Samsung akan mengadakan satu lagi acara Unpacked Event pada 23 September

Satu perkara yang akan saya sampaikan untuk acara secara langsung: mereka memaksa syarikat untuk menyebarkan banyak berita. Lagipun, jika anda ingin meminta auditorium yang penuh dengan orang-orang untuk melakukan perjalanan dari seluruh negara – atau dunia – anda ingin memberi mereka banyak uang.

Samsung berjaya melakukannya dengan acara Galaxy Note pada awal Ogos . Kami mendapat telefon baru, earbud baru, jam tangan baru, tablet baru dan pratonton lipatan yang akan datang. Beberapa minggu yang lalu, syarikat itu menumpukan keseluruhan acara kedua untuk Lipatan baru. Dan sekarang di sini kita, beberapa minggu kemudian, menatap peristiwa lain.

Acara 23 September kemungkinan akan tertumpu pada Edisi Kipas Galaxy S20 yang telah muncul dalam kebocoran selama beberapa bulan sekarang, seperti yang cenderung dilakukan oleh peranti Samsung. Saya tidak mengatakan tidak akan ada banyak berita lain di acara itu juga, tetapi acara Lipat menurunkan harapan saya sedikit mengenai apa yang syarikat anggap layak untuk acara yang berdiri sendiri pada tahun 2020, berbanding, katakanlah, mengeluarkan siaran akhbar atau sesuatu.

Bagaimanapun, apa yang disebut “Edisi Penggemar” mendapati syarikat itu memilih trend lama yang sudah lama ditinggalkan dalam mengeluarkan alternatif kos rendah untuk peranti unggulan (terutama, versi Note 7 yang diperbaharui).

Di sini nampaknya merupakan harga murah dari kapal induk utama Samsung, Galaxy S20. Dari suara itu, peranti ini pada dasarnya adalah penjenamaan semula garis “Lite” – yang terbaru mengambil pendekatan yang sudah membingungkan terhadap penawaran unggulan bajetnya.

Kami akan mengetahui lebih lanjut 23 September jam 7 pagi PT / 10 pagi ET.

Leave a Comment