Lens baru Snapchat meraikan kickoff NFL esok

Tangkap dan NFL baru-baru ini mengumumkan peluasan bertahun-tahun untuk perkongsian kandungan mereka. Sekarang, dengan musim bermula esok, mereka akan mendedahkan lebih banyak perincian tentang jenis kandungan yang dapat dijumpai oleh peminat di Snapchat.

Untuk permulaan malam esok , mereka telah membuat Lensa augmented reality khas yang membawa peminat dari bilik persalinan Kansas City Chiefs (para Ketua menganjurkan Houston Texans) melalui terowong dan memasuki Arrowhead Stadium, di mana mereka akan disambut oleh Kansas Patrick Mahomes City dan Houston Deshaun Watson.

Lensa akan tersedia secara nasional, dan ketika permainan biasa dimulakan, ia akan berubah menjadi pintu masuk ke stadium NFL yang lebih umum.

Selepas itu, NFL akan membuat pertunjukan sorotan yang mengemas kini setiap hari permainan, ditambah tiga pertunjukan mingguan – “Peringkat” (yang menawarkan fakta bersejarah NFL yang dirancang untuk mendorong perdebatan peminat), “Mic’d Up” (di sebalik- adegan melihat apa yang dikatakan jurulatih dan pemain semasa permainan) dan “Ramalan.” NFL juga akan terus menghasilkan “Real Talk with the NFL,” sebuah rancangan yang menyoroti inisiatif keadilan sosial liga.

Ian Trombetta, naib presiden kanan pemasaran sosial dan pengaruh NFL, memberitahu saya bahawa semua kandungan ini dibuat oleh makmal sosial liga dengan kerjasama Snap. Dan sementara NFL terus melihat penilaian tinggi di TV linear tradisional, dia mengatakan Snapchat memainkan “peranan yang sangat kritikal bagi kita.”

Lensa Portal NFL Kickoff

 

Kredit Gambar: Snap

“Ini selalu mengenai: Bagaimana kita melibatkan khalayak baru, penonton yang lebih muda, dan melakukannya dengan cara yang sangat sahih untuk platform?” Trombetta berkata. “Kami tidak ingin melakukan perkara yang hanya membuang kandungan.”

Snapchat mengatakan bahawa jumlah penonton kandungan NFL meningkat 80% pada musim 2019-20, dan 90% penonton berusia di bawah 35 tahun.

Sudah tentu, ini akan menjadi musim yang pelik. Seperti organisasi sukan profesional lain, NFL harus menguji pemainnya untuk COVID-19 , dan pasukan yang berbeza mengambil pendekatan yang berbeza untuk membenarkan peminat di stadium – banyak permainan akan berlangsung tanpa peminat sama sekali.

“Organisasi [NFL] lebih bergantung pada kita daripada yang pernah mereka miliki,” kata Trombetta. “Kami tidak mengabaikan kenyataan tentang apa yang berlaku, ada yang akan gila untuk berfikir bahawa kami boleh menutupnya sepenuhnya. Harus ada pengakuannya, sementara juga mencari cara baru, cara yang sangat lancar bagi peminat untuk terlibat dan merayakan ritual di sekitar permainan yang telah mereka buat selama bertahun-tahun dan dekad. “

Leave a Comment