Satu-satunya Serum Anti Penuaan Yang Sebenarnya Menghilangkan Kedutan Dahi Saya

Suatu hari di akhir usia remaja saya, saya melihat ke cermin dan melihat garis-garis dalam mula muncul di dahi saya. Saya dengan cepat menyedari bahawa saya tidak pernah menghargai memiliki kulit yang licin dan bebas keriput sehingga saat itu, dan kerana usia saya yang cukup muda, saya tahu ini baru permulaan. Oleh itu, saya bergegas ke kedai kecantikan terdekat untuk mencari jalan keluar — saya bertekad untuk mencari produk bebas yang boleh memberikan hasil terbaik kepada saya.

Ketika saya menjelaskan masalah saya kepada jurujual, dia segera membawa saya ke Serum Daya Multivitamin Dermalogica Age Smart ($ 69; dermstore.com atau ulta.com ). Pada mulanya, saya akan mengakui, saya dimatikan oleh tanda harga — tetapi jurujual itu bersikeras tentang seberapa baik serum itu berfungsi (dan saya agak putus asa) jadi saya memutuskan untuk mencobanya. Sedikit yang saya tahu pada masa itu, serum ini akan menjadi produk utama saya dan anugerah untuk garis dahi saya selama ini.

Sejak itu, saya telah mencuba beberapa alternatif – kedua-dua kedai ubat dan jenama mewah – dan saya masih belum menemui kaedah yang sesuai di bahagian dahi saya sebagai serum Dermalogica . Ia terdapat dalam tabung 0,75 ons, tetapi sedikit sebanyak, jadi saya hanya perlu membelinya beberapa kali dalam setahun. Setiap kali saya menggunakan krim semalaman, saya bangun dengan kulit saya yang terasa lembut, licin, dan terhidrat, yang merupakan tambahan semasa musim sejuk New York City yang saya alami setiap tahun. Sebagai seseorang yang mempunyai kulit yang rawan jerawat, saya harus berhati-hati dengan serum yang terlalu tebal atau berminyak, tetapi saya telah menggunakan krim ini di seluruh wajah saya dan belum mendapat kesan dari itu.

Sekiranya kulit saya berasa sangat letih dan kering selepas larut malam atau seharian bekerja, saya akan menggunakan lebih banyak krim dan membiarkannya berkesan. Dengan antioksidan seperti vitamin A, vitamin C , dan vitamin E yang termasuk dalam ramuannya, tidak hairanlah ia terasa luar biasa pada kulit saya. Dan walaupun saya pasti dapat merasakan produk setelah saya menggunakannya, ia tidak menjadi berat, berminyak, atau melekit – sebenarnya, ia lebih seperti pelindung yang mengeras sedikit setelah kering. Saya biasanya memilih untuk mencuci muka pada pagi hari setelah saya menggunakannya, walaupun ia mudah keluar hanya dengan air.

Menurut ulasan pelanggan, saya bukan satu-satunya yang benar-benar berpuas hati dengan pembelian ini. “Saya mula menggunakannya sekitar dua bulan yang lalu dan saya taksub,” kata seorang pengulas. “Ini meratakan warna kulit saya yang tidak rata, mengurangi keriput di sekitar mata dan bibir saya, dan secara keseluruhan menjadikan kulit saya kelihatan luar biasa memandangkan saya masih kanak-kanak berusia 60-an dan berjemur di bawah sinar matahari setiap hari tanpa pelindung matahari sehingga sekurang-kurangnya lewat 90-an. Saya sangat berterima kasih kepada Dermalogica kerana membuat serum yang hebat ini. Saya telah mencuba begitu banyak produk ‘keajaiban’ dan ini adalah satu-satunya produk yang berjaya. Saya dilamun cinta.”

Pelanggan lain menyebut serum anti-penuaan ini “magic in a tube” dan berkata, “Saya suka bahawa anda hanya memerlukan sedikit. Ia menjadikan wajah saya terasa halus seperti sutera. Saya hanya menggunakannya pada waktu malam tetapi anda boleh meletakkannya di bawah solek anda. Telah menggunakannya beberapa bulan sekarang, dan saya dapat tahu kulit saya pasti lebih sekata. “

Serum ini telah menjadi produk keajaiban bagi saya dan garis dahi saya – dan bagi saya, yang menjadikan harganya benar-benar bernilai.

Leave a Comment