Anda kini boleh mengembalikan Solo Loop Apple untuk ukuran baru, tanpa mengirim kembali Watch

Panggilnya Apple Bandgate, jika anda mesti. Ini adalah penghapusan dalam talian terbaru, berikutan siaran Watch Series 6 Apple baru-baru ini. Pengumuman Solo Loop kurang lebih digosipkan semasa acara besar minggu lalu, kerana, band menonton tidak sering menjadi pentas utama pada acara perkakasan.

Seperti yang sering terjadi, ketersediaan runcit dengan cepat diikuti oleh pengembalian pembeli. Itu berlaku pada bila-bila masa sahaja produk baru dilancarkan, tentu saja, tetapi perkara-perkara rumit di sini kerana beberapa sebab. Sebagai permulaan, tali bebas gesper terdapat dalam pelbagai saiz yang berbeza untuk menyesuaikan dengan pergelangan tangan dengan saiz yang berbeza. Itu semakin rumit oleh fakta bahawa mencuba kumpulan di kedai sebenarnya bukan pilihan yang bagus hari ini.

Pulangan awal disambut dengan kekecewaan pembeli. Sebagai permulaan, banyak yang melaporkan kesukaran mendapatkan band berukuran betul, berdasarkan pengukuran dalam talian. Juga banyak yang kecewa dengan kebijakan yang mengharuskan seluruh jam tangan dihantar kembali ke Apple sebagai sebahagian daripada proses pengembalian.

 

Kredit Gambar: Apple

Apple sejak itu menjelaskan dan menangani beberapa masalah. Sebagai permulaan, pengguna kini hanya boleh mengganti band (dan bukannya keseluruhan Watch) sama ada di kedai atau melalui pos. Itu dengan anggapan mereka mempunyai ukuran pengganti. Rupa-rupanya syarikat itu menghadapi masalah untuk menyimpan beberapa gaya / ukuran dalam stok. Syarikat juga telah mengemas kini carta harga untuk kumpulan dengan perincian tambahan untuk mendapatkan yang lebih baik. Prosesnya melibatkan mencetak alat, memotongnya dan kemudian membalutnya di pergelangan tangan anda. Tidak betul-betul   kaedah paling berteknologi tinggi atau paling ideal, tetapi semestinya semestinya berfungsi dengan cepat.

Saya akan mengatakan bahawa saya suka kumpulan ini. Ia selesa dan mempunyai spring elastik yang bagus yang sesuai dengan pergerakan. Saya peminat versi jalinan khususnya. Namun, syarikat itu sepertinya telah menggandakan ukuran potensiku dan memberi aku beberapa pilihan untuk dicuba. Salah satu daripadanya sesuai. Tidak semua orang mempunyai kemampuan untuk melakukannya dari rumah, jadi anda ingin mendapatkannya sedekat mungkin dengan menggunakan alat itu.

Dan ingat, ini bukan sekadar perkara yang selesa. Beberapa ciri seperti monitor SpO2 baru memerlukan pemasangan yang tepat, jika tidak, ini boleh menjadi pengalaman yang mengecewakan.

Leave a Comment