Temu Wawancara Pakar untuk Trafik Luar Biasa – Membina Trafik Kuasa dengan Wawancara Seseorang yang Berkuasa

Wawancara pakar adalah cara inovatif untuk menghasilkan dan berkongsi maklumat. Dalam minat dan gaya hidup rakyat yang sentiasa berubah hari ini terdapat banyak cara yang berbeza untuk mencapai individu dengan niat untuk berkongsi maklumat.

Pengenalan Temuduga Pakar

Senario wawancara pakar ini berjaya mencapai beberapa peratusan pendedahan mengenai produk, individu, perkhidmatan dan banyak lagi. Pada asasnya menjadi satu siri fail media manuver digital yang boleh dilakukan sama ada dalam format audio atau video, alat-alat ini semakin popular terutamanya bagi mereka yang berada di dunia media yang bijak.

Pembentangan-pembentangan ini direka untuk mengekalkan minat para penonton dalam bentuk sebagai berikut kerana bahan tersebut dibuang secara episod dan dimuat turun melalui sindikasi web.

Memandangkan kebanyakan pemasar internet sedang mencari alat yang boleh digunakan untuk menambah penambahbaikan perniagaan mereka, alat wawancara pakar boleh menjadi berguna kerana mudah diaksesnya.

Juga unsur kebebasan pastinya perubahan yang dialu-alukan dari alat lain yang lebih ketat. Mampu untuk merancang dan memaparkan bahan yang bersifat flamboyan dan unorthodox mencipta minat daripada penonton dan orang lain. Menjadi alat yang baik dan mudah untuk promosi dan pendidikan juga merupakan asas untuk popularitinya.

Pendedahan mungkin merupakan sebab utama kaedah ini dipilih dan ia berkesan untuk dapat mencapai ini tanpa memerlukan penglibatan ahli.

Walaupun sesetengah orang mungkin mempertimbangkan wawancara pakar sebagai alat yang tidak sesuai untuk digunakan untuk tujuan pemasaran, ada juga yang membuktikan kefungsian dan keberkesanannya.

Dari sudut pandang keikhlasan, alat wawancara pakar mempunyai unsur yang lebih personal yang dapat dilihat sebagai agak menarik dan ini tentu saja merupakan ciri yang sangat penting apabila cuba menggunakannya dalam arti perniagaan. Juga alat ini membolehkan tindak balas langsung dan segera pada bahagian perseorangan individu untuk gaya wawancara pakar.

Manfaat Wawancara Pakar

Meneroka manfaat mungkin menggunakan wawancara pakar sebagai alat untuk peningkatan pendapatan perniagaan sememangnya bernilai usaha. Selain itu agak mudah untuk menggunakan alat ini mempunyai keupayaan untuk melibatkan pelanggan berpotensi dengan berkesan.

Manfaat dari ciri muat turun percuma mungkin merupakan insentif yang paling menarik untuk menggunakan alat ini. Tiada sekatan yang ditandakan dengan muat turun dan tidak ada syarat pra yang perlu dipenuhi sebelum dapat mengakses bahan temu duga pakar.

Manfaat lain adalah bahawa tidak ada sekatan tentang jadual untuk mengakses dan menggunakan atau melihat segmen wawancara pakar.

Ini sesuai untuk mereka yang sibuk menumpukan pada perkara-perkara lain yang lebih menekan atau tidak berminat melihat suapan pada saat mereka dilancarkan.

Mampu merancang dan mempunyai kawalan kreatif ke atas kandungan temuduga pakar pastinya satu lagi manfaat apabila ia berkaitan dengan kebebasan idea dan ciri promosi dalam segmen itu.

Membuat kandungan yang menarik secara mengejut atau semata-mata intelek memberikan individu rasa kawalan dan pencapaian. Sekiranya wawancara pakar mendapat sambutan yang baik dan akibatnya apabila perkhidmatan individu diminta mendapatkan pendapatan boleh diperolehi.

Jika direka dengan baik ia mempunyai manfaat lain untuk digunakan sebagai alat pemasaran promosi yang hebat dan juga sebagai alat pendidikan yang baik. Kerana kos penciptaannya yang lebih murah, wawancara pakar boleh digunakan secara meluas dan juga dapat mencapai basis khalayak yang lebih luas daripada kaedah yang lebih konvensional.

Ciri audio dan video juga merupakan satu lagi manfaat ketika datang menjangkau audiens yang lebih muda. Terbukti menjadi lebih berkesan dalam menarik perhatian penonton yang lebih muda, wawancara pakar telah dapat memanfaatkan penggunanya secara konsisten dan berjaya.

Cara Menggunakan Temuduga Pakar dengan betul

Menggunakan alat temu bual pakar untuk meningkatkan kemungkinan perniagaan secara efektif individu perlu sedar bahawa mencapai pelanggan pada tahap yang berbeza-beza adalah matlamat.

Mengisi corong pelanggan, laluan atau faedah pada dasarnya terdiri daripada tiga bahagian utama iaitu pra pembelian, pembelian dan pembelian pasca. Oleh itu, memilih alat wawancara pakar berkesan dapat menangani ketiga-tiga aspek dengan secukupnya.

Keberkesanan mana-mana kempen pemasaran adalah untuk menjauhkan diri daripada apa-apa alat yang menuntut untuk memenuhi dan memenuhi keperluan semua orang dalam satu pakej. Walau bagaimanapun wawancara pakar sebenarnya boleh membuat tuntutan ini tanpa apa-apa kesan buruk.

Keikhlasan dan integriti gaya dan kandungan boleh direka sesuai atau sesuai dengan mana-mana bahagian penonton sasaran yang berbeza dengan berkesan dan cepat.

Ketidakpastian dan keaslian alat temuduga pakar turut menyumbang kepada keberkesanan mencapai sasaran khalayak dan mungkin juga mereka yang tidak berminat secara langsung atau berkaitan dengan kandungan, produk, atau perkhidmatan.

Alat wawancara pakar boleh digunakan dengan berkesan apabila maklumat yang ditukar mempunyai peluang untuk dicabar dan kemungkinan penolakan yang mungkin tersedia untuk siapa saja untuk dilihat. Ini juga berkesan dalam mewujudkan platform segera untuk semua pertanyaan yang dapat ditangani dan dijawab dengan secukupnya.

Platform wawancara pakar juga dapat digunakan secara efektif untuk menyebarkan seberapa banyak maklumat yang mungkin tanpa harus menghabiskan terlalu banyak waktu untuk teknis sehingga memberikan penampil dengan bahan yang mudah dipahami.

Gaya probing alat ini juga berkesan mewujudkan tahap penglihatan tertentu apabila penonton sedang mempertimbangkan pembelian produk, perkhidmatan atau bahkan ketika penonton sedang mempertimbangkan membuat cadangan.

Satu lagi sebab gaya temubual pakar telah terbukti berkesan adalah kerana elemen kesederhanaannya. Ke Arah mendapatkan dan memberi maklumat jelas ditakrifkan dalam gaya penghantaran yang dipilih. Penonton kemudiannya boleh membuat kesimpulan atau membuat pendapat kandungan dan kemudian membuat keputusan tindakan seterusnya di pihak mereka.

Membuat Wang Dengan Wawancara Pakar

Terdapat beberapa sebab untuk temubual pakar berjaya digunakan sebagai alat membuat wang. Sesetengahnya agak biasa manakala yang lain mungkin mempunyai beberapa konotasi yang lebih baru.

Alat wawancara pakar adalah alat utama yang digunakan untuk mengatasi penonton sasaran. Penonton sasaran ini kemudiannya boleh menjadi wang yang membuat kemungkinan, ini disebabkan oleh iklan yang boleh ditandakan kepada sesi wawancara untuk membawa pendapatan tambahan.

Ada pihak yang berminat yang secara khusus mencari platform wawancara pakar yang mempunyai pengikut khalayak yang sangat baik dan kemudian terus menawarkan ganjaran tambah yang dipaparkan dalam bingkai temubual atau bahkan sebagai insentif promosi atau belanjawan. Terdapat juga kemungkinan dapat menghasilkan wang melalui keupayaan untuk menarik penaja.

Memberi beberapa perkara secara percuma apabila pembelian telah disahkan juga merupakan cara lain untuk mendapatkan wang melalui platform wawancara pakar ini.

Apabila pelanggan sudah berminat untuk membuat pembelian berdasarkan maklumat yang diberi ciri tambahan memberi hadiah hanya akan menggembirakan para pelanggan dan mewujudkan kemungkinan kunjungan atau arahan rujukan.

Cara lain untuk memperoleh hasil yang mungkin adalah menggunakan teaser atau hanya menunjukkan temubual pakar separa secara percuma dan kemudian mengenakan bayaran yang kecil untuk melihat selebihnya. Walau bagaimanapun, penggoda atau kandungan separa yang tersedia untuk tontonan mestilah cukup menarik untuk menggalakkan penonton mahu melengkapkan tontonan walaupun pada kos.

Rangkaian media bangunan berdasarkan wawancara pakar dan kemudian menjual ruang iklan juga cara lain untuk mendapatkan pendapatan. Ini boleh menjadi sangat lumayan terutamanya jika penglihatan mempunyai penonton sasaran yang konsisten.

Oleh itu, dengan beberapa kajian yang dilakukan kepada apa yang menarik bagi penonton, kandungan am boleh direka dan dihasilkan untuk memastikan minat yang jelas dari penonton.

Menulis Buku Dengan Wawancara Pakar

Antara rumusan yang paling mudah untuk menyusun buku adalah untuk mempersoalkan pakar dalam bidang atau industri anda dan menghasilkan buku itu. Dan sesederhana ini adalah untuk melakukan yang betul, ia mudah untuk “merosakkan” juga. Oleh itu, mari saya tunjukkan bagaimana untuk menghasilkan buku temu bual dengan cara yang benar-benar mendorong individu kembali kepada anda dan perniagaan anda.

Cukup rekod wawancara dengan pakar atau kepimpinan industri dan tukar wawancara tersebut ke dalam bab-bab buku anda.

Saya telah menyaksikan buku wawancara berfungsi dengan baik dan saya telah melihat mereka membaca seperti berita tahun lalu. Jadi sebelum anda merebut perakam suara anda dan berlari untuk bercakap dengan individu, biar saya membantu anda mengelakkan membuat kesalahan besar.

Kesalahan yang besar # 1: Tiada matlamat selain menampar buku bersama

Jangan hanya membuat keputusan bahawa anda sepatutnya menulis buku dan beberapa perbualan. Anda perlu menghasilkan sesuatu yang berharga yang ingin dibaca oleh individu atau tidak ada maksud untuk menulis buku itu. Jadi tentukan keputusan tertentu untuk pembaca. Apa yang ada padanya?

Kesalahan yang besar # 2: Kekurangan kesilapan bagaimana buku memberi manfaat kepada anda dan pelanggan anda

Jika anda tidak tahu dengan tepat di mana anda mengambil pembaca dengan wawancara ini dan bagaimana buku itu akan menempatkan anda sebagai pihak berkuasa pergi, anda akan menulis buku namby-pamby yang tidak sedikit jika ada apa-apa untuk anda sebagai pihak berkuasa dan pemilik perniagaan dan hanya kurang untuk pembaca.

Kesalahan yang besar # 3: pilihan ahli yang malang

Anda tidak boleh hanya menginterpretasi seseorang semata-mata kerana mereka “melakukan perkara yang betul” atau menanggung jenis perniagaan yang betul. Sekiranya anda berbuat demikian, anda mungkin mempunyai masa yang sukar untuk mengumpulkan buku-buku yang ingin dibaca.

Kesalahan yang besar # 4: Gagal merancang wawancara anda

Anda tidak boleh dengan mudah menghidupkan perakam suara dan mempunyai ahli temu duga anda mula bercakap. Anda sama ada memerlukan satu set soalan yang anda minta kepada setiap pihak berkuasa atau set tertentu yang direka untuk membawa kecemerlangan individu tertentu yang anda wawancara.

Kesalahan yang besar # 5: Tiada mesej atau topik terlampau

Anda ingin lebih daripada satu set sembang diletakkan di atas kertas (atau ke dalam ebook). Setiap bab, dan dengan itu setiap wawancara, terpaksa melangkah ke hadapan mesej buku.

Kesalahan yang besar # 6: tidak memasukkan apa-apa kepada wawancara

Saya tidak tahu bagaimana datangnya, tetapi individu yang mengarang buku semacam ini cenderung hanya mengubah transkrip ke bab-bab dan tidak menambah apa-apa kepada mereka. Jika anda melakukan ini, anda tidak menyelaraskan diri anda sebagai pihak berkuasa dan tidak menambah laporan anda sendiri.

Sekarang saya telah turun dengan tenang pada perarakan anda, biar saya memperlihatkan cara menghasilkan buku wawancara yang benar-benar meneguhkan anda sebagai pemimpin industri yang patut didengarkan.

Cara menyusun buku temu bual

Langkah 1: kembangkan aliran (atau garis besar atau kandungan) buku tersebut.

Pilih apa yang anda ingin setiap bab dikatakan berdasarkan hasil yang ditetapkan anda. Buku anda tidak mengikut kehendak anda. Terserah anda untuk menentukannya.

Ukur 2: pilih ahli yang sama dengan bab anda.

Apabila anda memahami apa yang ada dalam buku anda, hubungi kepimpinan industri terbaik yang sesuai dengan profil ini. Adalah penting untuk memilih pakar anda dengan baik. Pilih mereka kerana mereka mempunyai putaran unik, khusus, kisah yang kuat atau unsur lain yang menambah kelebihan buku anda.

Langkah 3: menghasilkan senarai pertanyaan yang anda akan tanya kepada semua orang.

Ini akan memberi anda struktur keseluruhan untuk setiap wawancara yang akan menghasilkan buku yang masuk akal kepada pembaca. Beri ruang untuk 2 atau 3 yang khusus kepada setiap orang yang ditemuduga supaya anda boleh mempamerkan kecemerlangan mereka.

Langkah 4: Apabila anda mempunyai senarai wawancara anda, jadwal jadual anda dan dapatkan sibuk.

Tambah. 2-3 merapatkan soalan anda akan meminta pakar anda berdasarkan apa yang anda faham tentang mereka terutamanya. Pastikan untuk membuat 2 rakaman supaya anda mempunyai sandaran.

Langkah 5: menyusun buku anda.

Buat transkrip wawancara. Kenapa tidak menambah keperibadian dan kepakaran anda sendiri ke setiap bab? Anda mungkin hanya menambah pengenalan dan kesimpulan dengan beberapa pemikiran anda sendiri.

Setelah menyelesaikan langkah-langkah ini, anda mempunyai buku wawancara anda. Jika anda telah memasukkan pemikiran anda sendiri, buku anda menunjukkan kepakaran anda dan bukannya hanya menambah nama yang hebat kepada orang yang diwawancara anda. Anda mungkin berbangga dengan buku ini yang meningkatkan perniagaan anda.

Apa yang Harus Dielakkan

Oleh kerana sesi wawancara pakar yang paling menarik adalah sama ada audio atau visual, kualiti pengeluaran adalah sangat penting. Kerja yang dihasilkan tidak akan dapat terus berdaya saing dan mendapat penonton sasaran yang diinginkan. Oleh itu elakkan kerja yang tidak normal.

Peralatan yang digunakan juga harus berjaya membuat sekeping kerja yang baik. Elakkan menggunakan mikrofon komputer atau webcam apabila cuba menjimatkan kos dalam melakukan wawancara pakar. Sesetengah kos hanya tidak menyengat. Sekiranya kualiti audio adalah kurang, khalayak sasaran tidak akan dapat menikmati atau memberi tumpuan pada mesej, sehingga menyebabkan kehilangan minat yang cepat.

Walaupun mempunyai skrip umum untuk mengikuti, dengan sengaja mengekalkan skrip tidak akan membenarkan kebebasan pihak terlibat untuk menyatakan apa yang mereka perlukan dan dengan demikian memberi penonton sasaran pengalaman yang agak hambar. Hindari ketulusan skrip yang disediakan kerana sebagai alat pemasaran, pelanggan pasti tidak akan merasa nyaman dan tidak cukup yakin untuk membuat pembelian.

Elakkan sesi wawancara pakar panjang. Walaupun produk, perkhidmatan, atau bahan yang dipaparkan sangat menarik, mereka bentuk sesi yang lama akan hanya berfungsi dengan buruk terhadap promosi kandungan. Juga merancang kandungan yang terdiri daripada terlalu banyak maklumat teknikal harus dielakkan. Kebanyakan penonton tidak benar-benar berminat dalam aspek teknikal apa-apa dan lebih suka hanya tahu bagaimana item itu boleh memberi manfaat kepada mereka. Selain itu, mereka yang memerlukan lebih banyak maklumat teknikal akan lebih bersedia untuk mencari maklumat yang diperlukan.

Mengakhiri

Apabila masa dan wang adalah faktor yang mendominasi dalam rutin harian individu, unsur pembaziran sama ada dielakkan di semua kos. Oleh itu untuk mendapatkan dan memegang perhatian individu yang cukup lama untuk memastikan konteks umum wawancara pakar telah difahami, beberapa perkara perlu dielakkan dengan serius. Mudah-mudahan buku ini memberi anda sedikit pemahaman tentang apa yang diperlukan untuk menggunakan teknik pemasaran ini.

Beri maklum balas

Please enter your comment!
Please enter your name here