Percaya pada Visi Anda – Capai Kehidupan Impian Anda

Halo dan selamat datang ke panduan ringkas dan ringkas mengenai kuasa undang-undang tarikan, yang lebih penting lagi … Bagaimana menerapkan undang-undang tarikan untuk hidup anda!

Hukum Tarikan adalah bahagian dari Gerakan Pemikiran Baru, yang menunjukkan bahawa anda dapat menarik pengalaman positif atau negatif kepada diri anda hanya dengan mengubah pemikiran anda.

Sekiranya anda tetap positif, perkara baik akan datang dan tahap kebahagiaan anda secara keseluruhan akan bertambah baik. Namun, jika anda membiarkan diri menjadi negatif, pengalaman anda akan menjadi lebih teruk dan anda akan kehilangan kebahagiaan yang pernah anda miliki.

Melalui Undang-undang Tarikan, anda mesti memanfaatkan kekuatan emosi positif anda dan menolak perasaan negatif yang mungkin timbul. Ini akan membantu bukan sahaja dalam kehidupan peribadi anda tetapi juga dengan kejayaan kewangan anda Intinya adalah Undang-Undang Tarikan adalah nyata. Ini mengubah kehidupan orang. Ini mempunyai kesan langsung dan mendalam pada bagaimana orang berfikir, perkara yang mereka katakan, dan yang paling penting, perkara yang mereka lakukan.

Hukum Tarikan telah menolong orang mengatasi ketakutan, mencapai keinginan mereka, bertemu dengan orang yang tepat, dan sebaliknya menjadikan impian mereka menjadi kenyataan. Ini benar-benar bermuara pada penggunaan kerangka yang betul.

Dalam panduan ringkas ini, kami akan merangkumi kunci untuk memfokuskan visi anda untuk mencapai kehidupan impian anda

Mari kita mulakan…

Percayalah pada Visi Anda

Sekarang, fokus bukan sekadar kata mudah. Ini melibatkan pengangkatan berat dalam fikiran anda. Garisan bawah? Tujuan utama anda dengan menggunakan undang-undang tarikan dalam hidup anda adalah mempercayai visi anda.

Percaya Itu Mungkin

Pertama, anda perlu percaya bahawa itu mungkin. Ya, ada kemungkinan ada pembukaan pekerjaan di pejabat sudut itu. Ya, mungkin ada rumah besar ini di seberang bandar. Ada kemungkinan orang dapat mengembangkan perniagaan yang berjaya ini. Apa sahaja visi anda, percayalah bahawa itu mungkin. Inilah kunci mereka.

Ini adalah landasan kejayaan kerana jika anda tidak percaya visi anda dapat menjadi kenyataan, maka anda hanya membuang masa anda. Anda mungkin akhirnya merosakkan diri sendiri atau mensabotaj diri anda kerana, di belakang fikiran anda, anda berkata pada diri sendiri, “Baiklah, saya hanya bermain permainan minda dengan diri saya sendiri. Barang ini tidak nyata. Siapa saya memperbodohkan? ” Kemudian semuanya hancur kerana anda tidak mempercayai penglihatan anda. Percayalah bahawa mungkin.

Percayalah Anda Boleh Melakukannya

Langkah seterusnya adalah mempercayai bahawa ANDA boleh melakukannya. Bukan orang lain, bukan rakan anda, bukan jiran anda, bukan saudara anda, bukan saudara perempuan anda, bukan ibu bapa anda, tetapi ANDA, secara individu, secara peribadi, dapat melakukannya.

Ini meletakkan anda di tengah gambar. Anda tidak lagi hanya melihat penglihatan anda sebagai spekulasi. Ini bukan lagi dalam bidang teori atau perkara-perkara yang “akan menyenangkan” jika ia berlaku. Sebaliknya, anda meletakkannya tepat di tengah-tengah hidup anda, kerana ANDA yang boleh melakukannya. Itulah yang anda percayai.

Percayalah bahawa Penglihatan Anda Jelas

Seterusnya, anda harus percaya bahawa penglihatan anda jelas. Sekiranya anda melakukan Langkah # 1 dengan betul, ini mesti dilakukan dengan mudah.

Penglihatan yang jelas tidak memberi ruang untuk penafsiran. Penglihatan yang jelas tidak mempunyai titik buta. Tentu, ada tempat yang harus anda isi berdasarkan keadaan anda, tetapi tidak ada titik buta yang akan mengejutkan anda atau mengetuk anda. Segala-galanya jelas, sama seperti filem mental Michael Phelps yang terus dimainkannya untuk mencapai kejayaan.

Bertindak berdasarkan Visi Anda

Selepas itu, anda harus percaya bahawa anda dapat bertindak berdasarkan penglihatan anda. Ini sangat penting. Sekiranya anda mempercayai ini, ini bermaksud bahawa anda mempunyai sumber atau anda boleh mempunyai akses ke sumber tersebut.

Juga, ini bermaksud bahawa ini adalah masa yang tepat kerana anda boleh menggunakannya. Bukan sesuatu yang spekulatif. Ia bukan sesuatu yang terkunci sehingga perkara-perkara tertentu berlaku pada masa tertentu di masa depan tidak ada yang tahu. Sebaliknya, anda percaya anda boleh bertindak di sini, sekarang juga. Tidak kira sama ada bayi kecil melangkah ke hadapan, ada tindakan yang boleh anda lakukan sekarang.

Setelah anda dapat melakukannya, dan ini adalah langkah besar, langkah seterusnya sangat penting. Agar Undang-Undang Tarikan berfungsi untuk anda, anda harus percaya bahawa penglihatan anda telah berlaku.

Di sinilah kepercayaan anda benar-benar meletup kerana anda tahu bahawa anda hanya bermain-main dan bermain permainan dengan diri sendiri sekiranya anda tidak dapat sampai ke tahap ini. Anda mesti sampai ke tahap ini. Percayalah bahawa ia sudah berlaku.

Bagaimana? Sangat ringkas. Sekiranya visi anda adalah untuk bertemu dengan anggota lawan jenis yang sangat baik untuk menjadi suami atau isteri masa depan anda, saya mendapat berita untuk anda. Orang memenuhi “yang betul” setiap hari. Sekiranya visi anda adalah untuk menjadi orang perniagaan yang berjaya, teka apa? Terdapat banyak orang yang melakukan itu.

Biarkan diri anda kekuatan keteraturan kerana apabila anda menganggap perkara-perkara ini terjadi secara teratur, maka Hukum Tarikan mulai berfungsi untuk membentuk semula kemampuan peribadi anda untuk menyunting kenyataan anda. Anda mula berfikir dengan cara yang berbeza. Anda mula membincangkan perkara dengan cara yang berbeza. Nilai anda berbeza. Andaian dan jangkaan anda telah berubah. Dan ini mendorong anda untuk membuat keputusan yang lebih baik dan mengambil tindakan yang menjadikan anda lebih dekat dan dekat dengan visi utama anda.

Langkah penting ke arah ini adalah kepercayaan bahawa visi agung anda, tidak kira seberapa tinggi kemunculannya, telah berlaku. Anda tidak melakukan sesuatu yang baru atau sesuatu yang tidak difahami. Ia tidak seperti anda menetas naga dari telur batu yang pupus. Anda bertujuan untuk sesuatu yang berlaku.

Bantu Diri Anda dengan Menggunakan Belief Booster

Sejak awal, saya belajar bahawa jika saya hanya ingin mempercayai visi tertentu menurut Undang-Undang Tarikan, memerlukan banyak kerja. Sangat mudah untuk lari ke bawah. Pada akhirnya, anda merasakan tekanan dari bahagian lain dalam hidup anda dan ia sangat memerlukan anda.

Saya mendapati bahawa ada alat tertentu yang dapat saya gunakan untuk menolong saya meningkatkan kepercayaan saya. Apabila saya menggunakan perkara-perkara ini bersama-sama, mereka membuat sistem yang dapat menopang diri, meningkatkan kepercayaan atau memberi tenaga.

Membaca Petikan Positif

Pertama, saya menumpukan beberapa minit hari saya untuk membaca petikan positif yang melibatkan penglihatan saya. Mereka mungkin tidak berkaitan langsung atau sangat spesifik dengan pandangan saya, tetapi mereka cukup dekat.

Petikan positif ini membantu saya terus bermotivasi. Mereka mengingatkan saya bahawa orang telah mencapai apa yang saya cuba lakukan pada masa lalu, dan mereka dapat mengatasi kerana mereka memberi tumpuan. Mereka menyimpan perkara utama sebagai perkara utama. Mereka memerhatikan hadiah.

Petikan positif ini yang saya ulangi berulang kali mula tenggelam dalam hati. Mereka menjadi sebahagian daripada saya. Mereka menjadi sebahagian daripada andaian yang saya buat.

Kajian kes

Seterusnya, saya juga membaca kajian kes orang sebenar yang telah melakukan apa yang saya mahu lakukan. Sekiranya anda jujur ​​mengenai projek anda, sebenarnya tidak sukar dilakukan. Tidak kira betapa besar dan besarnya projek peribadi anda, seseorang telah melakukannya sebelum ini.

Sekiranya anda merasakan bahawa itu baru atau benar-benar baru, anda mungkin belum cukup mencari. Anda belum membuat kajian yang mendalam. Teruskan mencari. Anda akan menjumpai sekurang-kurangnya satu kajian kes yang cukup serupa dengan apa yang anda cuba lakukan.

Kaji kisah itu. Terinspirasi olehnya. Perhatikan naik turunnya mereka. Perhatikan cabaran mereka, tetapi fokus pada apa yang berlaku pada akhirnya. Pada akhir cerita, orang itu menang. Akhir cerita. Biarkan diri anda terdorong oleh perkara itu.

Biografi

Penguat kepercayaan lain yang saya gunakan melibatkan biografi orang yang memberi inspirasi kepada saya. Ini adalah orang yang bermula dengan apa-apa.

Sering kali, orang akan mentertawakan mereka, menolaknya, memanggil mereka gila atau bodoh. Tetapi dari pelbagai kemungkinan, individu-individu ini dapat mengatasi diri mereka sendiri.

Saya juga sangat berminat dengan biografi orang yang mengatasi diri mereka sendiri. Percayalah, orang nombor satu yang akan cuba mensabotaj anda, melemahkan anda, menyeret anda dan menahan anda adalah diri anda sendiri.

Anda harus menyedari bagaimana anda mengehadkan diri dan bersedia untuk melakukannya. Anda mesti berjaga-jaga untuk banyak permainan yang akan anda cuba mainkan sendiri sehingga anda terus menunggu atau anda tidak cukup berusaha.

Lihat biografi. Baca melalui mereka. Terinspirasi oleh mereka. Carilah orang yang telah mengatasi rintangan yang ditempatkan oleh orang lain atau, yang paling penting, rintangan yang mereka sendiri lakukan untuk mensabotaj kejayaan mereka sendiri.

Jadikannya sebagai Rutin Harian Anda

Akhirnya, jadikan semua fokus ini sebagai rutin harian anda. Melaburkan masa di dalamnya. Secara sedar, katakan pada diri sendiri, “Saya percaya pada penglihatan saya” dan kemudian mula memikirkan visi anda. Gunakan penguat kepercayaan. Anda mungkin perlu meluangkan sedikit masa pada peringkat ini sebelum anda melangkah ke peringkat seterusnya, tetapi ia pasti berbaloi.

Gabungkan Kepercayaan Anda ke dalam Kehidupan Harian Anda

Sebelum ini, banyak perkara yang anda lakukan hanya melibatkan minda dan emosi anda. Sekuat tenaga otak dan hati manusia, kerana perkara yang boleh berubah dalam hidup anda, anda harus bertindak berdasarkan penglihatan anda.

Saya secara peribadi dapat melakukan ini dengan menggunakan sistem berikut. Saya akan membaca pandangan saya, fokus pada kajian kes yang telah saya teliti, dan memberi penegasan kepada diri saya sendiri. Saya akan mengulangi penegasan ini secara sedar, sengaja, dan perlahan.

Saya pasti menikmati setiap perkataan. Saya akan cuba menggambarkan setiap perkataan. Saya akan mengkaji bagaimana mereka saling mengalir dan apa kesannya. Saya akan mengetahui makna yang berbeza yang mereka sarankan dan benar-benar masuk ke dalamnya dan memberi mereka visualisasi.

Setelah semuanya jelas bagi saya, saya akan menghapus atau merobek versi bertulis mengenai penglihatan saya, dan kemudian, setelah beberapa minit berlalu, dari ingatan, saya akan menulis semula visi saya.

Semasa saya melalui proses ini, saya memprogramkan semula sistem operasi peribadi saya. Saya melatih minda saya untuk mengatasi keraguan, batasan yang dikenakan sendiri, trauma yang menyakitkan atau kenangan negatif dari masa lalu, dan kebimbangan yang tidak berguna tentang masa depan. Sebaliknya, saya menumpukan perhatian pada pandangan saya.

Anda mesti melakukan perkara pertama ini pada waktu pagi, dan perkara terakhir pada waktu malam. Ini penting kerana semasa anda tidur, fikiran anda terlibat dalam realiti alternatif. Ini membersihkan pangkalan ingatan anda, tetapi ia membuat pelbagai jenis penyambungan semula.

Sekiranya penglihatan anda adalah bahagian yang tidak terpisahkan dari itu, ia menjadi sebahagian daripada kenyataan ini yang dibawakan oleh fikiran anda. Dan bahagian yang terbaik adalah bahawa ia berlaku secara tidak sedar.

Anda mula berkelakuan dengan cara tertentu tanpa dapat menunjuk mengapa perubahan itu berlaku, tetapi sebenarnya kerana tindakan anda yang disengajakan. Ia sebenarnya dapat dikesan pada perkara pertama yang anda baca dan lakukan pada waktu pagi dan perkara terakhir yang anda baca dan lakukan pada waktu malam.

Sekiranya anda terus melakukan ini, anda akan mula mengubah apa yang anda katakan kepada diri anda secara sedar. Anda tidak lagi memanggil diri anda sebagai orang bodoh. Anda akan menjauhkan diri daripada menyebut diri anda yang kalah atau perbincangan diri negatif yang lain.

Sama pentingnya, anda mula mengubah cara anda bercakap dengan orang lain. Anda tidak lagi mengatakan, “Saya tidak mempunyai uang,” “Saya tidak dapat melakukannya,” “Siapa saya,” atau “Orang kaya menjadi lebih kaya dan yang miskin menjadi lebih miskin.” Itu hilang. Sebaliknya, orang mula mendengar seseorang yang baru.

Anda mula bercakap dengan menanam benih kehidupan ke dalam kehidupan orang-orang dan bukannya rumpai seperti, “Saya tidak dapat melakukannya” atau “Siapa pendapat anda,” “Anda tidak mempunyai wang,” “Ia gagal sebelumnya, apa yang membuat anda berfikir ini akan berlaku kali ini? ” Semua rumpai itu, saya sebut sebagai rumpai mental, mula berkerut dan mati, dan anda mula menanam benih kehidupan.

Selain perubahan dalam cara anda bercakap, anda juga mula mengubah penampilan anda. Anda mungkin pernah mendengar pepatah, “untuk menghasilkan satu juta dolar, pertama anda harus berpakaian seperti satu juta dolar.” Nah, ada banyak kebenaran untuk itu kerana ia menggambarkan imej diri anda. Ini menggambarkan jenis orang yang anda lihat.

Sekali lagi, kembali ke Michael Phelps, dia tidak melihat dirinya sebagai lelaki terakhir dalam perlumbaan. Sebaliknya, dia melihat dirinya sebagai lelaki pertama, menang dari masa ke masa, sepanjang hari, setiap hari.

Untuk menjadi pemenang, anda mesti mula bercakap seperti itu. Sebaik sahaja anda bercakap seperti pemenang, adalah idea yang baik untuk mula berpakaian seperti itu dan berjalan seperti itu. Akhirnya, anda akan mula bertindak seperti pemenang.

Tetapi anda mesti bermula di suatu tempat. Dan semuanya bermula di kepala anda. Akhirnya, ini membuat perubahan dalaman ini, dan pemrograman semula mula muncul dalam bagaimana anda bercakap dan bagaimana penampilan anda, yang seterusnya mengubah cara orang melihat anda.

Sekiranya orang melihat gelandangan sebelumnya, dan sekarang anda muncul dengan pakaian Armani dan anda memperlakukan semua orang seperti sejuta dolar, apa yang anda fikir akan berlaku? Mereka akan memperlakukan anda seperti sejuta dolar. Dan tidak lama lagi, kerana anda sudah percaya bahawa anda berjuta-juta dolar dan orang mengatakan bahawa anda berjuta-juta dolar, itu menjadi kenyataan.

Begitulah cara anda. Begitulah cara anda melangkah ke cabaran dan menjalani kehidupan di telinga dan mengawal.

Nota Pantas Mengenai Kepentingan Tindakan Dan Manifestasi

Saya tidak mahu terdengar seperti rakaman yang rosak, tetapi ini perlu diulang. Dunia tidak mempedulikan perasaan anda. Dapatkan melalui kepala anda. Selimutkan fikiran anda. Tuliskan dengan batu.

Pasti, banyak orang bercakap tentang permainan yang baik di sekitar anda, mereka cuba membuat anda berfikir bahawa perasaan anda penting, dan mereka, pada tahap tertentu, dengan rakan dan ahli keluarga anda. Tetapi untuk seluruh dunia, perasaan tidak penting kerana setiap orang mempunyai perasaan.

Sekiranya anda mahu dunia menghormati anda dan memandang serius anda, anda hanya perlu melakukan satu perkara: mengambil tindakan. Apabila anda melakukan sesuatu, anda mengubah dunia kerana sekarang anda serius. Dunia tahu anda tidak bermain-main. Anda bermaksud.

Bagaimana ia tahu? Baiklah, anda mengubah tindakan anda. Anda mempunyai hasil untuk ditunjukkan. Begitulah dunia menilai anda. Yang membawa saya ke tahap seterusnya, manifestasi Hukum Tarikan.

Terdapat pelbagai jenis buku hokey yang ditulis mengenai tahap ini. Sebenarnya, mereka ditulis dengan cara yang ceroboh dan ceroboh sehingga membuat anda berfikir bahawa ini semua ajaib. Tidak ada yang ajaib mengenai perkara ini. Manifestasi benar-benar timbul kerana mempercayai banyak penglihatan anda sehingga mengubah keadaan emosi anda.

Sekiranya anda dapat mencapai tahap ini, undang-undang tarikan berfungsi untuk anda. Kenapa? Sebaik sahaja anda sampai ke tahap ini, seperti berada di roller coaster.

Sekiranya anda pernah menggunakan roller coaster, anda tahu bahawa ada bahagian perjalanan anda di mana anda menaiki lereng curam ini dan kemudian ia mulai perlahan sehingga sebahagian besar roller coaster berada di atas bonggol itu, dan kemudian boom, ia turun pada kadar kelajuan yang tinggi. Di situlah anda merasakan keberanian anda berada di dalam mulut anda.

Manifestasi semakin meningkat kerana selepas itu, dunia tidak mempunyai pilihan selain duduk dan memberi perhatian kerana ketika anda membiarkan penglihatan anda, yang telah anda pilih dengan hati-hati, lakukan latihan dan disempurnakan untuk mengubah keadaan emosi anda, semua pertaruhan dimatikan kerana setelah emosi anda terlibat, tindakan anda akan mula berubah.

Biarkan keadaan emosi anda mengubah tabiat mental anda. Di sinilah anda beralih dari negatif ke kemungkinan, dari kemungkinan ke positif, dan dari positif anda menuju kebarangkalian. Dan setelah anda berada di tahap kebarangkalian, tahniah, kerana perubahannya sudah dekat.

Kita semua bermula dari negatif. Pada tahap atau tahap yang lain, kami merasa tidak dapat melakukannya. Kami tidak mempunyai akses ke barang yang betul, kami tidak berhubung, dan seterusnya dan sebagainya. Hanya ada banyak alasan toksik yang kita buat. Dari situlah kita bermula.

Tetapi anda terlalu fokus pada penglihatan anda sehingga anda dapat beralih dari negatif ke kemungkinan. Ini adalah ketika anda mula berfikir, “Ya, itu mungkin. Ia boleh dilakukan. Ia tidak biasa. Saya tidak dapat menghapuskannya. Ia boleh berlaku. “

Dan kemudian dari situ, anda akan menuju ke arah positif di mana anda merasa terus meningkat bahawa dengan fokus yang tepat, dengan perancangan yang betul dan kepercayaan yang betul, ini akan berlaku. Ia tidak seperti itu boleh berlaku, tetapi ia akan berlaku.

Dan kemudian dari sana, anda menuju kebarangkalian, iaitu, “Saya sudah menghabiskan banyak waktu. dan kemungkinan kejadian ini sangat tinggi, “dan kemudian anda akan mengalami perubahan yang dekat di mana anda pada dasarnya hanya beberapa inci. Anda boleh menciumnya. Anda dapat merasakan kepanasan dari penglihatan peribadi anda menjadi nyata.

Biarkan tabiat mental anda yang berubah membawa anda kepada tindakan yang berubah. Biarkan ia berlaku.

Sekali lagi, kembali ke contoh roller coaster, apabila anda membiarkan keadaan emosi anda mengubah tabiat mental anda, seolah-olah anda akan mengatasi bonggol itu, dan setelah cukup banyak roller coaster melewati bonggol itu, anda tidak boleh menghentikan roller coaster kerana ia akan menurun dengan kadar kelajuan yang gila. Itulah yang menjadikannya sangat menakutkan dan menyeronokkan pada masa yang sama.

Itulah yang berlaku apabila anda beralih ke keadaan emosi itu kerana menjadi lebih sukar dan sukar untuk menghentikan reaksi berantai ini sehingga anda membiarkan tabiat mental anda yang berubah membawa kepada tindakan yang berubah. Biarkan ia berlaku. Berhentilah meragui diri sendiri. Menyerah pada meneka sendiri. Biarkan ia berlaku.

Nampaknya akan memakan masa, tetapi cari masa. Akhirnya, anda akan melihat tindakan harian anda untuk mencapai tujuan besar anda dalam hidup melalui kekuatan Undang-Undang Tarikan sebagai ganjaran, dan itu sendiri. Sekiranya anda sampai ke tahap itu, tahniah, kerana anda berada dalam perjalanan untuk menjalani kehidupan yang tidak dapat dihentikan.

Beri maklum balas

Please enter your comment!
Please enter your name here