Motorola memberikan Razr yang dapat dilipat dengan tambahan model 5G

Motorola tahun lalu Reboot Razr semestinya slam-dunk. Nama ikonik yang dilampirkan pada faktor bentuk canggih – apa yang mungkin salah? Ternyata banyak, terutamanya dalam dunia lipat, di mana tidak ada yang berjalan sesuai dengan rancangan. Beberapa pilihan reka bentuk yang dipersoalkan menimbulkan peranti yang tidak dikaji dengan baik yang meneruskan trend terjadinya lipatan.

Walau bagaimanapun, minggu ini but semula. Dan kali ini, baik, diperhalusi. Dalam catatan blog yang mengumumkan pelancaran “Razr Baru Dengan 5G,” jenama milik Lenovo dengan cepat memperhatikan bahawa, “Kami telah mendengar dari pengguna bahawa mereka merasa tertambat pada peranti mereka dan menginginkan cara untuk tetap berhubung semasa masih hidup pada masa ini. ” Untuk meletakkan titik yang lebih baik, berikut adalah petikan yang ditawarkan kepada TechCrunch dari jurucakap:

 

Kami yakin dengan sistem lipat kami, itulah sebabnya kami mengekalkan banyak teknologi yang sama dari lelaran pertama Razr. Sambil mengembangkan reka bentuk Razr untuk memasukkan 5G, kami memfokuskan pada bidang untuk membuat penyempurnaan mekanikal, berdasarkan maklum balas pengguna langsung.

Dengan kata lain, Razr baru adalah peranti yang dibina maklum balas pengguna. Kini dengan 5G. Ini sesuai dengan versi baru Galaxy Fold yang dilancarkan Samsung baru-baru ini. Seperti yang dijangkakan oleh banyak industri, pusingan awal peranti lipat akan mengatasi banyak masalah yang biasanya dikaitkan dengan peranti generasi pertama. Ini bermaksud kemas kini kepada perkara-perkara seperti engsel, yang menarik perhatian dari ulasan pada kali pertama.

Terdapat juga kamera yang lebih baik – masalah lain dengan yang asal. Kali ini, ini adalah sensor quad pixel 48-megapixel dengan tembakan cahaya rendah yang lebih baik dan autofokus yang lebih pantas. Terdapat juga 20 megapiksel di dalam peranti. Bateri – titik sakit lain pada asal – telah ditingkatkan sedikit, dari 2,510mAh menjadi 2,800mAh. Syarikat itu mengatakan bahawa ia adalah bateri “sepanjang hari”, walaupun permintaan 5G mungkin ada yang boleh dikatakan mengenai perkara itu. Saya mengesyaki tuntutan ketipisan benar-benar menunjukkan tembok bata ketika menggunakan kapasiti bateri yang maksimum.

5G hadir dengan pemproses Snapdragon 765G. Itu mengekalkan kemasukan pemproses jarak jauh yang asli (710 terakhir kali keluar), tetapi kali ini Qualcomm telah memasukkan tanpa wayar generasi seterusnya dalam usaha untuk mempercepat penggunaannya. Pada harga $ 1,400, harganya $ 100 lebih murah daripada yang asal, tetapi ia pasti masih cukup mahal untuk menjadikan pemproses pertengahan sebagai penembak kepala yang pasti. Memang betul anda membayar untuk skrin yang boleh dilipat di sini, tentu saja, tetapi dengan harga itu, semuanya semestinya terkini dan terhebat.

Razr Baru yang baru akan tersedia pada musim luruh.

Leave a Comment