Panduan Untuk Kajian Niche Yang Menguntungkan

Salah satu pemasar yang paling sukar yang perlu dilakukan adalah memilih tempat untuk dipasarkan. Pilihan ini boleh membuat atau memecahkan usaha anda untuk membuat wang secara dalam talian, dan terlalu banyak pemasar membuat kesilapan yang sering membawa maut ke dalam penurunan berat badan atau membuat wang secara online niche.

Kerana ini adalah niche lalu lintas yang tinggi dengan banyak wang yang akan dibuat di dalamnya, ramai yang merasa mereka akan melompat ke dalam niche ini kerana mereka harus mudah membuat wang masuk.

Salah !!

Niches ini adalah niche paling sukar untuk pemasar baru untuk menghasilkan wang. Pertandingan ini sengit, pembeli cerdas dan anda dengan cepat dapat mencari sumber dan motivasi anda yang terkuras ketika anda berbaring di ambang menyerah. Walaupun terdapat wang yang akan dibuat dalam rangkaian ini, terdapat ceruk-ceruk lain yang lebih mudah untuk menghasilkan wang apabila anda memulakannya. Jika anda berazam untuk pergi ke salah satu ceruk-ceruk ini, maka berbuat demikian apabila anda ditubuhkan dan telah mempelajari tali. Anda akan berada dalam kedudukan yang lebih baik untuk menangani mereka.

Ramai pemasar memberitahu anda untuk memulakan dalam niche yang anda berminat, iaitu sesuatu yang anda seorang peminat atau bersemangat. Ini boleh menjadi idea yang baik kerana lebih mudah bagi anda untuk dimotivasi oleh sesuatu yang anda minat. Ia membolehkan anda memberi tumpuan kepada pemasaran Internet dan tidak perlu belajar tentang niche juga.

Walau bagaimanapun, terdapat beberapa kes di mana niche hanya tidak menguntungkan. Terdapat beberapa hobi dan minat yang tidak meminjamkan diri kepada pemasaran. Seni bela diri cenderung menjadi satu di mana orang akan membeli DVD sekali-sekala atau buku, tetapi itu sahaja. Bandingkan ini dengan peminat besbol yang akan membeli hampir apa-apa kaitan dengan pasukannya!

Adalah penting apabila anda memilih niche itu adalah salah satu tempat orang membuat pembelian atau klik pada iklan dalam talian. Sesetengah niche orang semata-mata mencari maklumat. Sebagai contoh, niche Jangkitan Telinga Anjing mungkin mempunyai banyak lalu lintas dan sedikit persaingan tetapi orang cenderung mencari maklumat sebelum mereka membuat keputusan sama ada atau tidak untuk mengambil anjing mereka kepada doktor haiwan. Mereka tidak ingin membeli produk berkaitan anjing. Ini menjadikan niche yang sangat miskin.

Walau bagaimanapun, niche seperti Outdoor Heaters adalah niche yang lebih baik kerana orang cenderung mencari maklumat untuk membantu mereka memutuskan untuk membeli produk, yang mereka sering akan membeli dalam talian. Anda perlu mempertimbangkan sama ada produk atau niche yang anda ingin promosikan adalah sesuatu yang dibeli oleh orang dalam talian. Sesuatu seperti kasut, barang kemas mahal dan jam tangan tidak cenderung dibeli secara dalam talian.

Fikirkanlah, jika anda membeli jam tangan Rolex $ 10,000, anda akan membelinya dari Internet untuk menyimpan beberapa dolar atau anda akan membelinya dari sebuah kedai yang bereputasi sehingga anda memastikan anda mendapat jam tangan yang berkualiti, tulen dan baik.

Semua ini adalah perkara yang perlu anda pertimbangkan apabila anda memilih niche anda. Adalah penting bagi anda bahawa anda mendapati niche yang tidak hanya menguntungkan, tetapi satu di mana anda boleh realistik membuat wang dengan tahap persaingan dalam niche.

Sekiranya tahap persaingan terlalu tinggi, anda akan berjuang untuk mendapatkan kedudukan laman web anda di enjin pencarian. Sekiranya anda mempunyai poket yang mendalam dan merancang untuk bergantung pada pengiklanan berbayar maka ini tidak akan menjadi kebimbangan, tetapi kebanyakan kita akan menginginkan beberapa lalu lintas yang bebas organik juga.

Laporan ini adalah mengenai bagaimana anda dapat mencari ceruk menguntungkan dengan mudah. Jangan bimbang, ada puluhan ribu di luar sana yang anda boleh bekerja dan membuat wang dari.

Apa yang Harus Diperhatikan Dalam Niche

Pertama, anda perlu memahami apa yang perlu dicari dalam bidang yang berpotensi. Anda boleh melakukan penyelidikan khusus seperti yang kita ceritakan di sini atau anda boleh memberi tumpuan kepada subjek yang anda sukai dan mempunyai pengetahuan tentang sudah.

Tugas pertama anda adalah untuk menuliskan senarai semua perkara yang anda pandai, semua kemahiran anda, dan semua perkara yang membakar kebakaran anda, tidak kira betapa bodoh, tidak penting atau kecil.

Jeda membaca laporan ini sekejap dan tuliskan sedikit ke bawah, dan kemudian kembali ke laporan dan anda boleh melihat bagaimana untuk menilai subjek (atau relung) yang anda pilih. Fikirkan hobi, minat, pasukan sukan yang anda ikuti, pekerjaan dan perkara lain yang anda tahu dengan baik.

Kini, anda perlu mempunyai beberapa idea tentang beberapa niche yang anda ingin selesaikan sehingga anda perlu memahami sama ada atau tidak niche itu menguntungkan dan yang patut diburu. Jangan khawatir jika kebanyakan idea anda berakhir sebagai niche tidak akan ada, sekurang-kurangnya ada satu permata di sana yang anda boleh membuat laman web dan memulakan pemasaran niche.

1) Adakah Orang Beli Dari Talian Niche Ini?

Tidak semua yang dijual dalam talian dan anda perlu mempertimbangkan ini apabila memilih apa yang anda akan mempromosikan. Sesetengah item, seperti kasut, sebagai contoh, benar-benar tidak menjual dengan baik dalam talian kerana terdapat variasi dalam gaya dan sesuai. Sangat sedikit orang yang memerintahkan kasut mereka dari Internet kerana mereka lebih suka mencuba mereka terlebih dahulu.

Perhiasan dan jam tangan yang mahal adalah perkara lain yang tidak dijual secara online. Jika anda akan menghabiskan $ 10,000 pada jam tangan maka anda tidak akan memerintahkannya dari Internet untuk menjimatkan beberapa ratus dolar!

Perhatikan niche yang anda sedang mempertimbangkan dan lihat jika orang membeli secara dalam talian. Berapa banyak ulasan yang terdapat pada produk Amazon? Berapa banyak iklan AdWords yang ada ketika anda mencari kata kunci? Berapa banyak laman web di sepuluh teratas menjual produk berbanding berapa banyak yang hanya memberikan maklumat?

Ini akan memberi anda idea sama ada orang membeli produk yang anda sedang mempertimbangkan untuk mempromosikan dalam talian atau tidak. Jika mereka tidak membelinya secara online maka ada sedikit perkara yang cuba untuk menjualnya.

2) Berapa Banyak Orang Lain Pemasaran Dalam Niche Ini?

Ini adalah satu lagi pertimbangan penting apabila memilih niche. Jika terdapat banyak orang lain yang mempromosikan produk dalam bidang ini maka ia lebih daripada mungkin yang menguntungkan.

Sekiranya terdapat hanya beberapa atau tidak ada orang yang mempromosikan produk, anda perlu bertanya-tanya apakah ia tidak menjual secara online atau jika anda telah menemui niche yang belum diterokai. Yang terakhir tidak mungkin, tetapi mungkin. Adakah penyelidikan anda untuk mengetahui sama ada niche adalah salah satu yang menguntungkan.

Ini juga akan memberi anda gambaran persaingan dalam bidang ini. Niche dengan persaingan yang terlalu banyak mungkin terlalu sukar bagi anda untuk mendapatkan lalu lintas masuk, melainkan jika anda membayar untuk lalu lintas yang ada.

Anda memerlukan keseimbangan persaingan dan lalu lintas yang betul. Kemahiran anda dalam SEO dan belanjawan anda untuk trafik berbayar akan menentukan sejauh mana tahap persaingan yang anda boleh bekerjasama.

3) Adakah Orang Cari Untuk Niche Ini Di Internet?

Ini adalah di mana anda menentukan sama ada terdapat trafik yang mencukupi untuk menjadikannya pemasaran yang bernilai di niche yang anda pilih.

Sekiranya tidak ada pencarian yang mencukupi setiap bulan maka anda akan mendapat sedikit trafik, bermakna pendapatan anda akan menjadi rendah. Anda perlu mengimbangi trafik berbanding pendapatan. Jadi niche di mana anda mendapat bayaran $ 500 jualan mungkin menguntungkan untuk masuk dengan hanya 500 carian sebulan, tetapi niche yang hanya membayar $ 5 jualan tidak akan bernilai banyak kepada anda.

Adalah penting untuk anda menentukan berapa ramai orang yang sebenarnya mencari produk yang anda promosikan untuk menentukan betapa menguntungkan niche tersebut untuk anda.

Ingatlah bahawa niche yang lebih menguntungkan dan niche trafik yang tinggi mungkin mempunyai persaingan yang lebih banyak, bermakna ia boleh menjadi lebih sukar bagi anda untuk meletakkan kedudukan dalam enjin carian dan mula mendapat pendapatan. 4) Masalah Apa Sebab Orang Ini Akan Pergi Ke Internet Orang-orang datang dalam talian untuk membeli produk kerana mereka mempunyai masalah yang mereka mahu penyelesaian.

Sama ada mereka datang dalam talian untuk membeli tukang periuk, menyelesaikan masalah kesihatan atau membeli jersi untuk pasukan sukan kegemaran mereka, mereka telah datang dalam talian untuk menyelesaikan masalah.

Pada mulanya, ada masalah ialah mereka mahu memotong rumput mereka. Sekarang mereka mungkin mahu melakukannya dengan murah, kemas atau dalam gaya dengan menaiki mesin pemotong rumput. Anda perlu memahami mengapa mereka berada di laman web anda dan memasarkannya dengan sewajarnya.

Memahami masalah penonton berpotensi anda telah membantu anda memfokus kandungan laman web anda mengenai keperluan mereka. Semakin relevan kandungan anda adalah untuk pasaran sasaran anda, semakin besar kemungkinannya mereka tinggal di laman web anda dan akhirnya membeli.

Ini adalah salah satu rahsia besar pemasar yang membuat pendapatan sepenuh masa dalam talian. Walaupun ia memerlukan beberapa kerja tambahan di pihak anda, ini bermakna lebih berjaya dari laman web anda kerana ia lebih memenuhi keperluan pasaran sasaran anda.

Kenapa Evergreen Niches Sangat Menguntungkan

Setakat ini niche terbaik untuk dipasarkan adalah apa yang dikenali sebagai niche malar hijau. Takrifan niche malar adalah salah satu permintaan yang berterusan, tahun demi tahun.

Oleh itu, ceruk seperti selesema burung atau kematian Michael Jackson bukanlah tempat hiburan malar hijau kerana ia adalah kilat di dalam kuali. Mereka datang dan pergi dengan cepat. Pasti, anda boleh membuat laman web dalam niche seperti ini, keuntungan daripadanya semasa ia panas, tetapi ia tidak membina perniagaan jangka panjang kerana selepas kepentingan dalam subjek telah berkurang, laman web ini berhenti mendapat keuntungan.

Niche malar hijau adalah salah satu di mana kepentingan dalam niche adalah berterusan selama bertahun-tahun dan orang baru datang ke niche kerap.

Evergreen niches termasuk perkara seperti keibubapaan, hutang, taruhan, membuat wang, penurunan berat badan dan sebagainya. Ini adalah niche yang akan menguntungkan sekarang dan masih akan menguntungkan dalam setahun dan lima tahun.

Orang ramai ada hutang sekarang. Orang-orang berada dalam hutang sepuluh tahun yang lalu dan orang akan menjadi hutang dalam masa sepuluh tahun.

Orang mahu membuat lebih banyak wang sekarang. Mereka mahu membuat lebih banyak wang dua puluh tahun lalu dan mereka masih akan mahu membuat lebih banyak wang dalam masa dua puluh tahun.

Menubuhkan laman web dalam niche hijau bermakna bahawa anda boleh mendapat keuntungan dari satu laman web sekarang dan pada masa akan datang. Ini bermakna anda boleh bekerja sekali dan mendapatkan masa dan masa berbayar sekali lagi untuk usaha itu.

Mana-mana pemasar pintar akan menyedari bahawa ini adalah perkara yang baik dan cara terbaik untuk membina perniagaan jangka panjang yang mampan.

Ramai pemasar cenderung mempunyai gabungan laman web malar hijau dan laman web lain dalam portfolio mereka. Ini memberi mereka pendapatan yang baik. Mereka mempunyai pendapatan jangka panjang dari laman web niche yang malar hijau dan kemudian jangka pendek meningkatkan pendapatan dari niche bukan malar hijau.

Apabila anda sedang mempertimbangkan memasuki niche anda perlu menentukan sama ada ia adalah niche malar hijau atau tidak. Jika ia adalah malar hijau maka ia lebih menarik kepada anda sebagai pemasar.

Ingatlah bahawa apabila anda membina sebuah laman web di niche malar hijau anda boleh membina jangka panjang, pendapatan yang mampan. Membina laman web ini boleh memberi anda pendapatan stabil yang bagus untuk menggantikan pendapatan pekerjaan setiap hari.

Pastikan bahawa portfolio laman web anda mengandungi campuran niche malar dan niche lain kerana cara ini anda boleh mendapat keuntungan dari niche jangka pendek dan membina perniagaan jangka panjang.

Sebahagian daripada niche malar hijau yang paling popular termasuk:

  1. ADHD
  2. Jerawat
  3. Adopsi
  4. Alzheimer
  5. Pengurusan kemarahan
  6. Anti penuaan
  7. Antiquing
  8. Kebimbangan
  9. Arkeologi
  10. Artritis
  11. Asma
  12. Astronomi
  13. Sakit belakang
  14. Backpacking
  15. Memancing Bass
  16. Menjadi Seorang Jururawat
  17. Latihan Burung / Melatih Burung Anda untuk Bicara
  18. Bot & Pelayaran
  19. Bowling
  20. Tinju
  21. Perkhemahan dan kembara
  22. Seramik
  23. Cheerleading
  24. Catur
  25. Coops Chicken
  26. Keletihan kronik
  27. Kereta Klasik
  28. Memasak / Resipi
  29. Copywriting
  30. Menyembuhkan Buasir
  31. Menghias
  32. Kemurungan
  33. Diabetes
  34. Perceraian
  35. Latihan Anjing
  36. Dropshipping
  37. Gangguan Makan
  38. Perjudian
  39. Berkebun
  40. Dapatkan Ex Back anda
  41. Golf
  42. Bermain golf
  43. Rumah hijau
  44. Keguguran rambut
  45. Sakit kepala
  46. Penyakit jantung
  47. Kembara
  48. Bulan madu
  49. Perlumbaan kuda
  50. Latihan Kuda
  51. Cara Berteraskan
  52. Cara Bajet
  53. Bagaimana Menghilangkan Serangan Panik
  54. Cara Belajar Perancis
  55. Cara Belajar Bahasa Jerman
  56. Cara Belajar Guitar
  57. Cara Belajar Bahasa Itali
  58. Cara Belajar Bahasa Sepanyol
  59. Cara Main Piano
  60. Cara Bermain Biola
  61. Memburu
  62. Hipnosis
  63. Hipoglikemia
  64. Insurans (rumah / auto / hayat / haiwan kesayangan)
  65. Reka bentuk dalaman
  66. Melabur Dalam Emas
  67. Merajut
  68. Landskap
  69. Penjagaan Rumput
  70. Belajar Guitar
  71. Belajar Menari
  72. Belajar Menyanyi
  73. Kejurulatihan Kehidupan
  74. Resipi Rendah Lemak
  75. Trik Magic
  76. Nasihat Perkahwinan
  77. Seni mempertahankan diri
  78. Urut
  79. Penambahbaikan Memori
  80. Menopaus
  81. Kesihatan mental
  82. Kereta Model
  83. Ibu
  84. Motivasi
  85. Basikal gunung
  86. Sklerosis berbilang
  87. NLP
  88. Gangguan Obsessive Compulsive
  89. Makanan organik
  90. Keibubapaan
  91. Fotografi
  92. Poker
  93. Tembikar
  94. Kehamilan
  95. Psikik
  96. Psikologi
  97. Domain awam
  98. Quilting
  99. Racquetball
  100. Rafting
  101. Hubungan / Kencan
  102. Ragbi
  103. Berjalan
  104. Memancing air masin
  105. Scrapbooking
  106. Menyelam skuba
  107. Diri-Kemampanan (penjanaan kuasa solar / kuasa angin / air)
  108. Keibubapaan Tunggal
  109. Papan luncur
  110. Berski
  111. Snorkeling
  112. Snowboarding
  113. Berhenti merokok
  114. Berhenti Berdengkur
  115. Melayari
  116. Berenang
  117. Pembuangan Tatu
  118. Tenis
  119. Pengurusan masa
  120. UFO
  121. Bola tampar
  122. Perancangan Perkahwinan
  123. Ucapan Perkahwinan
  124. Pengurangan berat
  125. Latihan berat
  126. Membuat wain
  127. Kerja kayu
  128. Gusti
  129. Yoga

Mencari Produk Untuk Dipromosikan

Apabila datang untuk mencari produk untuk mempromosikan terdapat beberapa tempat berbeza yang boleh anda lihat. Anda mungkin mahu melihat Clickbank, Amazon, rangkaian CPA dan sebagainya.

Clickbank

Pasaran Clickbank adalah sumber produk yang baik. Terdapat banyak produk yang berbeza di sini yang boleh anda jual. Anda boleh menemui pasaran di http://www.clickbank.com/marketplace.htm .

Terdapat banyak produk yang berbeza di sini dalam banyak kategori yang berbeza, kebanyakannya adalah malar hijau.

Anda perlu dapat menentukan produk mana di sini adalah yang baik untuk mempromosikan dan yang mana yang patut dipertimbangkan. Terdapat banyak produk di sini yang bagus, dan banyak di sini yang tidak begitu baik. Anda tidak mahu menghabiskan masa anda mempromosikan produk yang tidak menjual kerana anda tidak akan menghasilkan wang daripadanya.

Ini adalah contoh produk di pasaran Clickbank. Anda dapat melihat bahawa ia memberitahu anda berapa banyak yang anda peroleh (secara purata) setiap jualan dan memberi anda keterangan produk. Beberapa deskripsi ini akan mempunyai pautan ke laman web dengan sumber afiliasi, yang boleh berguna jika anda menggunakannya.

Di bawah ini anda dapat melihat berapa banyak yang anda buat pada jualan awal ($ 18.97), dan peratusan yang anda perolehi dalam jualan, yang dalam kes ini adalah 75%.

Seterusnya anda dapat melihat jumlah rebil purata – yang bermaksud ini adalah keanggotaan bulanan (pendapatan berulang – yang bermaksud anda dibayar setiap bulan dari jualan awal). Di sini adalah $ 33.45 yang bermaksud bahawa orang tetap menjadi anggota selama 2 hingga 3 bulan secara purata.

Angka penting jika Graviti (Grav) yang di sini ialah 59.94. Ini adalah petunjuk bagaimana produk tersebut dijual di Marketplace Clickbank. Angka ini boleh dimanipulasi, jadi jangan ambilnya sebagai Injil.

Anda juga boleh melihat surat jualan kerana ini akan memberi anda idea tentang kualiti produk dan seberapa baik ia akan menjual untuk anda. Anda juga boleh menyemak untuk melihat bagaimana proses jualan berfungsi dan sama ada ID sekutu anda ditangkap atau tidak. Sesetengah halaman jualan berakhir sebagai halaman pemerasan dan anda mungkin mendapati ID sekutu anda tidak ditangkap, jadi ia patut diperiksa.

Anda juga boleh melakukan carian di Internet dan mencari ulasan produk untuk melihat sama ada ia baik atau tidak. Ingat bahawa jika anda mempromosikan produk yang tidak laku dengan baik maka anda akan berjuang untuk menghasilkan uang daripadanya. Ia adalah untuk kepentingan terbaik anda untuk mencari produk yang menjual dengan baik dan menukar dengan baik.

Apa sahaja niche pilihan anda, anda akan dapati beberapa produk yang baik untuk dipromosikan di sini.

Amazon

Amazon adalah pasaran terbesar di dunia dan anda boleh mencari produk di sini untuk hampir setiap niche yang anda boleh (dan tidak boleh) bayangkan.

Ini adalah produk fizikal yang dihantar ke pintu pelanggan anda. Kelebihan untuk mempromosi sesuatu dari Amazon ialah mereka jenama global yang dipercayai dan diakui oleh berjuta-juta dan berjuta-juta orang di seluruh dunia.

Amazon suka orang yang mempromosikan produk mereka dan mereka cuba menjadikannya semudah mungkin untuk melakukannya. Apabila anda mencari produk, anda akan melihat beberapa maklumat mengenainya:

Di sini anda dapat melihat penarafan yang diberikan kepada produk oleh orang-orang yang telah membelinya dan berapa banyak yang suka di sana. Ini memberi anda idea tentang betapa popularnya produk itu. Semakin banyak ulasan dan suka, lebih baik menjual produk itu.

Penarafan bintang juga sangat penting kerana ia merupakan petunjuk bagaimana kebaikan produk. Sesetengah produk boleh dijual dengan baik dan mempunyai penarafan bintang yang rendah manakala yang lain boleh menjual beberapa dan mempunyai penarafan bintang yang tinggi. Ini menunjukkan kepada anda apa yang orang yang membeli produk memikirkannya.

Lebih jauh ke bawah halaman ini anda akan dapati maklumat yang lebih terperinci tentang ulasan pelanggan. Apabila anda memilih produk dari Amazon, anda mahu sekurang-kurangnya 4 bintang dalam semakan untuk memastikan ia adalah penjual teratas. Kadang-kadang ia bernilai mempromosikan produk dengan bintang yang lebih sedikit, tetapi anda tidak mahu bergerak di bawah 3.

Di sini anda boleh melihat lebih banyak maklumat mengenai ulasan pelanggan dan anda juga boleh membaca ulasan. Jika terdapat banyak ulasan kualiti yang lebih rendah maka anda mungkin mahu melangkau mempromosikan produk kerana banyak daripada ini tidak menjual. Orang ramai cenderung melihat ulasan di Amazon sebelum mereka membeli jadi mereka adalah penyumbang utama kepada pelanggan berpotensi anda.

Amazon menyediakan beberapa bantuan lagi untuk anda dalam mencari produk untuk mempromosikan dengan menyediakan senarai produk jualan terbaik di laman web ini!

Ini boleh diakses di http://www.amazon.com/bestsellers. Di sini anda boleh melihat semua kategori yang berbeza dan melihat produk yang dijual dengan baik. Ini akan memberi anda idea yang baik tentang produk popular untuk dipromosikan.

Anda juga boleh melihat maklumat lain mengenai apa yang popular:

Sekali lagi, ini berguna dalam mengerjakan apa yang popular dan apa yang orang inginkan.

Semua ini adalah maklumat yang baik untuk membantu anda mencari produk berkualiti untuk mempromosikan dari Amazon.

Anda juga perlu memikirkan jumlah komisen yang akan dibayar. Anda memulakan komisen 4% dan ia meningkat berdasarkan jualan anda hingga 6% dan lebih tinggi. Ini bermakna bahawa pada produk $ 100 anda akan memperoleh $ 4.

Untuk mendapatkan sejumlah wang yang banyak, anda ingin memberi tumpuan kepada produk yang lebih mahal. Ini adalah pendekatan yang popular tetapi banyak orang melakukan ini. Anda boleh membuat beberapa wang yang baik daripada menumpukan pada produk harga rendah yang mempunyai jumlah jualan yang tinggi. Pasti anda boleh menjual satu produk $ 100, tetapi anda boleh menjual sepuluh $ 10 produk sebaliknya.

Satu perkara yang perlu diingat dengan Amazon adalah bahawa majoriti produk yang anda jual akan menjadi yang anda tidak benar-benar mempromosikan! Orang datang ke Amazon dari satu laman web dan meletakkan banyak produk lain ke dalam kereta mereka.

Anda akan dapati sebanyak 70-75% daripada produk yang anda jual akan menjadi yang anda tidak terus mempromosikan! Ini bagus untuk anda kerana ia bermakna lebih banyak wang di dalam poket anda. Ia adalah salah satu kelebihan besar Amazon dan mengapa ramai orang suka bekerja sebagai rakan Amazon.

Satu perkara … negara dan negara tertentu di Amerika Syarikat tidak layak menyertai program persatuan Amazon. Jika ini adalah anda maka anda perlu melihat alternatif. Yang baik adalah jaringan Gabungan Google atau Junction Komisi. Kedua-duanya adalah sumber produk fizikal yang baik untuk mempromosikan dari pelbagai jenis bekalan dan membayar komisen yang baik.

Mencari Kata Kunci Menguntungkan

Apabila anda telah menemui produk untuk mempromosikan maka anda perlu menentukan kata kunci apa yang hendak ditargetkan untuk menghasilkan keuntungan. Ini sangat penting kerana kata kunci adalah jenis sasaran pasar anda ke enjin carian untuk mencari tapak web anda.

Jika kata kunci mempunyai tahap persaingan yang terlalu tinggi maka anda akan berjuang untuk mendapatkan peringkat untuk itu dan mendapatkan lalu lintas enjin carian organik percuma. Jika ia tidak mempunyai carian yang mencukupi setiap bulan maka anda tidak akan mendapat pengunjung yang cukup untuk menjadikan laman web anda cukup menguntungkan.

Alat kata kunci luar Google (terdapat di sini) adalah alat percuma yang hebat untuk mencari kata kunci yang berkualiti. Terdapat banyak alat lain di pasaran, tetapi kebanyakannya menarik data mereka dari sini. Perbezaannya ialah antara muka pengguna, harga dan cara mereka membentangkan data.

Untuk bermula dengan anda, anda perlu tahu tentang kata kunci yang diketik orang ke enjin carian untuk mencari tapak seperti anda. Google sangat membantu di sini, kerana jika anda pergi ke Google.com dan ketik kata kunci utama anda, contohnya pelatihan anjing, anda mendapat beberapa saran tentang apa yang orang lain menaip:

Ini memberi anda idea yang baik tentang apa yang orang cari berdasarkan kata kunci anda. Anda kemudian boleh mengambil cadangan ini dan memberi mereka ke dalam alat kata kunci Google.

Jika anda menaip beberapa kata kunci utama anda di sini maka anda akan mendapat idea yang lebih baik tentang istilah yang dimuat orang ke enjin carian untuk niche anda. Ingat bahawa anda boleh menggunakan kata kunci ini di laman web anda dan mengoptimumkan halaman di sekelilingnya.

Seterusnya anda menuju ke alat kata kunci Google. Di penjuru kanan sebelah atas adalah pautan masuk – anda harus log masuk apabila anda mendapat sehingga 800 hasil kata kunci, lebih banyak data pada setiap kata kunci ditambah captcha yang mengganggu dihapuskan.

Apa yang anda lakukan ialah taip kata kunci anda (atau kata kunci) di dalam kotak tempat ia mengatakan Cari kata kunci seperti yang ditunjukkan di bawah. Anda boleh mengabaikan yang lain ke kotak di sini kerana apa yang kami lakukan tidak relevan.

Sebaik sahaja anda telah melakukan ini, anda klik pada tanda tambah di sebelah Pilihan Lanjutan:

Di sinilah anda memperbaiki jenis keputusan yang anda mahu lihat. Anda boleh memilih lokasi untuk melihat berapa banyak carian yang terdapat di negara itu dan juga bahasa sasaran khusus juga. Ini sangat berguna jika anda ingin menargetkan negara tertentu atau melihat pengewangan laman web anda oleh Amazon.com – anda dapat melihat berapa banyak carian yang terdapat di dalam Amerika Syarikat yang akan membantu anda menentukan apakah terdapat pencarian yang mencukupi untuk menjadikannya menguntungkan.

Anda juga boleh memasukkan idea-idea dewasa jika niche anda jatuh ke dalam kategori itu.

Akhirnya anda boleh menapis hasil anda dengan beberapa kriteria yang berbeza. Jika anda memilih Carian Bulanan Global dan kemudian lebih besar daripada (> =) 1000 yang bermaksud anda mencari kata kunci yang mempunyai sekurang-kurangnya 1000 carian sebulan, iaitu lalu lintas yang layak yang dapat anda perolehi. Ini membantu anda melihat kata kunci berkualiti yang boleh anda perolehi kerana ia mempunyai tahap lalu lintas yang realistik. Walaupun perlu diingat ini adalah anggaran dari Google dan mungkin tidak mencerminkan jumlah lalu lintas yang anda akan terima.

Di sebelah kiri ialah bahagian yang sesuai dengan Jenis Perlawanan:

Di sini anda ingin membatalkan pilihan yang luas dan pilih [Exact] untuk memberikan refleksi carian yang lebih tepat. Dengan carian yang luas jika saya meneliti latihan anjing, ini bermakna setiap carian yang ada pada kata-kata, jadi kata kunci “di mana kursus latihan terbaik untuk anjing di Atlanta” akan dikira sebagai carian.

[Sesuai] bermaksud orang menaip dalam latihan anjing perkataan supaya anda mempunyai idea yang lebih baik tentang berapa banyak orang yang mencari kata kunci tertentu itu.

Anda boleh memilih lebih daripada satu pilihan di sini jika anda mahu dan menjalankan perbandingan antara Broad dan Exact untuk melihat perbezaannya. Ingatlah walaupun Exact adalah pantulan yang lebih tepat mengenai jumlah lalu lintas yang anda akan dapatkan.

Sebaik sahaja anda telah melakukan ini, anda boleh klik carian, tunggu beberapa saat dan lihat hasilnya!

Satu perkara yang boleh anda lakukan ialah banyak orang yang berguna adalah jika anda mengklik butang Muat turun di bahagian atas hasil yang anda boleh memuat turun semua keputusan dalam fail CSV dan menggunakan hamparan pada komputer anda untuk menganalisisnya. Ini sering lebih mudah kerana anda boleh menggunakan kuasa spreadsheet untuk menyusun data dan memanipulasinya. Walau bagaimanapun, anda boleh mengklik mana-mana tajuk lajur dalam keputusan untuk disusun mengikut lajur itu.

Dalam bahagian pertama anda dibentangkan dengan anda melihat hasil untuk istilah yang anda taipkan di atas. Mereka diulangi dalam hasil utama tetapi mereka dipisahkan di sini supaya anda dapat melihat bagaimana mereka membandingkan.

Kemudian di bawah ini anda mempunyai cadangan daripada Google – ini adalah istilah yang berkaitan yang anda juga mungkin ingin mempertimbangkan penyasaran:

Dalam lajur pertama anda mempunyai kata kunci dan yang kedua memberitahu anda pertandingan antara pengiklan Adwords, TIDAK dalam hasil enjin carian. Ini menunjukkan kepada anda berapa banyak orang yang membayar untuk mengiklankan untuk kata kunci tersebut. Pada asasnya, jika ini tinggi anda tahu banyak orang membayar iklan yang berkaitan dengan kata kunci itu dan oleh karenanya ia mesti menguntungkan.

Lajur Bulanan Global Carian menunjukkan berapa banyak orang yang mencari kata kunci di seluruh dunia dan Carian Bulanan Tempatan menunjukkan kepada anda berapa banyak orang yang mencarinya di negara yang telah anda pilih sebelumnya.

Lajur terakhir yang penting adalah CPC Anggaran yang memberi anda idea betapa berharganya kata kunci kepada pengiklan, yaitu berapa banyak yang mereka bayar untuk setiap klik pada kata kunci tersebut.

Dari sini, anda perlu memilih beberapa kata kunci yang anda minati dan berkaitan dengan tapak anda dan menentukan berapa banyak persaingan yang ada untuk kata kunci tersebut dalam kedudukan enjin carian dan sama ada anda boleh memberi peringkat untuknya.

Ini dilakukan dengan pergi ke Google.com dan menaip intitle: “kata kunci anda”. Ini menunjukkan kepada anda berapa ramai orang yang bersaing secara langsung untuk kata kunci ini berbanding berapa banyak orang yang mempunyai kata-kata dalam kata kunci anda di laman web mereka.

Anda dapat melihat berapa banyak laman web bersaing untuk kata kunci di bawah kotak carian.

Sebagai aturan umum jika berada di bawah 5,000 maka anda akan menjadi pemenang. Antara 5,000 dan 10,000 adalah baik untuk pergi. Antara 10,000 dan sekitar 25,000 bermakna anda perlu melakukan beberapa kerja untuk mendapatkan kedudukan laman web. Antara 25,000 dan 50,000 bermakna ia akan mengambil lebih banyak kerja untuk mendapat kedudukan dan lebih daripada 50,000 bermakna ia memerlukan banyak usaha untuk berpangkat dengan baik di dalam enjin pencarian.

Di samping itu, anda perlu melihat hasil sebenar di Google untuk melihat apa 10 tapak teratas. Adakah mereka kandungan yang dijana pengguna seperti Youtube dan Ezinearticles? Adakah mereka laman web kuasa? Tapak pengeluar? Tapak yang dibina oleh pemasar Internet?

Ini akan memberi anda idea tentang betapa mudahnya untuk mendapatkan ranking. Cukup ketik kata kunci masuk ke Google untuk memeriksa.

Jika terdapat banyak laman web dengan kandungan yang dijana pengguna maka anda akan mendapati ia agak mudah untuk masuk ke sepuluh teratas. Jika terdapat banyak laman web pihak berkuasa yang ditubuhkan maka anda mungkin perjuangan.

Anda mengulangi proses ini untuk pelbagai kata kunci sehingga Anda memiliki sepuluh hingga lima belas kata kunci yang Anda sukai untuk mendapat peringkat dan mendapatkan lalu lintas yang layak. Kemudian anda boleh mula membina laman web anda dan mengusahakan SEO untuk mendapatkan trafik sehingga anda dapat memperoleh pendapatan.

Ringkasan

Kajian Niche adalah salah satu bahagian pemasaran Internet yang paling penting. Jauh terlalu banyak orang melangkaui langkah ini atau memilih ceruk tanpa meneliti dengan betul dan kemudian mereka berjuang untuk mendapatkan kedudukan dan membuat wang.

Jika anda mengambil masa sekarang untuk melakukan penyelidikan niche anda maka anda akan mendapati lebih mudah untuk mendapatkan kedudukan dan pendapatan laman web anda. Penyelidikan niche yang betul akan membuat perbezaan antara pendapatan dan bukan pendapatan dari Internet.

Luangkan masa di depan untuk menyelidik niche anda dengan betul dan anda akan mendapati bahawa SEO menjadi lebih mudah. Apabila anda telah melakukan penyelidikan niche anda, anda tidak akan hanya mengetahui kata kunci apa yang hendak ditargetkan supaya anda boleh mendapatkan ranking dan pendapatan dengan mudah, tetapi anda juga akan tahu apa yang ingin anda niche.

Memahami apa yang ingin anda niche bermaksud bahawa mereka akan mendapati laman web anda lebih relevan. Ini bermakna mereka akan kekal lebih lama dan lebih cenderung untuk mengklik iklan dan beli anda. Relevancy adalah bahagian pemasaran Internet yang sangat penting.

Sekarang anda tahu bagaimana untuk menyelidiki niche, periksa tapak web anda sekarang untuk melihat bagaimana ia disusun dan anda mungkin terkejut dengan apa yang anda dapati. Walau bagaimanapun, jika anda melakukan ini untuk semua laman web baru anda, anda akan mendapati bahawa anda boleh mula memperoleh lebih mudah dan cepat dengan apa yang anda ketahui.

Beri maklum balas

Please enter your comment!
Please enter your name here