Kami Mencuba Foreo Luna 3 Untuk Tiga Jenis Kulit Berbeza — Inilah Yang Terjadi

Ketika Chrissy Teigen bekerjasama dengan jenama penjagaan kulit Sweden Foreo untuk pelancaran sikat pembersih wajah terbarunya, Luna 3 ($ 199; foreo.com ), dia mendakwa peranti berteknologi tinggi itu menjadikan kulitnya terasa segar dan memberikan cahaya yang sihat. Secara semula jadi, kami sangat ingin tahu mengenai cadangan kecantikan terkini yang berasal dari selebriti yang berkaitan.

Sedikit kajian mengenai sikat wajah silikon genggam menunjukkan bahawa ia membersihkan liang dengan mendalam melalui gabungan bulu hypoallergenic dan hingga 8.000 denyutan T-sonik per minit. Terdapat dalam reka bentuk untuk tiga jenis kulit yang berbeza – normal, kombinasi, dan sensitif – Luna 3 cukup lembut untuk kegunaan harian tetapi masih mengatasi kesan minyak, kotoran, sisa solek, atau peluh terakhir, menjadikan kulit terasa segar dan bersih.

Di luar manfaat pembersihan, Foreo juga dapat digunakan sebagai rawatan anti-penuaan yang tidak invasif. Apabila disambungkan ke aplikasi di telefon anda melalui Bluetooth, anda boleh memilih antara empat urutan muka dan leher yang berbeza yang dikembangkan untuk mengencangkan dan menegangkan kulit. Selain itu, pengelupasan secara teratur yang dicapai oleh sikat silikon membolehkan produk penjagaan kulit anda menembusi epidermis dengan lebih baik untuk mencapai lebih dalam ke kulit (dan menjadi lebih berkesan !!!).

Dengan senarai panjang manfaat yang sepatutnya, kami memutuskan sudah tiba masanya untuk mencuba hack skincare Chrissy Teigen. Untuk menguji Luna 3 , dua wanita lain dan saya (masing-masing dengan jenis kulit yang berbeza) memasukkan sikat wajah ke dalam rutin kami selama seminggu. Teruskan membaca untuk mengetahui pengalaman kami — dan jika peranti itu membantu kami mencapai cahaya seperti Chrissy Teigen.

Luna 3 untuk Kulit Normal

“Rutin penjagaan kulit malam saya agak panjang, terutamanya jika saya mengeluarkan wajah solek sepenuhnya. Saya fikir bahagian pengelupasan Luna 3 melakukan kerja yang baik untuk mempercepat proses pembersihan saya. Saya sering bimbang jika kulit saya terkelupas terlalu kering, tetapi bulu di Luna 3 saya sangat lembut dan lembut sehingga saya dapat menggunakannya setiap malam tanpa masalah.

Walau bagaimanapun, ciri kegemaran saya adalah tukang urut wajah kerana garis rahang saya kelihatan seperti saya mendapat pengangkat muka segera. Saya mempunyai wajah mikro sebelumnya dan menyukainya, tetapi saya tidak tergila-gila dengan kosnya; Luna 3 memberikan hasil yang sangat serupa. Saya pasti akan terus menggunakan alat pijat wajah — terutama pada waktu pagi kerana saya menyukai cara menganjalkan kulit saya. ”- Allison Widmer, Pengurus Pemasaran Gabungan Meredith

Luna 3 untuk Kulit Gabungan

“Eksperimen dalam rutin penjagaan kulit saya biasanya kurang baik. Saya mulakan dengan menggunakan produk baru saya terlalu agresif untuk mengatasi kekacauan berminyak di sepanjang zon-T saya, tetapi akhirnya mengganas tompok sensitif pada kulit saya. Secara semula jadi, saya akhirnya meninggalkan rutin baru saya dengan cepat.

Tetapi tidak kali ini. Dengan Luna 3 untuk Kulit Kombinasi, mungkin untuk mengatasi bahagian berminyak di wajah saya dengan bulu yang lebih tebal, sambil merawat seluruh kulit saya dengan titik sentuhan yang lebih kecil dan lembut. Saya juga memperibadikan intensiti rutin saya — anda memilih dari skala 1 hingga 16 — untuk tetap berada dalam jarak median. Hasilnya adalah kulit yang terasa bersih. Berani saya katakan, bersih melengking?

Dalam peristiwa yang pelik, kulit saya mula pecah lebih banyak dalam beberapa hari pertama penggunaan. Memang, haid saya semakin meningkat dan tahap tekanan tinggi. Tetapi seperti pelangi selepas ribut, komedo saya mula berkurang dan liang saya yang tidak membesar sebenarnya kelihatan lebih kecil. Saya suka menganggap pelarian itu hanya akibat sebum yang terperangkap akhirnya keluar dari liang roma saya yang tersumbat.

Semasa saya menguji beberapa urutan yang kuat, saya tidak begitu setia untuk menconteng pipi saya seperti membersihkan liang-liang saya. Pasti terasa hebat — terutama ketika menggunakan produk kecantikan kegemaran saya — tetapi saya tidak melihat hasil dalam tempoh percubaan yang begitu singkat. Nasib baik, pembinaan seumur hidup bermakna saya mempunyai banyak masa untuk melihat perkembangannya. “- Braelyn Wood, Penulis Kesihatan & Kesejahteraan E-commerce Meredith

Luna 3 untuk Kulit Sensitif

“Sebagai seseorang yang mempunyai kulit sensitif dan mudah berjerawat, saya selalu berwaspada untuk mencuba alat penjagaan kulit baru kerana takut menyebabkan kerengsaan pada kulit saya. Saya pernah mendengar banyak perkara mengenai Foreo, tetapi tidak menyangka kulit saya dapat mengatasinya – sehingga saya mendapat tahu jenama itu telah merancang sikat lembut untuk kulit sensitif.

Kali pertama saya menggunakan Luna 3 untuk Sensitive Skin, saya gembira dengan dua perkara. Pertama, bulu dan getaran silikon cukup lembut sehingga tidak memburukkan kulit saya (yang sudah mempunyai beberapa jerawat dan tompok kering — kegembiraan!), Dan kedua, ini pertama kalinya kulit saya terasa bersih-bersih selepas mencuci muka saya. Wajah saya juga kelihatan lebih cerah dan terjaga, dengan garis-garis yang lebih halus kelihatan sebaik sahaja digunakan – mungkin berkat denyutan.

Diakui, saya memerlukan masa untuk mengendalikan peranti ini hanya melalui aplikasi yang disambungkan Bluetooth. Saya secara peribadi lebih suka dapat menyesuaikan tetapan pada Luna 3 tanpa mempunyai telefon saya di sebelah sinki bilik mandi (dan menjadi basah), tetapi saya sangat menghargai betapa teknologi tinggi sistem Foreo dirancang. Dan walaupun saya tidak melihat perbezaan langsung pada tekstur kulit saya, adalah selamat untuk mengandaikan bahawa (seperti produk penjagaan kulit yang baik) memerlukan penggunaan dan kesabaran yang konsisten untuk melihat perubahan sebenar pada kulit anda setelah memulakan rejimen baru. ” – Chelsey Hamilton, Editor Ecommerce Meredith

Leave a Comment