…

Iklan Facebook

Salah satu cara termudah untuk mula menjana penjualan produk anda adalah dengan mempromosikan halaman penjualan anda melalui Iklan Facebook. Ini adalah iklan PPC, yang bermaksud ‘bayar per klik’ – anda hanya membayar apabila seseorang benar-benar mengklik satu! Lebih baik lagi, mereka sangat disasarkan, yang membolehkan anda menapis kepada siapa anda memaparkan iklan; berdasarkan jumlah maklumat yang banyak yang mereka berikan kepada rangkaian sosial. Anda boleh memaparkan iklan anda kepada orang-orang di wilayah tertentu, orang-orang dari usia tertentu, atau orang yang mempunyai minat tertentu. Anda boleh memilih status hubungan mereka, pendapatan mereka, sama ada mereka pemilik rumah…

Dan ini sangat berguna, kerana jika anda mempromosikan buku perancangan perkahwinan anda kepada seseorang yang anda kenali bertunangan, maka peluang anda untuk berjaya adalah tinggi. Sekiranya buku anda ‘merancang perkahwinan dengan anggaran’ dan anda menyasarkan orang yang terlibat dengan sasaran pendapatan yang lebih kecil, maka peluang anda untuk berjaya lebih tinggi!

Kerana anda tahu berapa banyak yang anda bayar per klik, itu bermakna anda tahu dengan tepat berapa banyak yang anda bayar untuk setiap pelawat. Sekiranya anda juga tahu berapa peratus pelawat anda membeli produk anda dan anda tahu berapa banyak keuntungan yang anda hasilkan dari setiap penjualan tersebut, maka anda boleh menggabungkan semua pengetahuan tersebut untuk mengira jumlah yang dapat anda bayar untuk klik anda dan masih terus memperoleh keuntungan .

Ingat, kuncinya adalah untuk tidak mendapatkan sebanyak mungkin klik kerana ini akan memakan banyak wang. Kuncinya adalah untuk mendapatkan klik dari orang yang mengetahui apa yang mereka klik – jadi sangat deskriptif dalam iklan anda! Dengan cara itu, anda akan mendapat kadar penukaran yang lebih tinggi dan margin keuntungan yang lebih tinggi.

Hebahkan di Media Sosial / Blog / E-mel

Sebilangan besar orang yang membaca buku ini akan berjaya menjalankan laman web. Dalam hal ini, mereka mungkin membaca dengan harapan dapat meningkatkan keuntungan mereka dari laman web atau blog tersebut dengan menjual produk, daripada hanya bergantung pada klik untuk menjana pendapatan.

Sekiranya itu anda, maka semoga anda sudah mempunyai beberapa jenis ikutan di media sosial, anda akan mempunyai orang yang membaca blog anda dan anda sudah mempunyai senarai mel. Cara mudah untuk mula membuat penjualan adalah dengan berteriak tentang produk baru melalui saluran ini dan membuatnya terdengar luar biasa. Sekiranya anda telah melakukan kerja anda, maka pengikut harus menjadi peminat anda yang mempercayai apa yang anda katakan dan apa yang anda harus jual dan ini bermaksud penukaran besar bagi anda – semuanya bergantung pada seberapa baik anda memperlakukan pengikut anda.

Walau apa pun, anda boleh menggunakan strategi ini untuk mendapatkan dorongan besar dalam penjualan sejak awal dan terutama jika anda bijak membina gembar-gembur. Jangan hanya mengumumkan produk anda dan berharap orang mula membelinya: sebaliknya, biarkan minat berkembang perlahan dan dapatkan maklum balas. Beritahu khalayak anda bahawa anda sedang mengerjakan sesuatu yang mengagumkan dan beritahu mereka secara kasar kapan ia akan dilancarkan. Sekiranya anda memberitahu mereka tentangnya sebelum mereka dapat memilikinya, ia akan kelihatan lebih baik. Kami sentiasa mahukan apa yang tidak dapat kami miliki!

Beli Iklan Solo

Sekiranya anda tidak mempunyai khalayak sendiri, maka anda selalu dapat menggunakan orang lain! Inilah idea di sebalik iklan solo: mereka membenarkan anda membeli hak untuk menghantar mesej tajaan ke senarai mel orang lain. Dengan bayaran yang kecil, anda boleh meminta blogger besar mempromosikan produk anda dan menyatakan bahawa anda menjualnya. Anda boleh membelinya dari laman web seperti clickonomy.com , clickdrop.com dan UDIMI . Pastikan senarai yang anda bayar untuk diiklankan adalah besar, sesuai dengan niche khusus anda dan produk yang anda jual berkualiti tinggi. Anda ingin memilih senarai yang biasanya diisi dengan maklumat berkualiti tinggi dan sangat baik kerana dengan cara ini, pelanggan akan terbiasa benar-benar ingin membacamesej yang dihantar, yang bermaksud bahawa mereka mungkin akan benar-benar membaca iklan yang anda bayar!

Sekiranya anda tidak melalui laluan iklan solo, pilihan lain adalah melakukan ‘Pertukaran Iklan’. Ini bermaksud bahawa anda menghantar ke senarai mel anda sebagai pertukaran untuk orang lain yang menghantarnya ke mereka – mewujudkan pertukaran yang saling menguntungkan.

Akhirnya, pertimbangkan untuk mencari bentuk pemasaran influencer lain. Ini mungkin bermaksud meminta pengguna YouTuber atau Twitter yang terkenal untuk menyebut produk anda. Anda boleh memberikan salinan percuma untuk disemak, atau anda boleh membayar perkhidmatan tersebut.

Bab 9: Cara Meningkatkan Penjualan Menggunakan Penjualan

Cukup untuk menjual sebanyak mungkin produk anda adalah tujuan yang agak sederhana. Lebih baik lagi, adalah menggunakan produk baru anda untuk menjual produk baru yang lain . Dengan cara ini, anda dapat meningkatkan perniagaan dan meningkatkan keuntungan anda.

Upsell bermaksud anda menggunakan satu penjualan untuk membuat penjualan yang lain. Biasanya, penjualan kedua akan lebih besar dan lebih mahal, atau mungkin hanya perluasan produk yang anda jual menjadi pakej yang lebih besar.

Sebagai contoh, jika pakej PLR anda disertakan dengan banyak bahan percuma (peta minda, cheat sheet dll), maka anda boleh menahan sebilangannya dan mengekalkan harganya sedikit lebih rendah. Kemudian, apabila pembeli berada di POS (Point Of Sale – sesaat sebelum mereka mengklik ‘beli’), anda kemudian mengiklankan bahawa mereka dapat memperluas pakej mereka ke ‘pakej premium’ dengan harga hanya $ 15 lebih.

Ini dapat mendorong orang untuk membelanjakan lebih banyak daripada yang mereka lakukan. Sebabnya ialah sekarang mereka akan bersedia untuk membeli dan mereka telah membuat keputusan sukar untuk membelanjakan wang. Mereka bahkan memasukkan maklumat mereka, jadi ‘penghalang penjualan’ sangat kecil. Lebih-lebih lagi, mereka sudah membelanjakan $ 50, dalam hal ini, $ 15 tidak banyak tambahan.

Dan tidak ada yang suka mengetahui bahawa mereka kehilangan atau mendapat versi ‘dud’.

Ini berlaku walaupun untuk pelanggan yang tidak pernah bersetuju untuk produk $ 65 di muka!

Ada cara lain untuk mempermanis perjanjian itu juga. Bagaimana dengan merakam versi video / audio produk utama anda? Ini adalah kaedah terbaik untuk meningkatkan nilai produk anda dan menjana lebih banyak hasilnya.

Pilihan lain ialah menggabungkan beberapa buku menjadi satu pakej besar – memastikan bahawa buku-buku itu relevan. Perkara yang baik di sini adalah bahawa anda tidak memberikan apa-apa untuk memberikan apa yang kelihatan seperti dua kali ganda dari nilai yang anda berikan sebelumnya.

Membuat Jualan Tambahan

Anda juga boleh menggunakan penjualan awal anda untuk membuat penjualan yang sama sekali tidak berkaitan. Salah satu cara untuk melakukannya adalah dengan menjual item ‘tiket lebih besar’, yang merupakan salah satu sebab utama untuk membina corong penjualan di tempat pertama.

Sekiranya anda mempunyai akses ke produk luar biasa yang anda fikir dapat menjual dengan harga $ 700, maka anda perlu berhati-hati dengan cara anda mempromosikan produk tersebut. Cara terbaik untuk terus maju adalah dengan mendorong pelanggan anda membuat pembelian $ 35 terlebih dahulu.

Mengapa?

Kerana dengan cara ini, mereka akan melihat bahawa anda mampu memberikan nilai dan anda boleh dipercayai. Lebih-lebih lagi, mereka akan mengetahui dengan tepat cara membuat pesanan dari anda dan butirannya masih boleh disimpan di laman web anda! Kesederhanaan itu sendiri bagi mereka untuk mengubah pesanan kecil itu menjadi besar, jadi anda hanya memerlukan satu saat di mana keinginan mereka mengatasi otak mereka yang ‘masuk akal’.

Selain mempromosikan produk yang lebih besar ini melalui e-mel, anda juga boleh memasukkan rujukan ke dalam produk utama yang anda jual.

Pilihan lain adalah dengan menawarkan bonus potongan wang kepada mereka yang telah membeli dari anda. Mereka sekarang bukan hanya memiliki kepercayaan, keakraban dan kemudahan membeli, tetapi mereka juga memiliki insentif tambahan untuk bertindak cepat dan mendapatkan lebih banyak nilai dari Anda. Dengan cara ini, anda dapat mendorong penjualan lebih banyak daripada yang anda boleh!

Kesimpulan dan Ringkasan

Jadi, di sana anda memilikinya: anda sekarang semoga mengetahui semua perkara yang mungkin perlu anda ketahui untuk keluar dan mula menjual produk PLR. Ini adalah model perniagaan yang sangat mudah tetapi hanya jika anda berhati-hati memilih produk yang tepat dan memasarkannya dengan cara yang betul.

Perkara yang hebat adalah bahawa ia tidak akan dikenakan biaya untuk mengulang, menguji dan menguji lagi. Sekiranya buku anda tidak terbang dari rak digital seperti yang anda harapkan, maka anda hanya boleh mengedit halaman penjualan anda, atau anda boleh mengubah kempen iklan anda. Mungkin anda perlu menurunkan harga? Mungkin anda perlu membuang lebih banyak barang percuma? Walau apa pun keadaannya, teruskan bereksperimen dan tweak dan akhirnya anda akan membuat sesuatu yang sangat digemari orang dan anda akan menjual dalam jumlah besar.

Dan setelah anda mencapainya, anda akan mempunyai ‘formula kemenangan’ yang anda perlukan untuk keluar dari sana dan mula menjual lebih banyak e-buku. Anda juga boleh menggunakan ini untuk membeli masa untuk menulis eBook anda sendiri, atau untuk menunjukkan permintaan dan memperbaiki teknik anda!

Yang perlu anda lakukan ialah:

  • Cari penjual PLR yang anda percayai
  • Cari produk yang menawarkan sesuatu yang berbeza dan memberikan nilai yang baik
  • Pastikan ia merangkumi semua bahan pemasaran yang mungkin anda perlukan
  • Beli lesen PLR penuh
  • Buat suntingan yang anda anggap sesuai – padankan dengan jenama anda, ubah tajuk dan frasa yang sesuai
  • Outsource suntingan tambahan jika ada sesuatu yang tidak dapat anda atasi sendiri
  • Sediakan akaun hosting anda sendiri dengan CoolHandles atau HostGator
  • Dapatkan nama domain
  • Muat naik fail
  • Buat butang ‘Beli Sekarang’ PayPal
  • Tambahkan ini ke halaman jualan
  • Mulakan iklan melalui Facebook, media sosial dan saluran lain
  • Keuntungan
  • Ulangi!

Dengan PLR, tidak mungkin lebih mudah untuk terus menambahkan lebih banyak produk dan terus mengembangkan potensi penghasilan dan keterlibatan khalayak anda.

Hari-hari anda menjana wang dengan banyak melalui klik AdSense sudah berakhir, hari-hari anda menunda menulis karya eBook anda telah berakhir. Dan hari-hari anda berjuang selama berjam-jam untuk membuat kandungan dan bahan pemasaran sudah berakhir.

Cukup muat turun, edit, muat naik, dan mula untung!

Beri maklum balas

Please enter your comment!
Please enter your name here